Belastende tæppetissere.
Fra : Pwh

Dato : 14-04-09 09:42

Jeg er ved at værer ret træt af gamle damer med små pishunde
der skal skave sig af mig og mine hunde hver gang man møder en.

Har lige oplevet det igen.
Jeg kom gående med mine hunde løse (lovligt) på fortorvet
og så en gammel dame med en tæppetisser et stykke fremme.
Gav så mine besked på at gå ved hvert af mine knæ så
hun kunne se de var under kontrol og ikke udgjorde en trussel.
Hun stillede sig op og snakkede med en anden gammel dame
et par meter fra fortorvet, og lige som vi går forbi hænger hendes
tæppetisser i snoren og galper løs.
Nå ikke så meget det, det er jeg såmænd vant til og mine er ligeglade,
men fandeme om damen ikke brokker sig over at mine ikke er i snor.
Så bliver jeg lidt muggen og beder hende om at få sin "hund" til
at klappe i, det hjalp nu ikke stort

Jeg har tit tænkt på hvorfor tæppetissere ikke bliver opdraget,
sikke en ballade hvis mine hunde på samme måde gøede af alle
andre hunde/mennesker vi mødte, ville nok blive meldt til politiet.
Tror sgu at de næste køtere jeg skal have skal opdrages til at tænde
af hvergang de ser en tæppetisser, det kan kun værer rimeligt

/Jens

Fra : Kurt E. Jensen

Dato : 14-04-09 11:02

"Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Tror sgu at de næste køtere jeg skal have skal opdrages til at tænde
> af hvergang de ser en tæppetisser, det kan kun værer rimeligt

Hej.

Du har sikkert styr på dine hunde, men jeg syntes at når man bevæger sig i
byen, eller hvor der er andre mennesker, SKAL man have sin/sine hunde i
snor, uanset du har styr på dem, det samme siger sikkert de personer som har
Bullterier eller andre kampunnde, de gør ikke noget, jeg syntes man skal
have hunde i snor, kan heller ikke lide du nedgør, hendes hunde til
tæppetissere, det er sikkert gode og dejlige hunde, alle den som du kalder
tæppetissere.

Kurt J.
Odense

Fra : Pwh

Dato : 14-04-09 11:21

Kurt E. Jensen, skrev:
> [...]
> nedgør, hendes hunde til tæppetissere, det er sikkert gode og dejlige
> hunde, alle den som du kalder tæppetissere.

Nu sagde jeg ikke tæppetisser til hende selv, men kaldte den pænt en hund
Men ejere af små hunde er altså tit selv årsag til at mange ser skævt til dem
da de jævnt hen får lov til at opfører sig som det passer dem.

Mht at lufte mine uden snor.
For det første fulgte jeg pænt loven her i Rødovre ved at have mine hunde
under kontrol, så må de gerne gå trådløst der hvor vi gik.
For det andet generede mine hund ikke hendes hund eller hende,
For det tredje udviste jeg hensyn ved at de gik lige op af mine knæ
da jeg gik forbi hende.

Tilbage til topic (som ikke var trådløs hund)
Synes du det er ok at ens hund gør uhæmmet af fremmede mennesker
og hunde når den er uden for hjemmet, det gør mine da ikke.
Ok at de gør når de passer på hus og hjem, det er de opdraget til.

/Jens

Fra : jopa

Dato : 14-04-09 16:43

"Kurt E. Jensen" <kurtj@galnet.dk> skrev

> kan heller ikke lide du nedgør, hendes hunde til tæppetissere, det er
> sikkert gode og dejlige hunde, alle den som du kalder tæppetissere.

Tæppetissere er det ikke disse små irriterende hunde der fiser rundt og gøer
af alt og alle
og ind i mellem hænger i ens bukseben, når de ikke render rundt i møbler og
senge ?

--
Mvh. John
http://jp-web.dk

Fra : Pwh

Dato : 14-04-09 16:50

jopa, skrev:

> Tæppetissere er det ikke disse små irriterende hunde der fiser rundt
> og gøer af alt og alle
> og ind i mellem hænger i ens bukseben, når de ikke render rundt i
> møbler og senge ?

Det er lige precis racestandarten ifølge DKK.

/Jens

Fra : /Peter

Dato : 14-04-09 12:11

"Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i en meddelelse

Og du fatter ikke hvilken beslasning du selv er
- med din arraogante og egoistiske holdning til andre mennnekser og deres
hunde.

Hvorfra ved du at der ikke er påbud om hunde skal føres i snor i pågælde
område?

Fra : ager

Dato : 14-04-09 14:03

"/Peter" <pgh@wer.nn> skrev i meddelelsen
> [...]
> hunde.
>
> Hvorfra ved du at der ikke er påbud om hunde skal føres i snor i pågælde

ja Jens, jeg synes også at du er styg, og du kan lige prøve på at kalde min
undermåler af en terrier for en tæppetisser, så pudser jeg ham på dig! (-:

--
Mvh. Marie - hvis undermåler ikke gøer ad andet end posten og skraldemanden.
www.agers.dk

Fra : Pwh

Dato : 14-04-09 15:32

ager, skrev:
> "/Peter" <pgh@wer.nn> skrev i meddelelsen

> ja Jens, jeg synes også at du er styg,

Det er mit varemærke

> og du kan lige prøve på at
> kalde min undermåler af en terrier for en tæppetisser, så pudser jeg
> ham på dig! (-:

Alle hunde under 40kg er jo tæppetissere
Tyson vejede idag +47kg og Angel 42kg, så den "slankekur"
jeg har kørt den sidste måned har vist ikke virket
Godt badesæsonen er begyndt, så kan jeg fårhåbentligt
få hevet nogle kg af de flæskedyr.

