Belært om loven :-)
Fra : Pwh

Dato : 10-05-09 10:15

Jeg måtte idag belærer en sur jogger om hundeloven
Hun påstod at mine hunde skulle værer i snor da vi gik
på fortorvet langs Roskildevejen.
Fortalte hende at det skulle de ikke ifølge hundeloven,
som jeg anbefalede hende at chekke op på.
Det svarede hun så bare overrasket "nå nå" til,
hun sidder nok og surfer efter paragraffen nu

Havde hun brokket sig 200m senre havde hun haft ret
da der er skiltet med at hunde skal værer i snor.
Men kunne ikke dy mig for at give igen i retfærdig harme
da jeg på det sted overholdt loven

/Jens

Fra : Tove Krieger

Dato : 10-05-09 10:42

In news:gu65u1$nul$1@newsbin.cybercity.dk,
Pwh <kkkjhh@email.dk> typed:
> [...]
> da der er skiltet med at hunde skal værer i snor.
> Men kunne ikke dy mig for at give igen i retfærdig harme

Af ren nysgerrighed - du kom selvfølgelig snor på dine hunde de 200 meter
længere henne eller hva' ?

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Pwh

Dato : 10-05-09 11:18

Tove Krieger, skrev:
> In news:gu65u1$nul$1@newsbin.cybercity.dk,
> Pwh <kkkjhh@email.dk> typed:

> Af ren nysgerrighed - du kom selvfølgelig snor på dine hunde de 200
> meter længere henne eller hva' ?

Du får 3 gæt
Self kom de ikke det, de skulle jo ud og bade i Damhussøen,
faktisk lægeordineret til genoptræning af Angels dårlige skulder

/Jens

Fra : /Peter

Dato : 13-05-09 11:58

"Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i en meddelelse

> Du får 3 gæt
> Self kom de ikke det, de skulle jo ud og bade i Damhussøen,
> faktisk lægeordineret til genoptræning af Angels dårlige skulder

Det er ikke faldet dig ind at joggeren måske tidligere har set dig samme
sted hvor det er påbudt
at føre hunde i snor - hvor du også har ignoret påbudet, arrogant som du er?

Fra : Pwh

Dato : 13-05-09 12:34

/Peter, skrev:
> [...]
> samme sted hvor det er påbudt
> at føre hunde i snor - hvor du også har ignoret påbudet, arrogant som

Om hun har set mig andre steder aner jeg ikke,
men hun må som andre forholde sig til den aktuelle situation.
Ellers kunne hun da have suppleret med at sige at hun før havde
set mig lufte trådløst hvor det var forbudt, det gjorde hun ikke.

Men for at trøste dig lidt var der en gammel dame der brokkede
sig ved damhussøen idag, helt uden grund, vi stod pænt og ventede
ved cykelstien til hun var kommet forbi.
Hende bad jeg om at passe sig selv, hvad siger du til det

/Jens

Fra : /Peter

Dato : 13-05-09 13:03

> Hende bad jeg om at passe sig selv, hvad siger du til det

Jeg siger du er en arrogant klovn.

Fra : Pwh

Dato : 13-05-09 13:10

/Peter, skrev:
> "Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i en meddelelse
>

> Jeg siger du er en arrogant klovn.

*LOL*
Vidste jeg kunne hidse dig op

/Jens

Fra : /Peter

Dato : 13-05-09 13:37

> *LOL*
> Vidste jeg kunne hidse dig op

Jeg er skam ikke hidsig, jeg fortæller dig bare hvad du er,
for det er du vel for dum til at vide.

Fra : Pwh

Dato : 13-05-09 13:58

/Peter, skrev:
> "Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg er skam ikke hidsig, jeg fortæller dig bare hvad du er,
> for det er du vel for dum til at vide.

Man er vel ikke forpligtiget ud over sine evner

Men har lidt en mistanke om at hundeejere som dig har det
som ræven og de sure rønnebær.
Når i ikke har styr over jeres hunde uden snor på
så skal det heller ikke kunne lade sig gører for andre,
misundelse er en grim ting

/Jens

Fra : /Peter

Dato : 13-05-09 14:26

> Man er vel ikke forpligtiget ud over sine evner

Bestemt ikke
- men dine evner rækker åbenbart heller ikke til at overholde nogle simple
påbud..

> [...]
> som ræven og de sure rønnebær.
> Når i ikke har styr over jeres hunde uden snor på
> så skal det heller ikke kunne lade sig gører for andre,

Du PÅSTÅR du har styr over dine hunde!

