størrelse
Fra : N

Dato : 22-03-09 13:40

vi har regnet ud at den gennemsnitlige størrelse på en pik er 11 cm.
sådan en harjeg nemlig og lille birthe siger at den er meget normal, hun
har aldrig tænkt på at der mangler noget. og hun har ellers prøvet en
del forskellige.

Fra : Nana

Dato : 22-03-09 21:57

"N" <ik@ke.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> en harjeg nemlig og lille birthe siger at den er meget normal, hun har
> aldrig tænkt på at der mangler noget. og hun har ellers prøvet en del

I kan vel kun regne ud, at gennemsnittet af størrelsen på de pikke din kone
har SET, er 11cm. Ikke at gennemsnittet af alle pikke er 11cm.
Ikke for at poope din opfattelse, men gennemsnittet ligger højere.

Fra : lapto

Dato : 23-03-09 10:10

Nana har bragt dette til verden:
> [...]
> har SET, er 11cm. Ikke at gennemsnittet af alle pikke er 11cm.
> Ikke for at poope din opfattelse, men gennemsnittet ligger højere.

Det skal du ikke bestemme! gennemsnitspikken er 11 cm. basta. det andet
er pral og rygter.

Fra : Nana

Dato : 23-03-09 23:15

"lapto" <nej@du.dd> skrev i en meddelelse
> Nana har bragt dette til verden:

> Det skal du ikke bestemme! gennemsnitspikken er 11 cm. basta. det andet er
> pral og rygter.

Hvis det gør jer glade. (HA!)

Fra : lapto

Dato : 28-03-09 16:36

Nana skrev den 23-03-2009:
> "lapto" <nej@du.dd> skrev i en meddelelse

> Hvis det gør jer glade. (HA!)

Helt ærlig, jeg mener det! folk praler også over for sig selv. Jeg har
læst et sted at når størrelsen måles under kontrollerede forhold så er
gennemsnittet en del lavere end det der angives i lærebøger og andre
steder.
Det har medført, at det nu er mænd der lider af penismisundelse. Alle
tror jo at de andre har en der er større og bedre end deres egen

Fra : Per Vadmand

Dato : 28-03-09 17:32

lapto wrote:

> [...]
> Det har medført, at det nu er mænd der lider af penismisundelse. Alle
> tror jo at de andre har en der er større og bedre end deres egen

Husk, at inden i enhver lille mand er der en stemme, der hele tiden råber:
"Middelhøj! Middelhøj!"

Per V
--
Vær god ved politiet!
http://www.new.facebook.com/ext/share.php?sid=73289081718&h=XDpTj&u=Lj8oV&ref=nf

Fra : Nana

Dato : 28-03-09 18:28

> [...]
> Det har medført, at det nu er mænd der lider af penismisundelse. Alle tror
> jo at de andre har en der er større og bedre end deres egen

Jeg baserer så ikke min antagelse på lærebøgers gennemsnit. Jeg baserer den
på de ganske mange pikke jeg har set.

Fra : lapto

Dato : 29-03-09 05:27

Nana har bragt dette til verden:

> Jeg baserer så ikke min antagelse på lærebøgers gennemsnit. Jeg baserer den
> på de ganske mange pikke jeg har set.

på pornofilm måske. men der afhænger størrelsen jo af kameravinklen og
intruktørens erfaring. sådan er det måske også i virkeligheden? man ser
det man forventer at se.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 29-03-09 07:18

lapto wrote:
> Nana har bragt dette til verden:

> på pornofilm måske. men der afhænger størrelsen jo af kameravinklen og
> intruktørens erfaring. sådan er det måske også i virkeligheden? man
> ser det man forventer at se.

Hvor ved du fra at Nana ikke fx har en fortid som massagepige eller meget
promiskuøs person?

/F

Fra : Nana

Dato : 29-03-09 14:14

"Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor ved du fra at Nana ikke fx har en fortid som massagepige eller meget
> promiskuøs person?
>
> /F

Promiskuøs.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 29-03-09 15:19

Nana wrote:
> "Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Promiskuøs.

