Left4dead
Fra : Hans-Henrik Husen

Dato : 30-04-09 15:33

Hej,
Kan man virkelig ikke save i dette spil? Jeg er i første kampagne og forlod
spillet i et "safehouse", men nu hvor jeg skulle spille videre, kan jeg kun
starte forfra.

mvh
hh

Fra : Bjarne K.

Dato : 01-05-09 10:51

"Hans-Henrik Husen" <hh.husen@mail.dk> wrote in message
> [...]
> Kan man virkelig ikke save i dette spil? Jeg er i første kampagne og
> forlod spillet i et "safehouse", men nu hvor jeg skulle spille videre, kan

Nej desværre. Hvis man forlader spillet, er det forfra.

Men man kan jo vælge den sceene du vil starte fra i de forskellige
"campaigns" .

Det er især frustrerende at man ikke kan det du efterlyser, hvis man går
efter en af de dersens "medaljer". F.eks den hvor man skal gennemføre en
bane på expert. Det er (for mig) så svært, at jeg endnu ikke er kommet
igennem, og hvis man så forlader spillet, er det helt forfra igen.

Bjarne K.

Fra : Bufferzz

Dato : 01-05-09 11:58

Det er kun svært med bots.
Det er nemmere med rigtige spillere.

Har aldrig haft brug for save ?
Et spil tager 45-60 min. på Expert.

Ps. husk at man kan spille L4D dead gratis i dag 1. maj
www.steamgames.com

Fra : Bjarne K.

Dato : 01-05-09 15:15

"Bufferzz" <no.sp@m.2.mee> wrote in message
> [...]
>
> Har aldrig haft brug for save ?
> Et spil tager 45-60 min. på Expert.
>

> Ps. husk at man kan spille L4D dead gratis i dag 1. maj

Jeg har aldrig prøvet at spille online, eller rettere jeg har prøvet versus
1 gang, og det gïk da også fint med at spille human, men jeg kan overhovedet
finde ud af at styre noget som helst som zombie, så det droppede jeg igen.

Bjarne K.

Fra : Bufferzz

Dato : 01-05-09 22:38

Prøv campain online - meget sjovere :)

Giv Versus en chance til. Det tager lidt tid at lære.
Og man dør meget som infected.
Men bare man giver lidt skade til human hver gang man lever - så kan man
godt nå at få dem ned med nakken inden de når til safe.

Og slå til på samme tid alle 4 infected.

Fra : Bjarne K.

Dato : 03-05-09 14:56

> [...]
> godt nå at få dem ned med nakken inden de når til safe.
>
> Og slå til på samme tid alle 4 infected.

Hvad sker der hvis man dør i campaign ?. Spawner man igen , eller må de tre
andre bare klare den til næste safehouse ?

Bjarne K.

Fra : Bufferzz

Dato : 03-05-09 19:12

> Hvad sker der hvis man dør i campaign ?. Spawner man igen , eller må de
> tre
> andre bare klare den til næste safehouse ?

Ja man spawner igen efter 1-2 min..
Man kommer frem bag en dør som de andre skal åbne.
Så er man med igen.

I versus er man død til alle er døde eller når safe.
I single player med bots, skal man starte forfra hver gang man dør.

Derfor er Online campain nemmere. :)

Spil på Advanced eller Expert. Meget sjovere :)
Sjovere at komme på skideren end at det bare går alt for nemt der ud af.