Brok.
Fra : Pwh

Dato : 16-04-09 19:38

Som sagt oplever jeg mindre og mindre interesse for gruppen.
Ser selv pt at et af problemrene er blevet at nogle buger den
som en "spørgekasse" og ikke gider melde tilbage.
Friske eksempler er spørgsmålet med fisk som fodring
og d/s'eren der havde dårlig mave.
Det ville værer god stil lige at melde tilbage hvordan
hunden havde reageret på diverse råd, bare en tanke.

Oplever desværre også tit at nogen går ind og plukker
en promille ud af mine egne indlæg for at komme af
med noget galle, ikke fremmende for nogen debat.
Pjat og sjov er jeg altid med på, men tror at mavesure
bemærkninger bare er med til at kvæle gruppen.

/Jens (som skulle have lidt luft)

Fra : Tove Krieger

Dato : 16-04-09 21:31

In news:gs7tvj$2lcv$1@newsbin.cybercity.dk,
Pwh <kkkjhh@email.dk> typed:
> [...]
> Pjat og sjov er jeg altid med på, men tror at mavesure
> bemærkninger bare er med til at kvæle gruppen.

Jeg har stærkt på fornemmelsen at både hunde- og kattegruppen er blevet ofre
for Facebook. Alle har så travlt med den, at de ikke også har tid til
Usenet.

Jeg er ikke selv på Facebook, men kender en del der er, blandt andet mine
tre børn og børnebørnene, og det er tilsyneladende det eneste saliggørende.
Der bliver brugt meget tid på den i de små hjem.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Pwh

Dato : 16-04-09 21:40

Tove Krieger, skrev:
> [...]
>
> Jeg har stærkt på fornemmelsen at både hunde- og kattegruppen er
> blevet ofre for Facebook. Alle har så travlt med den, at de ikke også

Du har måske ret, er ikke selv på fjæsebook.

> Jeg er ikke selv på Facebook, men kender en del der er, blandt andet
> mine tre børn og børnebørnene, og det er tilsyneladende det eneste
> saliggørende. Der bliver brugt meget tid på den i de små hjem.

OT.
Min gamle kat på ca 12 år er begyndt at blive ekstremt hængeagtig,
altså skulle ligge lige op af mig og putte og det hele.
Skal jeg ud fra din katteerfareing lægge noget i det ???

/Jens

Fra : Tove Krieger

Dato : 16-04-09 21:56

In news:gs854j$2nvq$1@newsbin.cybercity.dk,
Pwh <kkkjhh@email.dk> typed:

> [...]
> altså skulle ligge lige op af mig og putte og det hele.
> Skal jeg ud fra din katteerfareing lægge noget i det ???

Jeg ved det godt nok ikke Jens. Det kan måske skyldes alderen. Så kan de
godt finde på at hænge lidt mere på én end de plejer. Mini har perioder hvor
hun helst skal ligge op ad mig hele tiden, og hun er da kun 8 år, så det er
ikke sikkert at det er noget der betyder så meget. Man ved jo aldrig, hvad
der foregår i de små hoveder.

Fra : Pwh

Dato : 16-04-09 22:08

Tove Krieger, skrev:

> [...]
> kun 8 år, så det er ikke sikkert at det er noget der betyder så
> meget. Man ved jo aldrig, hvad der foregår i de små hoveder.

Jeg synes bare det er blevet ektremt med ham.
Bare han ser mig ligge i sofaen, så skal han putte.
Ligger der et par hunde og spærrer vejen skal
han nok få den ryddet

/Jens

Fra : Allan G

Dato : 16-04-09 22:49

"Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i meddelelsen

> Jeg synes bare det er blevet ektremt med ham.
> Bare han ser mig ligge i sofaen, så skal han putte.
> Ligger der et par hunde og spærrer vejen skal
> han nok få den ryddet
>
> /Jens

Hmm mon ikke han har oplevet et eller andet han er blevet rigtigt bange for
?
Det kan nemt lave katte til velcro katte.

Og hvad laver jeg dog i denne NG jeg får jo knupper af hunde, ja
Nældefeber,
Jeg må vist tilbage i Katte gruppen.
Mvh Allan

Fra : Tove Krieger

Dato : 17-04-09 10:19

In news:49e7a7e2$0$90272$14726298@news.sunsite.dk,
Allan G <Allan_roskilde@hotmailfjern.com> typed:
> "Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i meddelelsen
>
> Hmm mon ikke han har oplevet et eller andet han er blevet rigtigt
> bange for ?
> Det kan nemt lave katte til velcro katte.

Det var også min første tanke, for selvom Jens' kat måske er en hård nyser,
så kan der meget vel være noget der har skræmt ham, og så søger han jo
tryghed hvor han kan finde den.

> Og hvad laver jeg dog i denne NG jeg får jo knupper af hunde, ja
> Nældefeber,

Det gør jeg ikke, jeg er også vild med hunde, og de fleste andre dyr.

> Jeg må vist tilbage i Katte gruppen.
> Mvh Allan

Det er vist også tiltrængt med den sløve traffik der har været længe, men
som jeg skrev tidligere er det nok Facebook der har snuppet "kunderne".

Fra : Pwh

Dato : 18-04-09 08:35

Tove Krieger, skrev:
> [...]
> nyser, så kan der meget vel være noget der har skræmt ham, og så
> søger han jo tryghed hvor han kan finde den.

Det tror jeg nu ikke, han fiser stadig rundt som han plejer.
Han er bare blvet noget af en klisterkat når han er inde sammen
med mig synes jeg.

> Det er vist også tiltrængt med den sløve traffik der har været længe,

Nå der er også blvet sløvt.

> men som jeg skrev tidligere er det nok Facebook der har snuppet
> "kunderne".

Ellers er det også mig der har skræmt dem væk fra den gruppe,
selv om det nok er et par år siden jeg har skrevet i den

/Jens

Fra : jopa

Dato : 17-04-09 14:01

"Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev

> Som sagt oplever jeg mindre og mindre interesse for gruppen.
> Ser selv pt at et af problemrene er blevet at nogle buger den
> som en "spørgekasse" og ikke gider melde tilbage.

Vi sidder alle og snakker hunde inde på Facebook.
Fordelen er at man kan have sine billeder liggende der også

--
Mvh. John
http://web-graphic.dk

Fra : Is

Dato : 18-04-09 16:22

"Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Pjat og sjov er jeg altid med på, men tror at mavesure
> bemærkninger bare er med til at kvæle gruppen.

Der skal vel være plads til lid af hvert ??

Du har ret i, at det burde være god skik, at skrive hvad man har
prøvet at de svar der er kommet, og hvad resultat det gav, i sær hvis
resultatet er godt.

Der har jeg måske også et hængeparti !!
Jeg spurgte om hvordan man får dæmpet hundens hastighed på spor, (for
et års tid siden)??
Men jeg har endnu ikke fået løst opgaven endnu

Men jeg anvender mange NG grupper, og det gør jeg på den måde, at
ønsker jeg råd og vejledning i noget, så prøver jeg at finde en
passende gruppe, og så spørger jeg der, og får så godt som altid
hjælp.

Nogel af grupperne følger jeg så lidt med i på sidelinjen, andre ikke.

Jeg synes ikke man kan måle gruppen på dens aktivitets niveau, men på
kvaliteten af de indlæg og svar der kommer.

Men jeg synes ikke det er stedet man skriver, hvis man er blevet
skældt ud af en gammel dame, fordi man går med sin hund uden snor !!!

Betragt det ikke som brok, for som jeg startede, synes jeg der skal
være plads til lidt af hvert.

Erik Isager