Hvad sjovt er der ved at have tuscher mærkelige steder hvis ikke de bliver
flashet

/F

Fra : Nana

Dato : 29-03-09 22:43

> Hvad sjovt er der ved at have tuscher mærkelige steder hvis ikke de bliver
> flashet
>
> /F

Jeg har ingen tuscher steder som ikke kan vises til alle. Og de kom faktisk
først til efter. Oh well.

Fra : Nana

Dato : 29-03-09 14:14

> på pornofilm måske. men der afhænger størrelsen jo af kameravinklen og
> intruktørens erfaring. sådan er det måske også i virkeligheden? man ser
> det man forventer at se.

Nu snakker jeg så om virkelige pikke, hvor der vel dårligt kan snydes med
kameravinkel. Jeg har kun været i reel nærkontakt med EN meget lille pik. De
andre var et stykke over 10-11 cm, selvom jeg gdt ved at i gerne vil have at
det er gennemsnittet. Det er bare IKKE gennemsnittet af dem jeg har set, og
de veninder jeg har spurgt siger også at det er meget lavt sat.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 29-03-09 15:20

Nana wrote:

> [...]
> at i gerne vil have at det er gennemsnittet. Det er bare IKKE
> gennemsnittet af dem jeg har set, og de veninder jeg har spurgt siger

Ahr - veninder er nok ikke den bedste kilde

/F

Fra : Nana

Dato : 29-03-09 22:44

> Ahr - veninder er nok ikke den bedste kilde
>
> /F

Hvorfor dog ikke? Hvad de har oplevet + hvad jeg har oplevet = ret stort
grundlag

Fra : Frank Leegaard

Dato : 29-03-09 23:20

Nana wrote:

> Hvorfor dog ikke? Hvad de har oplevet + hvad jeg har oplevet = ret
> stort grundlag

Har du aldrig hørt udtrykket "pik & pral"

/F

Fra : Nana

Dato : 30-03-09 20:23

> Har du aldrig hørt udtrykket "pik & pral"
>
> /F

Jeg kan så oplyse at de fleste piger, og i hvertfald dem jeg kender, ikke
praler med andres kønsdeles størrelse. Hvorfor skulle de dog det?

Fra : Frank Leegaard

Dato : 30-03-09 20:41

Nana wrote:

> Jeg kan så oplyse at de fleste piger, og i hvertfald dem jeg kender,
> ikke praler med andres kønsdeles størrelse. Hvorfor skulle de dog det?

Du er vel nok heldig at have en vennekreds hvor der ikke prales .. :.-)

/F

Fra : Nana

Dato : 30-03-09 23:09

> Du er vel nok heldig at have en vennekreds hvor der ikke prales .. :.-)
>
> /F

Jah, det er jeg faktisk, men det er et reelt optagelseskritere.
Ai... Jeg mener det faktisk. Tror ikke jeg kender nogen der ville få noget
ud af at lyve om en seksualpartners pik.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 30-03-09 23:49

Nana wrote:

> Jah, det er jeg faktisk, men det er et reelt optagelseskritere.
> Ai... Jeg mener det faktisk. Tror ikke jeg kender nogen der ville få
> noget ud af at lyve om en seksualpartners pik.

Næe .. Jeg fatter det heller ikke. Men det er vel noget med ikke at ville
føle sig udenfor.

Lidt som da jeg som ung cykelrytter hørte tider på nogen af de helt unge og
nystartede. Nøj for nogen tider. Nogen gange frygtede man da at der var
kommet en ny Eddie Mercx indtil man selv kom ud og cykle med dem.

Løj deres forældre?. Næe .. De skoddede bare i tidtagningen.

/F

Fra : Nana

Dato : 31-03-09 21:47

> Næe .. Jeg fatter det heller ikke. Men det er vel noget med ikke at ville
> føle sig udenfor.

Hvorfor føle sig udenfor? Og udenfor hvad?

Fra : lapto

Dato : 29-03-09 16:29

> [...]
> det er gennemsnittet. Det er bare IKKE gennemsnittet af dem jeg har set, og
> de veninder jeg har spurgt siger også at det er meget lavt sat.

Hvordan måler du? fra skambenet og ud eller nedenunder fra nosserne og
ud. på et værksted i ålborg ved jeg at man målte ved at lægge den på en
plade og så lave en streg ved spidsen. men så bliver det jo fra
nosserne og giver vel tre fire sm. mere.

Fra : Nana

Dato : 29-03-09 22:46

> [...]
> på et værksted i ålborg ved jeg at man målte ved at lægge den på en plade
> og så lave en streg ved spidsen. men så bliver det jo fra nosserne og

Reel pikstørrelse. Det vil sige hvor pikken begynder mod maven, minus lidt,
og så til spidsen.
Dog vil jeg sige at jeg ikke har målt andet end min hånd. Hvis jeg knytter
den om noget, så er den 9 cm bred. Har kun een gang oplevet en pik der kun
gik et par cm ud over.

Fra : mr

Dato : 29-03-09 17:19

"Nana" <nana@phobiasild.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> have at det er gennemsnittet. Det er bare IKKE gennemsnittet af dem jeg
> har set, og de veninder jeg har spurgt siger også at det er meget lavt
men nu findes der jo to grundlæggende tilstande pikke forefindes i. Har
nogen tænkt over det?

Fra : Frank Leegaard

Dato : 29-03-09 19:18

mr wrote:
> "Nana" <nana@phobiasild.dk> skrev i en meddelelse

> men nu findes der jo to grundlæggende tilstande pikke forefindes i.
> Har nogen tænkt over det?

Jeg tror Nana har.

Ellers havde hun velsagtens svaret anderledes

/F

Fra : mr

Dato : 31-03-09 06:46

> Jeg tror Nana har.
>
> Ellers havde hun velsagtens svaret anderledes

hun ved det nok selv.
Ingen andre har bemærket det.

Fra : Nana

Dato : 31-03-09 21:48

"mr" <mail@mail.dk> skrev i en meddelelse

> "Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev i en meddelelse

> hun ved det nok selv.
> Ingen andre har bemærket det.

Jeg snakker om stiv tilstand. Det gør i i øvrigt ingen forskel, da jeg
egentlig stadig syntes at slappe pikke plejer at være større end ti cm.

Fra : mr

Dato : 04-04-09 08:49

> "mr" <mail@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg snakker om stiv tilstand. Det gør i i øvrigt ingen forskel, da jeg
> egentlig stadig syntes at slappe pikke plejer at være større end ti cm.
plejer og plejer..... De er dog trods alt mindre slappe. Og kolde i øvrigt!

Fra : Brian Olesen

Dato : 29-03-09 22:16

"Nana" <nana@phobiasild.dk> wrote in message

> [...]
> have at det er gennemsnittet. Det er bare IKKE gennemsnittet af dem jeg
> har set, og de veninder jeg har spurgt siger også at det er meget lavt

gennemsnittet er 12 - 17 cm.
igen måler du i stiv eller slap tilstand, osv.

Mvh. Brian

Fra : tollundmanden

Dato : 30-03-09 11:41

> [...]
> have at det er gennemsnittet. Det er bare IKKE gennemsnittet af dem jeg
> har set, og de veninder jeg har spurgt siger også at det er meget lavt

Da jeg var ung og slank, var målet fra skamben til spids, 15 cm.
nu er der sgu kun 12 at gøre godt med, i visse situationer,
forhindre en god kvinderøv, at den kan blive inde i varmen,
og ikke hele tiden støder hovedet mod et skamben
og smutter ud gentagne gange.

Kvinder der siger størrelsen ikke betyder noget, gør det kun
for ikke at såre manden.

Da kvindens skede er 8 til 10 cm. dyb, kan en pik på 11 cm.
sagtens hamre på livmoderhalsen, så kvinden føler hun får alt for meget

Fra : Nana

Dato : 30-03-09 20:30

> [...]
> forhindre en god kvinderøv, at den kan blive inde i varmen,
> og ikke hele tiden støder hovedet mod et skamben

Har det ikke noget at gøre med at din vom skygger for de sidste 3 cm? No
offence, men det er ofte tilfældet.

> Kvinder der siger størrelsen ikke betyder noget, gør det kun
> for ikke at såre manden.

Nej, det er så ikke rigtigt. For NOGLE kvinder betyder det ingenting. Jeg
har kun een gang oplevet en for lille pik, men derimod flere der var for
store.