INGEN har 100% styr over deres dyr
- der vil ALTID kunne opstår en situation hvor der IKKE er styr på dyrene.

Selv med snor - men her har man gjort sit og overholdt påbuddet
og taget hensyn til sine omgivelser, for ikke at forværre situationen.

Fra : Pwh

Dato : 13-05-09 14:57

/Peter, skrev:
> "Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i en meddelelse

> Bestemt ikke
> - men dine evner rækker åbenbart heller ikke til at overholde nogle
> simple påbud..

Den tager jeg gerne på mig

> Du PÅSTÅR du har styr over dine hunde!

Svært at bevise her i gruppen.

> INGEN har 100% styr over deres dyr
> - der vil ALTID kunne opstår en situation hvor der IKKE er styr på
> dyrene.

Og der tror du en snor er løsningen, jeg kan sgu da ikke holde
samlet knap 90kg hunde hvis de vil noget andet,
så bliver jeg da til en streg i luften

> Selv med snor - men her har man gjort sit og overholdt påbuddet
> og taget hensyn til sine omgivelser, for ikke at forværre situationen.

Husk nu på at der ikke var påbud med snor på det sted som
er aktuelt for tråden, hvorfor mener du at jeg det sted skal
gører mere end loven kræver af mig.

/Jens

Fra : Leif Langgaard

Dato : 10-05-09 11:22

> [...]
> som jeg anbefalede hende at chekke op på.
> Det svarede hun så bare overrasket "nå nå" til,
> hun sidder nok og surfer efter paragraffen nu

Hej

Måske er hun bare en af de mange der bliver bange for at se store løse
hunde, og det burde du måske have lidt respekt for?

Selv om du har lov, behøver du jo ikke lade dem løbe blandt så mange
mennesker, vel ?

Har i ikke hundeskove der hvor i bor, altså hvor du kan tumle frit med dine
løse hunde, og hvor de der ikke er så meget for løse hunde så kan vælge at
blive væk.

Hvor er det du lader dem løbe uden bånd?

--
Leif Langgaard - www.megapixels.dk -

Fra : Pwh

Dato : 10-05-09 12:23

Leif Langgaard, skrev:
> "Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i en meddelelse
>
> Hej
>
> Måske er hun bare en af de mange der bliver bange for at se store løse
> hunde, og det burde du måske have lidt respekt for?

Hvad så med dem der er bange for store hunde selvom de er i snor,
skal jeg ikke også tage hensyn til dem, hvor går grænsen ?

> Selv om du har lov, behøver du jo ikke lade dem løbe blandt så mange
> mennesker, vel ?

Jeg "behøver" slet ikke at have hund hvis det er det det kommer an på.

> Har i ikke hundeskove der hvor i bor, altså hvor du kan tumle frit
> med dine løse hunde, og hvor de der ikke er så meget for løse hunde
> så kan vælge at blive væk.

Vi har Damhusengen, der kan de ikke bade.

> Hvor er det du lader dem løbe uden bånd?

Allevegne.

/Jens

Fra : Ralph

Dato : 10-05-09 16:48

> Hvad så med dem der er bange for store hunde selvom de er i snor,
> skal jeg ikke også tage hensyn til dem, hvor går grænsen ?

Det kommer an på din opdragelse, jeg synes det er høflig hensyntagen til
andre mennesker, så hvis jeg længere fremme på stien kan se gamle mennesker,
bekymrede forældre eller bare et "bange" kropssprog, så tager jeg da Rissa i
snor indtil de har passeret, hvad børn angår spørger jeg om de vil snakke
lidt med hunden, og sjovt nok viser det sig næsten altid at det er
forældreren der er den mest bange.

--
Ralph

Fra : Pwh

Dato : 10-05-09 18:18

Ralph, skrev:
> [...]
> spørger jeg om de vil snakke lidt med hunden, og sjovt nok viser det
> sig næsten altid at det er forældreren der er den mest bange.

