Der er nu ikke noget som at strække igenne~
Fra : Henny Stewart

Dato : 08-05-09 17:19

Stoffer strækker sig i alle mulige retninger:

http://nonameyet.dk/wp-content/uploads/2009/05/stoffershow.jpg

--
Mvh. Henny Stewart
http://sprogven.dk

Fra : Tove Krieger

Dato : 08-05-09 18:39

In news:4a045b78$0$14124$ba624c82@nntp06.dk.telia.net,
Henny Stewart <spam@stewart.tk> typed:
> Stoffer strækker sig i alle mulige retninger:
>
> http://nonameyet.dk/wp-content/uploads/2009/05/stoffershow.jpg

Mange tak for synet, hvor er han altså kær og smuk. Der bliver da rigtig
strakt igennem skal jeg love for. Jeg har gemt de søde billeder i mit
private album.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Henny Stewart

Dato : 08-05-09 19:03

"Tove Krieger" <missminimiv@privat.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>

> Mange tak for synet, hvor er han altså kær og smuk. Der bliver da rigtig
> strakt igennem skal jeg love for. Jeg har gemt de søde billeder i mit

Tak. Vi er også ret begejstrede for ham.
--
Mvh. Henny Stewart
http://sprogven.dk

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 08-05-09 18:48

"Henny Stewart" <spam@stewart.tk> writes:

> Stoffer strækker sig i alle mulige retninger:
>
> http://nonameyet.dk/wp-content/uploads/2009/05/stoffershow.jpg

Det er da afslapning af højeste karat. Det kunne jeg godt bruge lidt
af - Ellen har mellemørebetændelse...

Mvh Trine

Stor brugskunstforretning med fuldt sortiment i de søde Gjøltrolde

Fra : Henny Stewart

Dato : 08-05-09 19:04

"Trine Kornum Christiansen" <news@trinekc.dk> skrev i meddelelsen

> Det er da afslapning af højeste karat. Det kunne jeg godt bruge lidt
> af - Ellen har mellemørebetændelse...

Uh, ja. Det kan jeg forestille mig. Hun har det ikke godt så, det bette pus.

--
Mvh. Henny Stewart
http://sprogven.dk

Fra : Stig Johansen

Dato : 09-05-09 12:38

Henny Stewart wrote:

> Stoffer strækker sig i alle mulige retninger:
>
> http://nonameyet.dk/wp-content/uploads/2009/05/stoffershow.jpg

Han er da godt nok flot :)

Men han ligner også en jeg kender, så måske er jeg forudindtaget.
http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_showpic.php?picowner=Twix&picnumber=11095

Stig Johansen

Fra : Henny Stewart

Dato : 09-05-09 18:14

"Stig Johansen" <wopr.dk@gmaill.com> skrev i meddelelsen

> Han er da godt nok flot :)
>
> Men han ligner også en jeg kender, så måske er jeg forudindtaget.
> http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_showpic.php?picowner=Twix&picnumber=11095

Ja, jeg har tidligere bemærket, at de to ikke er helt uens. Men Stoffer er
en lidt forsigtig kat, han levede de to første uger, vi havde ham, under
sofaen. Jeg har indtryk af, at Twix ikke er bange for nogen eller noget, men
sådan er de jo så forskellige, de kære pelsdyr.

--
Mvh. Henny Stewart
http://sprogven.dk

Fra : Stig Johansen

Dato : 10-05-09 05:53

Henny Stewart wrote:

> [...]
> sofaen. Jeg har indtryk af, at Twix ikke er bange for nogen eller noget,
> men sådan er de jo så forskellige, de kære pelsdyr.

Ja, det har nok noget med 'opdragelsen' at gøre.
Der hvor Twix blev født, var der både hunde og varaner, og vistnok noget
andet.

Så han har fået hunde 'ind med modermælken', kan man sige.

Han nyder at sidde på lur inde i en hæk, og drille de hunde der går tur

Hørt i det virkelige liv:
"Kom bare <hundens navn>, der er bare den røde kat."
Jeg så det ikke, men lydene indikerede, at hunden blev så forskrækket, at
den glemte at gø.

Hvis der kommer en hund forbi, der gør ad ham, sætter han sig bare et par
meter uden for 'snor-afstand', og glor på hunden - fræk/drillepind er han.

Men han er god som dagen er lang, har aldrig kløerne fremme.

Stig Johansen

Fra : Kate

Dato : 10-05-09 21:37

Stig Johansen <wopr.dk@gmaill.com> wrote in

> Ja, det har nok noget med 'opdragelsen' at gøre.

Det tror jeg også.
Jeg var i sidste weekend oppe hos min søster i Århus og se deres 6 4-
ugers killinger. Foruden at de naturligvis var umanerligt søde, de jo
er sådan nogle, så var det tydeligt at de var vant til mennesker ig
virak. Min søster har 2 børn på hhv 14 og 10 år og det er lige meget
hvornår man ringer så er der et leben af unger. Så disse killinger og
deres mor tog det med ophøjet ro da vi kom mylderende 6 voksne
mennesker for at hilse på dem. Faktisk var morkatten vidst mest
fornærmet over at vi ikke serverede noget lækkert for hende. Alle
killinger kom rendende og kravlede på os og lod sig uden et piv tage op
og krammet Morkatten kom da også og forsøgte at samle flokken til
en mælketår. Det lykkedes delvist da 4 af dem toh imod tilbuddet, de 2
sidste havde slet ikke tid.

> Der hvor Twix blev født, var der både hunde og varaner, og vistnok
> noget andet.

Jeg tror det er en fordel at de oplver så meget som muligt tidligt, så
tror de bli'r mindre frygtsomme, sådan generelt.

Dine beskrivelser af ham tyder på det

--
Kate

gerne ældre.