> Da kvindens skede er 8 til 10 cm. dyb, kan en pik på 11 cm.
> sagtens hamre på livmoderhalsen, så kvinden føler hun får alt for meget

Jah, og? Hvem gider at blive direkte hamret på livmoderhalsen? Jeg får sgu
kvalme, hvis det er for hårdt. Kan sikkert sammenlignes med et los i
klodserne.

Fra : lapto

Dato : 31-03-09 03:04

Nana formulerede mandag:

> [...]
>>

> Jah, og? Hvem gider at blive direkte hamret på livmoderhalsen? Jeg får sgu
> kvalme, hvis det er for hårdt. Kan sikkert sammenlignes med et los i

sidder de følsomme steder ikke ved indgangen. klitoris gør. selve
skeden har vidst slet ikke nervetråde

Fra : Frank Leegaard

Dato : 31-03-09 18:12

lapto wrote:
> Nana formulerede mandag:

> sidder de følsomme steder ikke ved indgangen. klitoris gør. selve
> skeden har vidst slet ikke nervetråde

Sjovt nok er det noget mange kvinder klager over, så noget må der være om
snakken.

/F

Fra : Nana

Dato : 31-03-09 21:50

> Nana formulerede mandag:

> sidder de følsomme steder ikke ved indgangen. klitoris gør. selve skeden
> har vidst slet ikke nervetråde

Hvis du tror at skeden er følelsesløs/uden nervetråde, så tager du fejl. Det
er ikke kun selve klitoris der giver en følelse, og ting i skeden kan
sagtens mærkes.

Fra : Kaduli van Iljeis

Dato : 30-03-09 19:28

On Sun, 29 Mar 2009 15:13:51 +0200, "Nana" <nana@phobiasild.dk> wrote:

> [...]
>det er gennemsnittet. Det er bare IKKE gennemsnittet af dem jeg har set, og
>de veninder jeg har spurgt siger også at det er meget lavt sat.

Mon ikke dem der ligger under gennemsnittet generelt er mere
tilbageholdende over for kvinder af angst for ikke at slå til eller
blive til grin eller lignende. Eller de vælger måske kvinder som de
fornemmer ikke går så højt op i det.

Så hvis gennemsnittet nu er sat til 14-15 cm som det vist generelt er
så vil dem på 10-12 cm og derunder måske ikke være dem du render ind i
flest af.

Fra : Nana

Dato : 30-03-09 20:36

"Kaduli van Iljeis" <kaduli@address.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> tilbageholdende over for kvinder af angst for ikke at slå til eller
> blive til grin eller lignende. Eller de vælger måske kvinder som de

Hm... Jeg tror det er svært at stille det op sådan. Især fordi det jo ikke
er sådan at alle jomfruer er det, fordi de har små pikke. Jeg skal dog ikke
kunne udelukke at nogle af de virkelig små ikke vælter så meget rundt.
Der må vel egentlig også være nogle med i undersøgelserne, som trækker
gennemsnittet ned. Så de små ER jo målt.

Fra : lapto

Dato : 31-03-09 16:30

Kaduli van Iljeis tastede følgende:

> [...]
>
> Så hvis gennemsnittet nu er sat til 14-15 cm som det vist generelt er
> så vil dem på 10-12 cm og derunder måske ikke være dem du render ind i

De er nok mest aktive, for at bevise at de er gode nok alligevel.
Men bortset fra det så tror jeg nana driller os lidt. Hun er lige glad
med størrelsen, jeg tror slet ike hun tænker på det

Fra : Frank Leegaard

Dato : 31-03-09 18:14

lapto wrote:
> [...]
> Men bortset fra det så tror jeg nana driller os lidt. Hun er lige glad
> med størrelsen, jeg tror slet ike hun tænker på det

Næe .. jeg tror kvinder er mindre optaget af det end mænd ..

/F

Fra : Nana

Dato : 31-03-09 21:52

> [...]
> Men bortset fra det så tror jeg nana driller os lidt. Hun er lige glad med
> størrelsen, jeg tror slet ike hun tænker på det

Næh, jeg driller egentlig ikke. Syntes bare at det første indlæg var enormt
underligt. Det svarede til, hvis jeg sagde: Jeg har kun set røde biler,
derfor findes der kun røde biler.