Tiger Woods PGA Tour 08
Fra : Kim

Dato : 05-05-09 16:58

Har fået ny pc med et nvidia geforce 9800 gtx+,
xp pro dk, Asus P5KPL-C/, 3.0 GHz CPU, 2*2 GB DDR II ram.
Fandt lige det gamle spil frem igen, installerede det,
virker fint men når man har lavet et godt slag, og det
vises i slow, blinker de 2 bjælker fororen og forneden,
det gjorde den ikke før.

Der stå i faq Known Issues:
Be careful when using anti-aliasing effects for your specific video card.
Some video cards will
encounter serious performance issues with these settings turned on.

Men hvor disabler men anti-aliasing henne ?

Jeg kan ikke finde det inde i spillet og heller ikke i
nVidia Kontrolpanel nogle steder.

Mvh Kim

Fra : Hagar

Dato : 05-05-09 20:00

"Kim" <Spam@noway.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>

> Men hvor disabler men anti-aliasing henne ?
>
> Jeg kan ikke finde det inde i spillet og heller ikke i

Nu har jeg ikke selv spillet, men jeg har da et Kort fra samme firma. I
kontrolpanelet for dit grafikkort, der skal du have fat i den del der hedder
"Administrer 3D-indstillinger, og finde dit spil i listen og der lave dine
settings.

Hagar

Fra : Kim

Dato : 06-05-09 07:31

"Hagar" <nogo31@hotmail.com> skrev
> [...]
> kontrolpanelet for dit grafikkort, der skal du have fat i den del der
> hedder "Administrer 3D-indstillinger, og finde dit spil i listen og der

Takker og bukker :)

Mvh Kim