Ok, og hvordan reagerer du så hvis du møder nogen der er bange for
hunde selvom de er i snor, det er feks. folk af anden etnisk oprindelse tit.
Skal man så gå over på den anden side af vejen,
udstyrer sin hund med mundkurv, eller nøjes med at have hunde i miniformat.
Som jeg har erfaret det kan man ikke tilfredsstille alle her i verden,
vores hunde vil uanset hvad altid værer til gene for nogen, thats life

Det jeg oplever i hverdagen er at det er en meget lille %-del der virker
bange for mine hunde, de fleste faktisk meget imødekommende.
Feks. idag mødte vi en mor der legede med sin 3-4 års søn,
han blev self obs på mine hunde, og da jeg sagde at hun roligt kunne lade
ham klappe dem fik han da lov til det, han var sgu ikke meget højere end dem

/Jens

Fra : HAWK

Dato : 12-05-09 20:27

"Ralph" <rwr@post6.tele.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> de vil snakke lidt med hunden, og sjovt nok viser det sig næsten altid at
> det er forældreren der er den mest bange.

Hvor er jeg dog enig med dig Ralph. Jeg gør nøjagtig som du.

Desværre er der altfor mange hundeejere der bare tror de er hævet over
loven, og skider højt og flot på andres følelser, i deres insisteren på
deres ret. Disse hundejere bærer skylden for at hundeloven til stadighed
strammes. Sjovt nok så er disse hundejeres argument altid at de skam har
100% styr på deres hunde. men endnu mere sjovt er det så at høre hver gang
der sker en ulykke at ejeren TROEDE han havde styr på hunden

hvis alle hundeejere udviste blot et minimum af høflighed og omtanke så var
der slet ikke brug for en hundelov.

Fra : jopa

Dato : 12-05-09 20:43

"HAWK" <nej@ikketale.om> skrev

> hvis alle hundeejere udviste blot et minimum af høflighed og omtanke så
> var der slet ikke brug for en hundelov.

Det har du så evig ret i.

--
Mvh. John
http://jp-web.dk

Fra : Pwh

Dato : 12-05-09 21:19

jopa, skrev:
> "HAWK" <nej@ikketale.om> skrev

> Det har du så evig ret i.

Det gælder vel for alt andet her i livet,
problemet er bare at blive enige om hvor grænserne går, derfor har vi love

Formålet med min tråd var ikke at starte en debat om trådløse hunde,
men bare en sjov historie om en dame der ikke kendte loven som hun
beskyldte mig for at overtræde.
Da også sjovt at bemærke at når jeg har haft skrevet at jeg har
luftet trådløst hvor det har været forbudt har jeg fået på puklen for
at overtræde loven.
Guddødemig om jeg så ikke også skal have på puklen når jeg også
har overholdt loven, det er så heller ikke godt nok
Ja nogle mennesker kan man sgu bare ikke gører tilfredse, har opgivet

Lad os nu få nogle saglige argumenter for at det er nok at jeg altid giver mine
hunde snor på på gader og stræder, og ikke også skal give dem mundkurv på.
Altså jeg mener, det er ok ifølge loven at jeg luftede trådløst, hvorfor er det
så ikke godt nok for flere andre her i tråden, og hvorfor er det ikke for slapt
ikke også at bruge mundkurv, kom nu med nogle saglige argumenter.

/Jens

Fra : jopa

Dato : 12-05-09 21:27

"Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev

> Det gælder vel for alt andet her i livet,

ja da.

--
Mvh. John
http://jp-web.dk

Fra : Pwh

Dato : 12-05-09 21:40

jopa, skrev:
> "Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev

> ja da.

Altså en selvfølgelig og naiv bemærkning.

/Jens

Fra : jopa

Dato : 12-05-09 22:41

"Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev

> Altså en selvfølgelig og naiv bemærkning.

Jeg har ingen interesse i at belære andre om hvordan de lufter deres hund,
men hvis vi alle opførte os pænt og tog hensyn så ville det være ultimativt.
Jeg skal nok holde min i snor samt give ham mundkurv på når han skal til
dyrlæge om 14 dage

--
Mvh. John
http://jp-web.dk

Fra : Pwh

Dato : 13-05-09 07:10

jopa, skrev:
> "Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev

> Jeg har ingen interesse i at belære andre om hvordan de lufter deres
> hund, men hvis vi alle opførte os pænt og tog hensyn så ville det
> være ultimativt.

Som jeg oplever det opfører de fleste sig da rimeligt hensynsfuldt,
få de sidste promiller med er utopi, nogen har nok i sig selv
Og så er der igen spørgsmålet om hvornår man er hensynsfuld,
det punkt bliver der aldrig enighed om.

