Diablo 3
Fra : Tove Krieger

Dato : 13-03-09 16:36

Jeg glæder mig allerede. Håber at det ikke kun er et rygte.

http://www.gamesection.dk/nyheder.asp?nid=5346

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Bufferzz

Dato : 13-03-09 18:45

> Jeg glæder mig allerede. Håber at det ikke kun er et rygte.

Regn med at det kun er det.

Blizzard giver aldrig datoer før de er 100% sikre. Tvivler på de er sikre så
langt ud i tiden.
Skulle stadig undre mig hvis D3 overhaler SC2.

"skriver flere medier." ... hvilke mon ?
"Datoerne er dog ikke endeligt og officielt bekræftet endnu" ... nej self.
ikke. :)

Fra : Tove Krieger

Dato : 13-03-09 19:30

In news:49ba9b97$0$56779$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
Bufferzz <no.sp@m.2.mee> typed:

> Regn med at det kun er det.

Der står godt nok også, at Blizzard ikke selv har givet nogen releasedato,
så jeg regner heller ikke med noget førend de selv bekræfter det. De er jo
altid meget "mystiske" omkring deres produkter - med lad os nu se hvad det
bliver til.

Fra : PerX ...

Dato : 15-03-09 21:17

In article <49ba7d72$0$56788$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>,
missminimiv@privat.dk says...

> Jeg glæder mig allerede. Håber at det ikke kun er et rygte.
>
> http://www.gamesection.dk/nyheder.asp?nid=5346

Tove dog, læser du den slags teenage sites

Men jeg tror ikke du skal håbe for meget på det, det er mere sandsynligt
at Starcraft 2 kommer først, og det kommer næppe i år.

Fra : Bufferzz

Dato : 15-03-09 22:01

> at Starcraft 2 kommer først, og det kommer næppe i år.

Jeg gætter på SC2 i 2009 Q4
Og D3 2010/2011

Fra : PerX ...

Dato : 20-03-09 21:12

In article <49bd6c99$0$56783$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>,
no.sp@m.2.mee says...

> Jeg gætter på SC2 i 2009 Q4

Oh, fra din mund til Guds øre :)
(Og hvis det virker har jeg lige et par ønsker!)

Fra : Jan Smed

Dato : 28-10-09 14:25

Tove Krieger wrote:
> Jeg glæder mig allerede. Håber at det ikke kun er et rygte.

Jeg har lige forudbestilt collector's edition hos Betafon.

Så må jeg lege med mine 4 epic lvl 80'ere i WoW så længe...

Fra : Tove Krieger

Dato : 28-10-09 20:55

In news:20c43$4ae84619$57484de7$28578@news.comxnet.dk,
Jan Smed <smeden@nomail.invalid> typed:

> Jeg har lige forudbestilt collector's edition hos Betafon.

Jeg troede ikke, at man kunne forudbestille den, men kun tilmelde sig til at
få besked når den udkommer. Der er vist også en hel masse ekstra med til
collectors edition har jeg læst.

> Så må jeg lege med mine 4 epic lvl 80'ere i WoW så længe...

Det er ifølge mine børnebørn også et fantastisk godt spil. World of Warcraft
er ikke lige mig, jeg vil hellere vente tålmodigt på Diablo 3.