GTA IV Ny Patch = Crash
Fra : Ukendt

Dato : 21-03-09 12:54

Hej gruppe

Idag ville jeg lige give den en lille nøk længere i GTA IV. Da jeg
starter spillet, får jeg at vide at der er en update til spillet som jeg
skal downloade. Som sagt så gjort, men desværre ser det ud til at have
haft en uheldig effekt på spillet, for nu crasher den til desktop efter
den har loadet savegamet.

Patchen findes ikke på rockstargames website, men kan kun hentes via
spillet, så der er ikke rigtigt noget alternativt sted at hive det ned.

Jeg har forsøgt at opdatere grafikdrivere, bundkortets drivere er helt
up2date, jeg har geninstalleret spillet, downgradet til den gamle patch
hvorefter spillet gerne vil køre i en offline mode, men så er mine
savegames væk og jeg skal starte helt forfra (bittert når jeg har under
10 missioner tilbage).

Nogen der har været ude for noget lignende med GTA IV, eller har
løsningen? Jeg kunne selvfølgelig godt starte helt forfra (og det gør
jeg nok når jeg har gennemført spillet), men jeg ville nu vældigt gerne
starte der hvor jeg nu er nået til.

Steinbjørn

Fra : Mr. Dorit

Dato : 21-03-09 15:08

On 21 Mar., 12:53, "S. Sørensen"
<steinbREMOVETOGETAVALIDEM...@tiscali.dk> wrote:
> [...]
> løsningen? Jeg kunne selvfølgelig godt starte helt forfra (og det gør
> jeg nok når jeg har gennemført spillet), men jeg ville nu vældigt gerne

Det kan jo være, at patchen har gjort dine save-games ubrugelige.
Hvilket betyder at du nok må starte forfra. Har du prøvet at starte et
nyt spil?

Fra : Ukendt

Dato : 21-03-09 22:11

Mr. Dorit skrev:
> On 21 Mar., 12:53, "S. Sørensen"
>
> Det kan jo være, at patchen har gjort dine save-games ubrugelige.
> Hvilket betyder at du nok må starte forfra. Har du prøvet at starte et
> nyt spil?

Det gør de ikke. Det ville dælme også være en dårlig taktik fra et firma
når det drejer sig om et spil som GTA IV.

Fra : Kenneth

Dato : 22-03-09 10:12

"S. Sørensen" wrote:
> Det gør de ikke. Det ville dælme også være en dårlig taktik
> fra et firma når det drejer sig om et spil som GTA IV.

Det vil det være med mange spil og alligevel er det
set før. Jeg kan huske at det var sådan ved
Fallout 1 og 2. Det var træls.

Med Venlig Hilsen / With Best Regards
Kenneth Iversen

Fra : Ukendt

Dato : 22-03-09 11:16

Kenneth skrev:

> Det vil det være med mange spil og alligevel er det
> set før. Jeg kan huske at det var sådan ved
> Fallout 1 og 2. Det var træls.
>
> Med Venlig Hilsen / With Best Regards
> Kenneth Iversen

Det ved jeg, men sådan er det nu heldigvis ikke med GTA IV.
Det er mig bare lidt frustrerende når spillet har kørt helt fint før, og
så pludselig går ned pga af en update som skulle fixe en masse problemer.

/Steinbjørn

Fra : Kenneth

Dato : 22-03-09 15:41

"S. Sørensen" wrote:
> Det ved jeg, men sådan er det nu heldigvis ikke med GTA IV.
> Det er mig bare lidt frustrerende når spillet har kørt helt
> fint før, og så pludselig går ned pga af en update som skulle
> fixe en masse problemer.

Ja det kan jeg godt forstå.

Desværre så kommer der nogle gange store fejl
til ved at rette andre fejl.

Dog skal man også tænke på at det er svært at
programmere til alverdens PC konfigurationer.