> Jeg skal nok holde min i snor samt give ham mundkurv
> på når han skal til dyrlæge om 14 dage

Det vil dyrelægen nok sætte pris på

/Jens

Fra : Pwh

Dato : 12-05-09 21:26

HAWK, skrev:
> "Ralph" <rwr@post6.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Hvor er jeg dog enig med dig Ralph. Jeg gør nøjagtig som du.

Og din måde at gører det på er self bedre end min.
Altid rart når nogen har fundet de vises sten

> Desværre er der altfor mange hundeejere der bare tror de er hævet over
> loven, og skider højt og flot på andres følelser, i deres insisteren
> på deres ret.

Hvilken ret er det man har hvis man overtræder loven, den forstod jeg ikke.

> Disse hundejere bærer skylden for at hundeloven til
> stadighed strammes.

Gør den da det, eller bliver det bare ved snakken.

> [...]
> at de skam har 100% styr på deres hunde. men endnu mere sjovt er det
> så at høre hver gang der sker en ulykke at ejeren TROEDE han havde

Synes du det er sjovt at høre om andres ulykker, besynderlig sans for humor.

/Jens

Fra : HAWK

Dato : 12-05-09 21:50

"Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i meddelelsen

> Og din måde at gører det på er self bedre end min.
> Altid rart når nogen har fundet de vises sten

ja ikke, og så er jeg oven i købet helt fri for at folk belærer mig om
hundelov også videre. De føler nemlig ikke de har nogen grund til at belære
mig

> Hvilken ret er det man har hvis man overtræder loven, den forstod jeg
> ikke.

> Gør den da det, eller bliver det bare ved snakken.

ja i min tid som hundeejer er der da kommet et par stamninger. allesammen
nogle der har ramt ansvarlige hundeejere fordi nogle uansvarlige ikke kunne
finde ud af at tænke sig om

> Synes du det er sjovt at høre om andres ulykker, besynderlig sans for
> humor.

du er ikkke jyde kan jeg se af din kommentar, for så havde du set ironien.

Fra : Pwh

Dato : 13-05-09 07:24

HAWK, skrev:

> ja ikke, og så er jeg oven i købet helt fri for at folk belærer mig om
> hundelov også videre. De føler nemlig ikke de har nogen grund til at
> belære mig

Det var nu den anden vej rundt og mig der belærte hende om loven.
At jeg i løbet af ca 5000km gåtur om året møder 4-5 mennesker
der skal brokke sig tager jeg med, kan ikke gører alle tilfredse.

> ja i min tid som hundeejer er der da kommet et par stamninger.

Hvilke ?
Hundeloven her i Rødovre er da meget lempelig synes jeg.

> du er ikkke jyde kan jeg se af din kommentar, for så havde du set
> ironien.

Ironi på skrift er en svær størrelse, specielt når man ikke kender folk.
Læste det mere som en dårlig formulering og gav dig et ironisk svar
du så ikke fangede

/Jens

Fra : Benny Mortensen

Dato : 13-05-09 11:04

"HAWK" <nej@ikketale.om> skrev i en meddelelse

> [...]
> der sker en ulykke at ejeren TROEDE han havde styr på hunden
>
> hvis alle hundeejere udviste blot et minimum af høflighed og omtanke så

Det var egentligt meget lettere, hvis du nu gjorde det " Lidt kortere "

Hvorfor ikke bare nøjes med at sige. Hvis " ALLE " blot udviste et minimum
af høflighed. Så tror jeg, alle problemerne ville forsvinde, som dug for
solen.

De sidste 2 gange, jeg har været i nærheden af et problem, var det folk, som
direkte og fysisk angreb mine hunde, og ikke omvendt. I begge tilfælder,
undlod hundene at forsvare sig, og nøjedes med at undvige.

Ja jeg har da også prøvet, at en hundeejer skældte mig huden fuld, fordi
mine hunde var trådløse. Og mægtigt gerne ville lege med hans hund...
Hvilket han nok syntes gik lidt voldsomt for sig.... Da hans var lidt lille
i forhold til mine ...

Begge de to førnævnte personer, fortæller sikkert vidt og bredt, om mine
agressive hunde. Jeg tror ikke, de fortæller, at det var dem, der sparkede
ud efter hundene.... Og da slet ikke, at de slet ikke havde andre grunde,
end deres egen overdrevne frygt som undskyldning for at gøre det.

Den sidste, undlader med garanti, at han gik mindst 150 meter hen over min
græsmark, fordi der nede i hjørnet, mangler 1 meter hegn, så man nu kan
komme ind på et indhegnet område på 25.000 kvm, beplantet med juletræer.

