Midt-jysk Computer Care
Fra : mjcomputercare@gmail~

Dato : 28-04-09 11:40

Hej

Jeg har lige startet et computer-support(med mere) firma.

http://mjcomputer.sqweebs.com/

Fra : Hagar

Dato : 28-04-09 19:26

<mjcomputercare@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Jeg har lige startet et computer-support(med mere) firma.
>
> http://mjcomputer.sqweebs.com/

Hvor er det lige der står i fundatsen at du må reklamere her i gruppen for
din virksomhed ?
Hvis du ikke en gang kan forstå simple regler, så tør jeg ikke tænke på hvad
du kan få ud af en computer !

Hagar

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 29-04-09 22:42

mjcomputercare@gmail.com wrote in news:889b2d1d-1375-409f-8adc-486a6aa32ea3
@s1g2000prd.googlegroups.com:

> Jeg har lige startet et computer-support(med mere) firma.

Det kræves lidt mere end et infantilt logo, en gmail konto og at stemmen er
i overgang, for at starte et "firma".

Hvis det bare er noget du leger, har du misforstået gruppens fundats.

Fra : Kenneth

Dato : 30-04-09 18:55

mjcomputercare@gmail.com wrote:
> Hej
>
> Jeg har lige startet et computer-support(med mere) firma.
>
> http://mjcomputer.sqweebs.com/

Du burde overveje at omformulerer den tekst der står
på "PC-Problemer".

Med Venlig Hilsen / With Best Regards
Kenneth Iversen

Fra : Hagar

Dato : 30-04-09 21:32

<mjcomputercare@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Jeg har lige startet et computer-support(med mere) firma.
>
> http://mjcomputer.sqweebs.com/

Jeg kan tilbyde dig at lave en hjemmeside, jeg tager 300.- i start og 300.-
pr. time

Hagar

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 01-05-09 13:00

<mjcomputercare@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej

Jamen dog - dav igen - ja nu er det jo snart en uges tid siden, at du
spammede grupperne sidst, så ja - det må da være tid igen ;-(

Start med de mest basale ting:

Uden CVR nummer og momsregistrering får du ikke firmaer som kunder.

Få styr på korrekt brug af usenet - som det er nu, hvor du spammer vildt i
en masse grupper, der giver du mest det indtryk at du ikke aner, hvad du
laver.

Hjemmesiden kunne være OK som privat hjemmeside - men som "proffessionel"
der skal trække kunder til - der dur den altså ikke - få hjælp fra en, der
har forstand på det til at lave den ordentligt....

Jan