Efterlysning af min kat - 2650 Hvidovre
Fra : Ukendt

Dato : 18-05-09 22:20

Ja, så skete det sørgelige, at min 3-årige inde/udekat forsvandt.
Chancerne er nok ikke store, men jeg prøver alligevel her.
(Ved ikke, hvor mange af jer, der bor i mit område).
Det afgrænses af Avedøre Havnevej, Kettevej, Brøndbyøstervej og
Holbækmotervejen.

Har lagt en kopi af efterlysningen, som jeg i dag satte op i det lokale
supermarked, her:
<http://kjeld-u-nielsen.dk/Efterlysning/>

(Har udeladt tlf. nr. og email, a.h.t. adressehøsterne på nettet)!

Med venlig hilsen,
Kjeld

Fra : ager

Dato : 19-05-09 06:12

"Kjeld Nielsen kjeldn (snabela) ddf (punktum) dk" skrev i meddelelsen
> [...]
> supermarked, her:
> <http://kjeld-u-nielsen.dk/Efterlysning/>
>
> (Har udeladt tlf. nr. og email, a.h.t. adressehøsterne på nettet)!

Held og lykke med at finde katten, håber det lykkes!

--
Mvh. Marie
www.agers.dk

Fra : Nana

Dato : 19-05-09 17:23

> Held og lykke med at finde katten, håber det lykkes!
>
> --
> Mvh. Marie

Også krydsede fingre herfra. Håber at du finder missen i god behold.

Fra : Heidi, Miver, Mulle ~

Dato : 19-05-09 20:43

> Har lagt en kopi af efterlysningen, som jeg i dag satte op i det lokale
> supermarked, her:
> <http://kjeld-u-nielsen.dk/Efterlysning/>

Jeg sætter den på vores intranet (arbejder i Albertslund) der kommer en del
fra Hvidovre, og krydser så iøvrigt også fingre for at Trunte kommer hel
hjem igen

--
Venlig hilsen Heidi, Miver, Mulle og Bajse-Lejses mor

Fra : Ukendt

Dato : 19-05-09 23:06

Den 19/05-2009 klokken 21:43, skrev
"Heidi, Miver, Mulle og BajseLejse's mor" <zasha_xFJERNDETTE@hotmail.com>
i <guv24u$ffv$1@newsbin.cybercity.dk>:

> Jeg sætter den på vores intranet (arbejder i Albertslund) der kommer en
> del fra Hvidovre, og krydser så iøvrigt også fingre for at Trunte
> kommer hel hjem igen

Mange tak.

Med venlig hilsen,
Kjeld

Fra : Poul F. Andersen

Dato : 20-05-09 14:39

<Kjeld Nielsen kjeldn (snabela) ddf (punktum) dk> skrev i en meddelelse
> Ja, så skete det sørgelige, at min 3-årige inde/udekat forsvandt.

Hej Kjeld,

Det kan godt være, at Trunte er kommet hjem nu, men hvis ikke, vil jeg gerne
give dig lidt opmuntring/håb herfra.
Vi havde for mange, mange år siden ( 1963) en hunkat, som ligeledes blev
væk.
Vi havde faktisk opgivet hende, men _tre måneder efter_, stod hun pludselig
ved døren igen og ville
da gerne ind og ha´ lidt at spise

Vi tror, at hun havde knyttet sig til en anden familie i den periode. Det
var før øretatovering blev almindeligt,
men jo også før motorvejene og den tætte trafik blev opfundet med de farer,
det kan indebære.

Jeg håber meget, at Trunte snart vender hjem, eller at øretatoveringen har
gjort sin virkning, så I kan få kontakt.

--
Venligst
Poul F. Andersen

OBS: Ved direkte henvendelse skal du fjerne ukrudtet fra min emailadresse...

Fra : Ukendt

Dato : 23-05-09 00:07

Den 20/05-2009 klokken 15:38, skrev
"Poul F. Andersen" <paogbaUKRUDTET@mail.dk>
i <4a1407ec$0$15898$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>:

> <Kjeld Nielsen kjeldn (snabela) ddf (punktum) dk> skrev i en meddelelse

> Det kan godt være, at Trunte er kommet hjem nu, men hvis ikke, vil jeg
> gerne give dig lidt opmuntring/håb herfra.
<klip>
> Jeg håber meget, at Trunte snart vender hjem, eller at øretatoveringen
> har gjort sin virkning, så I kan få kontakt.

Hej Poul,

Tak for de trøstende ord.
Ja, man har før hørt om katte, der kom hjem igen efter lang tids fravær.
Jeg håber da også stadig.

Men, der er en ting, der ligesom fjerner noget af håbet:

For ca. 3 år siden kom "besøgskatten" Anton, en meget kælen neutraliseret
og øretatoveret hankat. (Hans familie bor i nærheden, men han er efter
sigende ikke ret meget hjemme).
Han fandt hurtigt min kattelem, og fandt ud af, at her var et godt
madsted. Han besøger også andre huse her på vejen.

Da så min Trunte kom ind i billedet for 1 år siden, var det som om han
trak sig lidt. Gik som regel igen, så snart han havde "tanket op" med mad.
De enedes fint, og legede ofte med hinanden ude i haven.

Men den samme dag, hvor Trunte ikke kom hjem, var det ligesom Anton
flyttede ind igen. Han virkede en smule skræmt de første 2 dage.
Han virkede, som om han havde "set" et eller andet, og _vidste_ at Trunte
ikke kom mere.

Gid katte kunne tale.

Med venlig hilsen,
Kjeld