Den store stygge fiskespiser.
Fra : Stig Johansen

Dato : 04-05-09 15:15

Hej alle.

Nej, styg er han ikke, men han er grumme glad for kogt fisk(Sej).

Han kan ikke vente, og i skålen var der nykogt fisk, men det var dampende
varmt, og man kan ikke vente:)

En helt anden snak er, at jeg ikke var særlig glad for øretatovering, og
foretrak chip, men det var vi ikke enige om.

Men sådan blev det....

Stig Johansen

Fra : Stig Johansen

Dato : 04-05-09 15:42

Stig Johansen wrote:

Glemte lige linket:
http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_showpic.php?picowner=Twix&picnumber=11093

Stig Johansen

Fra : Benny

Dato : 04-05-09 17:18

Håber at brandsår blev undgået.
Kanon godt billed.
Benny

Fra : Kate

Dato : 04-05-09 17:38

Stig Johansen <wopr.dk@gmaill.com> wrote in

> Stig Johansen wrote:
>
> Glemte lige linket:
> http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_showpic.php?pic
> owner=Twix&picnumber=11093

Hæhæhæ, han er god er han Mine kan heller ikke vente, men hvis jeg
sætter fisk for varmt ned bliver Lante fornærmet over at han kan brænde
sig

--
Kate

gerne ældre.

Fra : SEJ

Dato : 06-05-09 19:45

Glemmer aldrig da jeg havde været ude og fiske og der lå en 4 kg frisk torsk
på gulvet, katten Ronja kom nonchelant spankulerende forbi skævede over mod
fisken og sprang baglæns 10 cm op i luften hvorefter den gik videre som
intet var hænt, fisken skal være kogt ellers får det kun med poterne.

mvh
Svend

Fra : Kate

Dato : 07-05-09 18:10

"SEJ" <sejprv@hotmail.com> wrote in

> [...]
> forbi skævede over mod fisken og sprang baglæns 10 cm op i luften
> hvorefter den gik videre som intet var hænt, fisken skal være kogt

Hahaha, kan lige se det for mig

--
Kate

gerne ældre.

Fra : Tove Krieger

Dato : 07-05-09 19:01

In news:4a01db0d$0$90266$14726298@news.sunsite.dk,
SEJ <sejprv@hotmail.com> typed:
> [...]
> forbi skævede over mod fisken og sprang baglæns 10 cm op i luften
> hvorefter den gik videre som intet var hænt, fisken skal være kogt

Hvis du spørger mig, så er jeg overbevist om at hun blev så forskrækket
fordi torsken "kiggede" på hende.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Tove Krieger

Dato : 04-05-09 19:34

In news:49fef8bb$0$90264$14726298@news.sunsite.dk,
Stig Johansen <wopr.dk@gmaill.com> typed:
> Hej alle.
>
> Nej, styg er han ikke, men han er grumme glad for kogt fisk(Sej).
>
> Han kan ikke vente, og i skålen var der nykogt fisk, men det var
> dampende varmt, og man kan ikke vente:)

Mini risikerer ikke at brænde sig. Hun bryder sig ikke om kogt sej. Den skal
efter hendes mening serveres rå, men så står hun også og vræler mens jeg
skærer den i små firkanter. Det kan ikke gå hurtigt nok med serveringen.

Fra : Kate

Dato : 04-05-09 22:04

"Tove Krieger" <missminimiv@privat.dk> wrote in

> [...]
> sej. Den skal efter hendes mening serveres rå, men så står hun
> også og vræler mens jeg skærer den i små firkanter. Det kan ikke

Sjovt så forskellige de er. Mine vil ikke have rå fisk. Jeg har prøvet
nogle gange at servere deres favoritfisk rå og så glor de begge på mig
som om jeg er gal

--
Kate

gerne ældre.

Fra : Stig Johansen

Dato : 05-05-09 06:06

Tove Krieger wrote:

> Det kan ikke gå hurtigt nok med
> serveringen.

He - det er det samme med Twix.
Han kan slet ikke spise af skålen, da det er store klumper.
Når han får det serveret 'nulrer' jeg det ud i små stykker.

Den første bid når dårligt tallerkenen før han tager fat i den, og
naturligvis dækker han hele tellerkenen med sit 'grødhovede'.

Så efterfølgende må jeg smide det ind under hagen, eller på anden måde få
det lagt på tallerkenen, og ikke i hans knurhår,øjenbryn,ører.

Det er lidt svært at beskrive, det skal nærmest ses :)

Stig Johansen

Fra : Kate

Dato : 05-05-09 18:03

> Det er lidt svært at beskrive, det skal nærmest ses :)

Overhovedet ikke. Som mangeårig katteejer kender man scenariet

--
Kate

gerne ældre.