De fleste bilister, mener også, at har styr på deres bil....
Alligevel når vi nok de 400 trafikdræbte i år....

Så helt ærligt... Hundene udgør vist et meget lille problem.

Ja man skal vel næsten bruge lup, for at opdage det.

Hundene redder trods alt, flere end de slår ihjel...

M.V.H....Benny..

Fra : Pwh

Dato : 13-05-09 12:37

Benny Mortensen, skrev:

> [...]
>
> Ja man skal vel næsten bruge lup, for at opdage det.
>
> Hundene redder trods alt, flere end de slår ihjel...

Godt skrevet Benny

/Jens (som er 10% invalid pgr en bil der ikke var styr over)

Fra : Leif Langgaard

Dato : 13-05-09 13:46

> /Jens (som er 10% invalid pgr en bil der ikke var styr over)

Havde der været styr over bilen havde det nok været værre, han fik dig jo
ikke ordentligt

--
Leif Langgaard - www.megapixels.dk -

Fra : Pwh

Dato : 13-05-09 14:00

Leif Langgaard, skrev:
> "Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i en meddelelse

> Havde der været styr over bilen havde det nok været værre, han fik
> dig jo ikke ordentligt

Han gjorde et hæderligt forsøg, ramte da også min kammerat

/Jens

Fra : Leif Langgaard

Dato : 10-05-09 17:38

"Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad så med dem der er bange for store hunde selvom de er i snor,
> skal jeg ikke også tage hensyn til dem, hvor går grænsen ?

Underligt spørgsmål....., tror du ikke det giver tryghed at folk ser at du
er en ansvarlig hundeejer ved at fører din hund i bånd.
Så enkelt er det.

> Jeg "behøver" slet ikke at have hund hvis det er det det kommer an på.

Undskyld, jeg troede du var et voksent menneske

--
Leif Langgaard - www.megapixels.dk -

Fra : Pwh

Dato : 10-05-09 18:24

Leif Langgaard, skrev:
> "Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i en meddelelse

> Underligt spørgsmål....., tror du ikke det giver tryghed at folk ser
> at du er en ansvarlig hundeejer ved at fører din hund i bånd.
> Så enkelt er det.

Der er da mennesker, specielt udlændinge, der uanset hvad er utrygge
ved hunde, skal der ikke også tages hensyn til dem.
Ville det så ikke af hensyn til dem værer passende at jeg gav mine hunde
både snor og mundkurv på så de kunne føle sig endnu mere trygge.
End hund kan da sagtens bide selvom den har snor på.

> Undskyld, jeg troede du var et voksent menneske

Med det mente jeg at jeg har hunde for min egen fornøjelses skyld,
det vil uanset hvad give nogle gener for mine medmennesker.
Skal jeg kører den helt ud og kun tænke på andres velfærd
må det rigtige da værer at jeg undlader at have hund da det
ikke er livsnødvendigt for mig.

/Jens

Fra : Ukendt

Dato : 10-05-09 11:47

"Pwh" skrev i en meddelelse

> [...]
> som jeg anbefalede hende at chekke op på.
> Det svarede hun så bare overrasket "nå nå" til,
> hun sidder nok og surfer efter paragraffen nu

Hej Jens -

Det kommer godt nok bag på mig, at hunde må gå fri, med mindre der ved
skiltning er påbudt snor.

Det glæder mig usigeligt meget.

Som én senere har nævnt. Det er ikke alle mennesker, der synes godt om
løsgående hunde. Det bør vi hundeejere altid have in mente.

- Jensby (der først blev hundeejer for 3-4 uger siden)

Fra : Pwh

Dato : 10-05-09 12:27

Jan Bang Jensby, skrev:

> Hej Jens -
>
> Det kommer godt nok bag på mig, at hunde må gå fri, med mindre der ved
> skiltning er påbudt snor.

Det kommer så helt an på hvor du bor, her i Rødovre er det lovligt
hvis man har styr over hunden.

> Det glæder mig usigeligt meget.

Kan jeg godt forstå

> Som én senere har nævnt. Det er ikke alle mennesker, der synes godt om
> løsgående hunde. Det bør vi hundeejere altid have in mente.

Har jeg også, og mener selv at mine hunde og jeg opfører os ansvarligt
og rimeligt hensynsfuldt.

