Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Paypal V.I.P?
Fra : Per H

Dato : 12-04-09 12:05

Er her en der ved hvad V.I.P på paypal betyder.`?
jeg har fået følgende mail, men det er ikke noget jeg har bestilt, og
har aldrig hørt om det

klip

Navn:

terry killingback (Modtageren af dette abonnement er Ikke-amerikansk -
Verificeret)
E-mail:
   paypal@project-7.net
Abonnementsdato:
   12-04-2009
Tid:
   02:55:57 PDT
   12-04-2009
Abonnementsvilkår:
   $44,99 USD for hver/hvert 6 måneder
Varenavn:
   V.I.P. Access Package (VIRTUAL ITEM) Subscription
Varenummer:
   195474b78398474a6265526740501dd5
Leveringsadresse:

   Der er ikke angivet en adresse

klip

per

Fra : Jesper

Dato : 14-04-09 14:20

"Per H" <tramanden@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> $44,99 USD for hver/hvert 6 måneder
> Varenavn:
> V.I.P. Access Package (VIRTUAL ITEM) Subscription

Projekt-7.net er et sted for gamers og har intet med paypal at gøre.

Måske et fishing forsøg ?