Drømmehunden eller?
Fra : Ivan Madsen

Dato : 18-04-09 22:08

Så kom dagen, vi skulle til Hedensted med vores 14 mdr. "hvalp". Hun
havde jo for et par måneder siden blevet bedste tæve og vi drømte
naturligvis om en gentagelse, men....dommere kan se hunde forskelligt.

Nu gik det sådan, så klubbens webmaster kan tage hjem og stort set
kopiere resultatet fra sidste udstilling - vores Silke blev den onde
hyleme bedste tæve igen - så nu ser vi frem til flere konkurrenter i
Aalborg og Vadum den 2/3 maj. Og taber vi, så er Silke stadig vores
allermest trælse bøllehvalp ) Og vinder hun stadig, er hun den
samme - jeg tror ikke, de to herhjemme kan kende forskel på en tøs med
eller uden CERT ))

Fra : ager

Dato : 19-04-09 09:22

"Ivan Madsen" <karinogivan@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> allermest trælse bøllehvalp ) Og vinder hun stadig, er hun den
> samme - jeg tror ikke, de to herhjemme kan kende forskel på en tøs med

Stort tillykke..

du kan jo binde båndet om pandelokken på hende, så er der ingen der er i
tvivl (-;

--
Mvh. Marie
www.agers.dk

Fra : Ivan Madsen

Dato : 19-04-09 14:29

On Sun, 19 Apr 2009 10:21:36 +0200, "ager" <big@city.dk> wrote:

>"Ivan Madsen" <karinogivan@gmail.com> skrev i meddelelsen

>Stort tillykke..
>
>du kan jo binde båndet om pandelokken på hende, så er der ingen der er i
>tvivl (-;

Mange tak - hun har faktisk sløjfe i håret, så hun kan se.

Fra : Leif Langgaard

Dato : 19-04-09 10:06

"Ivan Madsen" <karinogivan@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> allermest trælse bøllehvalp ) Og vinder hun stadig, er hun den
> samme - jeg tror ikke, de to herhjemme kan kende forskel på en tøs med

Tillykke, hvad er det for en hund du har?

--
Langgaard
www.megapixels.dk

Fra : ager

Dato : 19-04-09 13:01

"Leif Langgaard" <langgaard@klarupnet.dx> skrev i meddelelsen
> "Ivan Madsen" <karinogivan@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Tillykke, hvad er det for en hund du har?

Han har Old english sheepdogs.. (-;

--
Mvh. Marie
www.agers.dk

Fra : Ivan Madsen

Dato : 19-04-09 14:30

Tak, det er en Old English Sheepdog.

Fra : battlefields

Dato : 19-04-09 12:00

> [...]
> allermest trælse bøllehvalp ) Og vinder hun stadig, er hun den
> samme - jeg tror ikke, de to herhjemme kan kende forskel på en tøs med

Hej Ivan

Et stort tillykke herfra!
Vi var også i Hedensted og jeg så da også flere OES´s men om det lige var
din ved jeg ikke
Vi fulgtes med svogeren og svigerinden og deres Bearded Colie, der også
gjorde det fint, hun blev bedste junior kl. tæve og 4. bedste tæve.
Hilsen Vibeke

Fra : Ivan Madsen

Dato : 19-04-09 14:34

On Sun, 19 Apr 2009 13:00:15 +0200, "battlefields"
<battlefield@mail1.stofanet.dk> wrote:

> [...]
>Vi fulgtes med svogeren og svigerinden og deres Bearded Colie, der også
>gjorde det fint, hun blev bedste junior kl. tæve og 4. bedste tæve.

Tak og tillykke til svoger og svigerinde.
I kan sagtens have set vores, for der var ikke så mange sheepdogs og
vi stod alle i samme hjørne. Vi sad også ude på græsset og spiste
fælles frokost bagefter.
Næste gang er der flere at slås med, så vi får se om hun står
distancen - men det er pludselig sjovt at tage af sted, når hunden kan
kæmpe med om det hele. Det er altid hyggeligt at tage på udstilling
fordi vi hygger os sammen med de andre OES-ejere, men det bliver en
tand sjovere, når hunden er i stand til at kæmpe med om de fine
placeringer. Men igen - det er den samme hund vi har med hjem uanset
resultatet.

Fra : battlefields

Dato : 19-04-09 17:13

> [...]
> tand sjovere, når hunden er i stand til at kæmpe med om de fine
> placeringer. Men igen - det er den samme hund vi har med hjem uanset

Hej
Jamen så tror jeg at vi så jer, vi gik lige forbi en hel flok OES´s ude på
græsset, det var nok ved godt middagstid.
Vi havde dog ikke hund med da det kun var min mand og jeg der gik udenfor.
Det må have været dejligt for de racer, der skulle udstille udenfor, det var
jo pragtfuldt vejr.
Hilsen Vibeke

Fra : Tove Krieger

Dato : 19-04-09 12:49

In news:rvfku4hnoqtmab16ngisljg5h3s1drre6b@4ax.com,
Ivan Madsen <karinogivan@gmail.com> typed:
> [...]
> allermest trælse bøllehvalp ) Og vinder hun stadig, er hun den
> samme - jeg tror ikke, de to herhjemme kan kende forskel på en tøs med

Rigtig hjerteligt tillykke med den flotte placering. Hun er jo også en
dejlig vovse.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Ivan Madsen

Dato : 19-04-09 14:30

On Sun, 19 Apr 2009 13:48:44 +0200, "Tove Krieger"
<missminimiv@privat.dk> wrote:

>In news:rvfku4hnoqtmab16ngisljg5h3s1drre6b@4ax.com,
>Ivan Madsen <karinogivan@gmail.com> typed:

>Rigtig hjerteligt tillykke med den flotte placering. Hun er jo også en
>dejlig vovse.

Hun skal nu lige lægge ungpige - bølleriet på hylden, men ja, hun er
dejlig, når hun er rolig. Tak i øvrigt.