Kokosfedt som tægemiddel ??
Fra : Mjav

Dato : 05-05-09 08:26

Jeg har lige modtaget dette råd af en udenlands veninde.

Hun fastholder det hjælper..

Hun tager kokosfedt og varmer i mellem hænderne og rører så ved hundens
hoved og hals.
Hun siger det også har en flot effekt på pelsen

Nå, men det er da et forsøg værd. Men jeg er lidt i tvivl om hvor jeg hitter
dette kokosfedt. For hun siger, det er ikke det samme som man bruger til
madlavning. Det er derimod det kokosfedt, man bla bruger til creme og
lotion. Hun mener det købes på apoteket.

Nogen der har noget bud på dette ??

Fra : Nana

Dato : 05-05-09 16:22

> [...]
> madlavning. Det er derimod det kokosfedt, man bla bruger til creme og
> lotion. Hun mener det købes på apoteket.

Man kan købe ting til at lave hjemmelavet creme af i Panduro. Mener at de
har kokosfedt, men ellers kig i helsekosten.

Fra : jopa

Dato : 06-05-09 12:09

"Mjav" <lochnees@worldonline.dk> skrev

> Hun fastholder det hjælper..
>
> Hun tager kokosfedt og varmer i mellem hænderne og rører så ved hundens
> hoved og hals.
> Hun siger det også har en flot effekt på pelsen

Hvad skulle det gøre ved hunden ?

--
Mvh. John
http://jp-web.dk

Fra : Mjav

Dato : 06-05-09 17:00

"jopa" <admin@jp-webs.invalid> skrev i meddelelsen
> "Mjav" <lochnees@worldonline.dk> skrev

> Hvad skulle det gøre ved hunden ?
>
> --
> Mvh. John
> http://jp-web.dk

Ja, der skulle være et stof i kokosfedet, som tægerne ikke bryder sig om.
Hun har selv testet det og har ingen tæger fundet efter hun gik over til
kokosfedt

Syntes det lyder næsten for godt til at være sandt, men prøves skal det da..

Fra : Hm

Dato : 06-05-09 18:11

"Mjav" <lochnees@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> "jopa" <admin@jp-webs.invalid> skrev i meddelelsen

Det forstår jeg ikke helt, tæger sætter sig da hvor det passer dem, så skal
hunden da smøres helt ind - ok den får da så en flot fedtet pels

Hanne/ som ikke tror kokosfedt i pelsen er så smart.

Fra : Ivan Madsen

Dato : 06-05-09 18:19

On Wed, 6 May 2009 19:10:35 +0200, "Hm" <mishm8116@gmail.com> wrote:

> [...]
>hunden da smøres helt ind - ok den får da så en flot fedtet pels
>
>Hanne/ som ikke tror kokosfedt i pelsen er så smart.

Skal så absolut ikke have prøvet noget på mine ) Men det kan da
godt ske, kokosfedt afgiver et stof, som skræmmer flåter - man kan
aldrig vide.