MMORPG i scifi omgivelser eller lignende?
Fra : Klaus Andersen

Dato : 18-04-09 19:28

Hej,

Er der nogen der kender et spil som WOW som foregår i mere moderne
omgivelser, evt. i rummet eller i fremtiden?

Mvh

KA

Fra : PerX ...

Dato : 19-04-09 01:26

In article <49ea1bc6$0$56781$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>,
klaus_andersen@yahoo.com says...
> Hej,
>
> Er der nogen der kender et spil som WOW som foregår i mere moderne
> omgivelser, evt. i rummet eller i fremtiden?

Som wow? Ja det kunne jo være godt - vi må nok vente til de laver et
World of Starcraft :)

Fra : Niels

Dato : 19-04-09 04:01

Klaus Andersen wrote:
> Hej,
>
> Er der nogen der kender et spil som WOW som foregår i mere moderne
> omgivelser, evt. i rummet eller i fremtiden?

Eve er oplagt- alternativt X3

Eller hvis du kan undvære multiplayer delen, så Mass effect som er et RPG.

--
| Meld dig ind i Foreningen for de |
| fantastiske genrer på www.fantastik.dk |

Fra : Ostehaps

Dato : 19-04-09 09:03

ellers prøv at gå på opdagelse inde på www.mmorpg.com

Fra : Klaus Andersen

Dato : 19-04-09 11:05

"Ostehaps" <Ostehaps@jir.dk> skrev i en meddelelse

> ellers prøv at gå på opdagelse inde på www.mmorpg.com

Super, tak til alle

Fra : Cag \(DK-2730\)

Dato : 19-04-09 14:25

Klaus Andersen wrote:
> [...]
>
> Er der nogen der kender et spil som WOW som foregår i mere moderne
> omgivelser, evt. i rummet eller i fremtiden?

SWG?? (StarWars Galaxies)
http://starwarsgalaxies.station.sony.com/players/index.vm

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 20-04-09 14:28

Cag (DK-2730) <cag_dk@yahoo.danmark> declared in:
49eb2626$0$90270$14726298@news.sunsite.dk :

> SWG?? (StarWars Galaxies)
> http://starwarsgalaxies.station.sony.com/players/index.vm

*kaster op i munden*

Anyways...

City of Heroes/City of Villains er rimeligt underholdende et stykke tid.
http://www.cityofheroes.com/

Eve Online er hardcore og foregår kun i rummet, så det er ikke "som WoW".
http://www.eveonline.com/

Herudover er der en del SciFi titler *på vej* i MMORPG verdenen.
Hold øje med:

Star Trek Online - Vær den næste, næste generation.
http://www.startrekonline.com/

Star Wars: The Old Republic - Star Wars verdenen 1000 år før filmene.
http://www.swtor.com/

Stargate Worlds - Desværre lang vej endnu, og rygter siger den måske
skrottes.
http://stargateworlds.com/

Fallen Earth - En post-apokalyptisk verden.
http://www.fallenearth.com/

Global Agenda - AMMO (Action MMO) - Så heller ikke helt "som WoW".
http://www.globalagendagame.com

Earthrise - endnu et AMMO. I SciFi spil skal man tilsyneladende selv
"sigte".
http://www.play-earthrise.com/

The Agency - Nutidigt, men "hemmelig agent"-verdener har jo gerne lidt
SciFi.
http://theagency.station.sony.com/

Jumpgate Evolution - Som Eve, udelukkende rumkamps-orienteret.
http://www.jumpgateevolution.com/map.php?s=www&p=&n=

Champions Online - Mere superheltemorskab.
http://www.champions-online.com/

DC Universe Online - Superhelt i DC Comics (Superman, Batman, Wonder Woman,
Grønne Lygte et al) kendte verden.
http://dcuo.station.sony.com/

Fra : PerX ...

Dato : 27-04-09 15:49

In article <001c74b8$0$13283$c3e8da3@news.astraweb.com>,
pilgaard@tele2adsl.dk.dk says...
> Stargate Worlds - Desværre lang vej endnu, og rygter siger den måske
> skrottes.
> http://stargateworlds.com/

Skrottes, hvor har du hørt det?

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 29-04-09 17:16

PerX ... <hyp1999@_hotmail_nospam_.com> declared in:
MPG.245fe43b4652f61898c766@news.usenetserver.com :
> In article <001c74b8$0$13283$c3e8da3@news.astraweb.com>,
> pilgaard@tele2adsl.dk.dk says...
>>

> Skrottes, hvor har du hørt det?

Flere mmorpg sites har rapporteret om rygter omkring manglende betaling
af programmørerne, og økonomiske vanskeligheder for firmaet bag.

Men som sagt: Det er rygter.
Som nok skal modvægtes af direkte udtalelser fra programmørerne af,
at de skam arbejder videre på spillet (ingen kommentarer om økonomien).
Og jeg håber seriøst at det bliver til noget.

--

Permanently behind me: SWG & Age Of Conan.
Currently playing: WoW, LOTRO, WAR & Darkfall

Fra : Brian Lund

Dato : 20-04-09 08:37

> Hej,
>
> Er der nogen der kender et spil som WOW som foregår i mere moderne
> omgivelser, evt. i rummet eller i fremtiden?

Det er overhovedet ikke som WOW, men det foregår i rummet og det er MMO.

www.eve-online.com

Brian