De tossede dyr
Fra : oz3bto

Dato : 17-04-09 19:04

Kan være ret underholdende at have både hund og kat

Kattene har hele dagen været lukket inde hele dagen da vi har haft gæster
der havde en ikke katte vant hund med

Da gæsterne var kørt og katene kom ud igen skulle Bugsy jo lige tjekke at
det nu var de rigtige katte . Meget normalt at han lige skal have en lille
snuser og et slik før de er godkendt, Intet unormalt i det

Idag blev han dog ved med at skulle rende og snuse til den ene kat og endte
med at forsøge at hoppe på den som om det var en tæve i løbetid.... Katten
lagde sig bare godt til rette og smækkede røven i vejret så hunden kunne
komme til
Det har vi ligegodt aldrig oplevet før

Mest spøjse er at begge katte er kastrater

Fra : ager

Dato : 18-04-09 09:55

"oz3bto" <no@in.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> kunne komme til
> Det har vi ligegodt aldrig oplevet før
>
> Mest spøjse er at begge katte er kastrater

Ja der kan komme mange grin ud af den sammenblanding.. (-;

--
Mvh. Marie
www.agers.dk

Fra : Leyna

Dato : 19-04-09 09:59

On Fri, 17 Apr 2009 20:04:03 +0200, "oz3bto" <no@in.dk> wrote:

>Da gæsterne var kørt og katene kom ud igen skulle Bugsy jo lige tjekke at
>det nu var de rigtige katte . Meget normalt at han lige skal have en lille
>snuser og et slik før de er godkendt, Intet unormalt i det

Hehe... Jeg har haft den ene af mine katte isoleret i lidt over et
døgn. Hun måtte en tur til dyrlægen pga. et grimt sår på det ene
forben. Dyrlægen mente det stammede fra et kattebid (slagsmål), og da
der var gået infektion i (og kommet bylder) måtte katten en tur på
operationsbordet. Det var en meget "træt" kat jeg fik med hjem, og jeg
turde bare ikke slippe hende ud sammen med resten af flokken, så hun
kom i isolation. Nu er dette den mindste af mine dyr (3,4 kg. og det
er kun fordi hun har taget på), men lederen af katteflokken, så hun
mangler temmelig meget.

Efter et døgn havde bedøvlesen lagt sig fuldstændigt, og Popsie var
begyndt at blive rastløs. Jeg var stadig bekymret for om hun mon kunne
klare 4 store køtere, men det skulle da afprøves. Alle 4 hunde nærmer
sig hende lige så forsigtigt og så får hun ellers velkomstslik af dem
alle sammen... og så var DET lige som overstået. Hvem sagde "hønemor"?
--
Leyna
http://www.big-girls.dk