> - Jensby (der først blev hundeejer for 3-4 uger siden)

Tilykke med det

/Jens

Fra : Hm

Dato : 10-05-09 14:04

"Jan Bang Jensby" <jansnabelabang-jensby.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> løsgående hunde. Det bør vi hundeejere altid have in mente.
>
> - Jensby (der først blev hundeejer for 3-4 uger siden)

Hej,
tillykke med den nye hund.

Nu skal du jo ikke tage ved lærer af ´ham, Jens - den ulydige hundeejer.

Hanne/ som er glad for at Jens´s hunde er mere lydig en Jens selv

Fra : Pwh

Dato : 10-05-09 15:29

Hm, skrev:
> [...]
>
> Hej,
> tillykke med den nye hund.
>
> Nu skal du jo ikke tage ved lærer af ´ham, Jens - den ulydige

Jeg giver da ellers gerne kursus i hvordan man lærer sine hund
at gå trådløst
Det tog mig ca 1 år før det var 99% på plads, så det kræver
tid og tålmodighed, men det er det værd.
Det er jo et spørgsmål om hvad man prioriterer højt, og det var
altså noget af det der var øverst på min liste da jeg i sin tid fik Tyson.
Med Angel gik det lettere, hun så jo hvordan Tyson opførte sig.

> Hanne/ som er glad for at Jens´s hunde er mere lydig en Jens selv

Ellers ville det sgu også stå skrælt til, det har du ret i

/Jens (hvis hunde vil luftes nu)

Fra : Leif Langgaard

Dato : 10-05-09 17:43

> Det tog mig ca 1 år før det var 99% på plads, så det kræver
> tid og tålmodighed, men det er det værd.

Hej.

Så må vi håbe det ikke er et barn det går ud over når du forsøger at kalde
den ene skæbnesvangre gang ud af de hundrede.

Fortsat god søndag!

--
Leif Langgaard - www.megapixels.dk -

Fra : Pwh

Dato : 10-05-09 18:27

Leif Langgaard, skrev:
> "Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i en meddelelse

> Hej.
>
> Så må vi håbe det ikke er et barn det går ud over når du forsøger at
> kalde den ene skæbnesvangre gang ud af de hundrede.

Nu er det nogle år siden at de var 1 år gamle, vil påstå at det er 100%
på plads nu.
Ved at jeg har mere styr over mine trådløse hunde end mange har over
deres (for stærke) hunde i snor.

> Fortsat god søndag!

I lige måde

/Jens

Fra : Benny Mortensen

Dato : 11-05-09 08:52

"Leif Langgaard" <langgaard@klarupnet.dx> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Så må vi håbe det ikke er et barn det går ud over når du forsøger at kalde
> den ene skæbnesvangre gang ud af de hundrede.

Tja, den måtte jo komme ))

M.V.H....Benny..

Fra : Pwh

Dato : 11-05-09 17:19

Benny Mortensen, skrev:
> "Leif Langgaard" <langgaard@klarupnet.dx> skrev i en meddelelse

> Tja, den måtte jo komme ))
>
> M.V.H....Benny..

Ja den med at skade børn er sikker som amen i kirken
Kan nu ikke helt se hvordan mine hunde skulle have skadet et
barn fordi de ikke havde helt styr på at gå trådløst,
det er ikke helt det samme som at de har været agrassive.

/Jens (hvis hunde holder meget af børn)

Fra : Benny Mortensen

Dato : 12-05-09 11:41

> [...]
> barn fordi de ikke havde helt styr på at gå trådløst,
> det er ikke helt det samme som at de har været agrassive.

Hej Jens

Tja, som du siger, så sikker som amen i kirken....

Desværre, er den selvsamme sætning, glemt ude i trafikken....

Der kører alt for mange, stadig som svin....

Men dem råber folk ikke af, som de gør af de trådløse hunde...

Så ved jeg ikke, er det mig tilladt at sige dette med en vis undren....

Hvordan mon det dog kan være ????...

M.V.H....Benny..

Fra : Pwh

Dato : 12-05-09 17:45

Benny Mortensen, skrev:
> [...]
>
> Men dem råber folk ikke af, som de gør af de trådløse hunde...
>
> Så ved jeg ikke, er det mig tilladt at sige dette med en vis

Kan ikke give dig et fornuftigt svar, jeg har opgivet at blive
klog på mine medmennesker, det går nemmere med hunde
Skulle jeg skælde alle dem ud som jeg synes opfører sig uforsvarligt
kunne jeg sgu ikke bestille andet, og det er mit liv for kort til

/Jens