Legekammerat
Fra : TDC Newsgroups

Dato : 15-05-09 20:04

Vi har to dejlige skovkatte, hvoraf den ene tilsyneladende har fået en
rigtig god ven.
Hver aften, når mørket falder på, bliver Merlin hentet af en anden hankat,
ligger lidt på terassen og forsvinder så ud i mørket i et par timer.

Jeg synes, det er vildt sjovt, for har aldrig oplevet det før. Ville bare
dele oplevelsen med jer

/Dorthe

Fra : Heidi, Miver, Mulle ~

Dato : 18-05-09 22:13

> Jeg synes, det er vildt sjovt, for har aldrig oplevet det før. Ville bare
> dele oplevelsen med jer
>
> /Dorthe
Hej Dorthe

Dejligt at høre om andres katte og deres vaner og små særheder :)
Det ville være super hvis du kunne tage et billede af de to venner...
Lad os endelig høre hvordan venskabet udvikler sig

--
Venlig hilsen Heidi, Miver, Mulle og Bajse-Lejses mor

Fra : TDC Newsgroups

Dato : 27-05-09 16:33

> Dejligt at høre om andres katte og deres vaner og små særheder :)
> Det ville være super hvis du kunne tage et billede af de to venner...
> Lad os endelig høre hvordan venskabet udvikler sig

Kan godt tage et billede - jeg er bare ikke sikker på, hvordan jeg kan vise
jer det?

/Dorthe

Fra : Tove Krieger

Dato : 27-05-09 18:45

In news:4a1d5d48$0$56775$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
TDC Newsgroups <dorthemus1@hotmail.com> typed:

> Kan godt tage et billede - jeg er bare ikke sikker på, hvordan jeg
> kan vise jer det?
>
> /Dorthe

Du kan evt. bruge det webalbum der hedder "Picasa". Det bruger jeg ind
imellem.

Eller endnu bedre, du kan også oprette en profil på kattegruppens
hjemmeside: www.dk-fritid-dyr-kat.dk Der kan du uploade alle de billeder du
har lyst til, og så kan du samtidig nyde billederne af alle vi andres katte.

Når du har lavet en profil, og uploadet billeder, kan du sende dem som et
link så vi alle kan se dem. Det er meget nemt.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats