Re: Ny Gratis køb og salg side på nettet
Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 23-04-09 08:45

Kim Gomez skrev:

> Hej NG
>
> På http://www.jydekrogen.nu
> kan man sælge alt muligt helt gratis.

Til gengæld er det ikke gratis at spamme den ene gruppe på usenet efter den
anden - dag efter dag!

Klage afsendt til abuse@post.tele.dk
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Kim Christensen

Dato : 24-04-09 11:27

On 23 Apr., 09:45, "Hans Paulin \(6310\)" <m...@privacy.net> wrote:

> Til gengæld er det ikke gratis at spamme den ene gruppe på usenet efter den
> anden - dag efter dag!
>
> Klage afsendt til ab...@post.tele.dk

Jaja, Hans, en gang er nok ;)
Spam virker åbenbart, da jeg så ind på siden første gang var der hele
6 annoncer, nu er der 19, så QXL, DBA, og Guloggratis kan godt lukke
og slukke;)

Hilsen Kim

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 24-04-09 22:58

Kim Christensen skrev:

> en gang er nok ;)

Sunshit var nede en del timer

> Spam virker åbenbart, da jeg så ind på siden første gang var der hele
> 6 annoncer, nu er der 19, så QXL, DBA, og Guloggratis kan godt lukke
> og slukke;)

Tjae, den slags alternative mennesker som Kim (en sociopat?) dukker jo op en
gang imellem herinde - nogen er dog mere ulækre end andre
Hans
www.zofiaoghans.dk