Kan ikke connecte til servere i COD: WAW
Fra : CM Dopedog

Dato : 09-05-09 15:08

Hejsa. Efter noget tids pause fra MP WAW, så tænkte jeg at jeg ville game
det lidt idag. Nå ny patch o.s.v. ... Fint nok ... 1.4 er installeret og
spillet kører. MEN .. Jeg plejer at joine servere ved at åbne consollen (½)
og skrive CONNECT IP. Det virker bare ikke mere. Har de slået det fra og kan
man kun joine de servere der er i spillet eller hvordan ?

-Ronnie

Fra : Klaus G.

Dato : 10-05-09 09:23

> [...]
> at åbne consollen (½) og skrive CONNECT IP. Det virker bare ikke
> mere. Har de slået det fra og kan man kun joine de servere der er i
Hvad skriver den helt præcis når du prøver?

I CoD4 glemmer rigtig mange folk den lille skråstreg foran. Der skal man
bare altid lige huske at trykke på TAB inden man trykker [ENTER], så laver
den nemlig selv skåstreg foran. Det er ikke der den fejler for dig?

Commandoen:
\connect
Plejer ALTID at være en del af en console, så lyder mystisk synes jeg.

Anyways, prøv at bruge www.xfire.com det er et rigtig rigtig godt og smart
program til gamere :)

--
Klaus G. aka. Seth-Enoch // SukkerFri
www.seth-enoch.dk

Fra : CM Dopedog

Dato : 10-05-09 14:45

> [...]
> bare altid lige huske at trykke på TAB inden man trykker [ENTER], så laver
> den nemlig selv skåstreg foran. Det er ikke der den fejler for dig?

Nope har prøvet både med CONNECT IP, /CONNECT IP og \CONNECT IP. Har
geninstalleret spillet 2 gange nu men still no luck

> Commandoen:
> \connect
> Plejer ALTID at være en del af en console, så lyder mystisk synes jeg.

Ja jeg fatter det godt nok heller ikke. Det er ikke noget man skal slå til
et eller andet sted for at få det til at virke ?

Fra : CM Dopedog

Dato : 12-05-09 18:48

> Anyways, prøv at bruge www.xfire.com det er et rigtig rigtig godt og smart
> program til gamere :)

Xfire har jeg også prøvet men virkede heller ikk ... Jeg klikker på en
server og den åbner COD5 ... Og så sker der ikke mere ... :(

-Ronnie

Fra : flems

Dato : 10-05-09 17:12

prøv at opdatere punktbuster

Fra : CM Dopedog

Dato : 10-05-09 22:46

> prøv at opdatere punktbuster

Det er gjort, men virker stadig ikk ... :-\

Fra : flems

Dato : 13-05-09 18:38

> [...]
> (½) og skrive CONNECT IP. Det virker bare ikke mere. Har de slået det fra
> og kan man kun joine de servere der er i spillet eller hvordan ?

prøv at høre om det inde på http://www.codgaming.dk/

måske de kan hjælpe dig