Ægte kamphund :o)
Fra : Pwh

Dato : 21-04-09 21:47

Ikke alt det pjat med biden og flå ifølge min Angel
Kom hjem med indkøbspose idag som jeg lige skulle sætte
fra mig, Angel synes hun skulle hoppe op og sige davs
i det samme.
Jeg fik en skalle som var til UG, har en pæn bule nu

/Jens (hvis Angel ikke tog nogen skade)

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 21-04-09 23:00

Pwh skrev:

> Jeg fik en skalle som var til UG, har en pæn bule nu

Kan osse udløse en 15.000 krs tandlægeregning!
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Pwh

Dato : 21-04-09 23:04

Hans Paulin (6310), skrev:

> Kan osse udløse en 15.000 krs tandlægeregning!

Har 2 * ulykkesforsikring

/Jens

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 21-04-09 23:07

Pwh skrev:

> Har 2 * ulykkesforsikring

Okay
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : ager

Dato : 22-04-09 05:43

"Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i meddelelsen

> Har 2 * ulykkesforsikring

vær ikke så sikker på at den gælder i hjemmet.. alle andre steder gør den
(måske).

--
Mvh. Marie
www.agers.dk

Fra : Pwh

Dato : 22-04-09 07:17

ager, skrev:
> "Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i meddelelsen

> vær ikke så sikker på at den gælder i hjemmet.. alle andre steder gør
> den (måske).

Hvorfor i alverden skulle den dog ikke gælde i hjemmmet.
Jeg har faktisk for år tilbage fået reppet tænder for 10.000kr
efter et fald i min daværende lejlighed.

Ellers er hundene jo ansvarsforsikret, så jeg lægger bare
sag an imod den uansvarlige ejer

/Jens

Fra : ager

Dato : 22-04-09 07:54

> [...]
> efter et fald i min daværende lejlighed.
>
> Ellers er hundene jo ansvarsforsikret, så jeg lægger bare

Det var nu også hundenes forsikring jeg mente.. Det er begrænset hvor meget
de dækker hvis skader sker inden for matriklen. og der er stor forskel fra
forsikring til forsikring.
havde naboens hund smuttet ind til dig, uden ejerens vidende, og havde
nikket dig en skalle så dine tænder var fløjet ud, så havde nabohundens
forsikring højst sandsynligt dækket, men jeg tvivler ærligt talt på, at dine
hundes ville dække samme tilfælde i hjemmet.
Det kan godt betale sig, at nærlæse forsikringens bestemmelser meget nøje,
før man skriver en anmeldelse på en skade. ihvertfald få den formuleret så
den passer ind i deres kriterier. (-;

--
Mvh. Marie
www.agers.dk

Fra : Pwh

Dato : 22-04-09 08:10

ager, skrev:

> [...]
> nabohundens forsikring højst sandsynligt dækket, men jeg tvivler
> ærligt talt på, at dine hundes ville dække samme tilfælde i hjemmet.

Det har du nok ret i, tvivler også stærkt på at ansvarsforsikringen dækker
skader på deres ejer. Mener faktisk heller ikke den dækker skader som
hundene evnt tilføjer hinanden hvis de bor sammen.

> Det kan godt betale sig, at nærlæse forsikringens bestemmelser meget
> nøje, før man skriver en anmeldelse på en skade. ihvertfald få den
> formuleret så den passer ind i deres kriterier. (-;

Som skrevet var den mine ulykkesforsikringer jeg mente,
de skal såmænd nok dække den slags skader.
Kan self som du er inde på godt værer at man skal huske selve
forløbet ved uheldet på en lidt anden måde

/Jens

Fra : Hm

Dato : 22-04-09 09:06

"Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i en meddelelse

> Ellers er hundene jo ansvarsforsikret, så jeg lægger bare
> sag an imod den uansvarlige ejer

Ja, så tag lige den med at den ikke havde snor på

Hanne/ som helt bestemt tror du vinder sagen, mod denne uansvarlige ejer

Fra : Pwh

Dato : 22-04-09 09:57

Hm, skrev:
> "Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, så tag lige den med at den ikke havde snor på

Bare rolig, det hele kommer med så den uansvarlige ejer
kan blive straffet så han forstår det
Trist der endnu ikke findes hundekørerkort,
så ville han helt sikkert få det indraget

> Hanne/ som helt bestemt tror du vinder sagen, mod denne uansvarlige
> ejer

Han skal nok komme ned med nakken det fjols som
skal ødelægge det for alle andre

/Jens

Fra : Hm

Dato : 22-04-09 18:25

> Han skal nok komme ned med nakken det fjols som
> skal ødelægge det for alle andre
>
> /Jens

Rigtig godt Jens, bare gå til ham

Hanne/ som ved at Jens ikke giver op, men kæmper lige til det sidste