Ps.
Det ser ud til at dit råd med tranebær hjælper på Angel,
synes ikke hun har lækket i lang tid, tak for tippet

/Jens

Fra : Leif Langgaard

Dato : 14-04-09 16:46

> Ps.
> Det ser ud til at dit råd med tranebær hjælper på Angel,
> synes ikke hun har lækket i lang tid, tak for tippet

Hvem sagde "tæppetisser"

--
Langgaard
www.megapixels.dk

Fra : jopa

Dato : 14-04-09 16:55

"Leif Langgaard" <langgaard@klarupnet.dx> skrev

> Hvem sagde "tæppetisser"

Den sad

--
Mvh. John
http://web-graphic.dk

Fra : Pwh

Dato : 14-04-09 16:55

jopa, skrev:
> "Leif Langgaard" <langgaard@klarupnet.dx> skrev

> Den sad

Den sved sgu må jeg indrømme

/Jens

Fra : Pwh

Dato : 14-04-09 16:54

Leif Langgaard, skrev:

> Hvem sagde "tæppetisser"

*LOL*
Ja den var sgu ikke så god

Men Angels normalvægt er også kun 39kg (pt. 42kg),
dvs at hun jo falder for min egen grænse for at hunde
ikke skal kaldes tæppetissere

/Jens (der synes Leif var lidt for vågen der)

Fra : oz3bto

Dato : 14-04-09 18:58

> [...]
> dvs at hun jo falder for min egen grænse for at hunde
> ikke skal kaldes tæppetissere
>
> /Jens (der synes Leif var lidt for vågen der)

Godt man har en "tæppetisser" så der ikke behøves extra motion for at holde
formen

Bugsys vægt har de sidste par år lagt stabilt på 28kg i tør tilstand

28 kg hjerne pels og muskler også mig bagefter på inliners så går det bare
derud af

Fra : Pwh

Dato : 14-04-09 19:06

oz3bto, skrev:

> Godt man har en "tæppetisser" så der ikke behøves extra motion for at
> holde formen

En tæppetisser kan jo også værer for fed.

> Bugsys vægt har de sidste par år lagt stabilt på 28kg i tør tilstand

Og jeg der troede at min tyson kun var 50% størrer end bugsy,
og så viser det sig at han er mere en dobbelt så stor

/Jens (hvis tyson dog helst skal ned på 42kg)

Fra : jopa

Dato : 14-04-09 19:32

"Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev

> Og jeg der troede at min tyson kun var 50% størrer end bugsy,
> og så viser det sig at han er mere en dobbelt så stor

Min er 100% større så jeres er vel egentlig tæppetissere

--
Mvh. John
http://jp-web.dk

Fra : Pwh

Dato : 14-04-09 19:59

jopa, skrev:
> "Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev

> Min er 100% større så jeres er vel egentlig tæppetissere

Mig der ikke kunne regne, tyson er self (endnu) ikke
dobbelt så stor som bugsy, kun 19kg tungere.
Men Milo vejer vel trods alt heller ikke over 56kg

/Jens

Fra : jopa

Dato : 14-04-09 20:18

"Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev
> Mig der ikke kunne regne, tyson er self (endnu) ikke
> dobbelt så stor som bugsy, kun 19kg tungere.
> Men Milo vejer vel trods alt heller ikke over 56kg

Tror det er tæt på

Alene hans nosser vejer 10 kg stykket

--
Mvh. John
http://jp-web.dk

Fra : Pwh

Dato : 14-04-09 20:28

jopa, skrev:
> "Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev
>
> Tror det er tæt på
>
> Alene hans nosser vejer 10 kg stykket

Med de korte bagben må de så slæbe hen af jorden

/Jens

Fra : jopa

Dato : 14-04-09 20:49

"Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev

> Med de korte bagben må de så slæbe hen af jorden

Han træder konstant på dem

--
Mvh. John
http://jp-web.dk

Fra : Pwh

Dato : 15-04-09 07:02

jopa, skrev:
> "Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev

> Han træder konstant på dem

Men lander blødt

/Jens

Fra : oz3bto

Dato : 15-04-09 21:33

> En tæppetisser kan jo også værer for fed.

> Og jeg der troede at min tyson kun var 50% størrer end bugsy,
> og så viser det sig at han er mere en dobbelt så stor
>
> /Jens (hvis tyson dog helst skal ned på 42kg)

Jae Bugsys normale tumle partner og kæreste er et bette pjok af en
rottwieler på ikke under 60kg :D

Fra : Pwh

Dato : 16-04-09 06:51

oz3bto, skrev:

> Jae Bugsys normale tumle partner og kæreste er et bette pjok af en
> rottwieler på ikke under 60kg :D

Det er min ynglingsrace, håber på at komme til at avle dem en dag

/Jens

Fra : Leif Langgaard

Dato : 14-04-09 16:47

Fra : Pwh

Dato : 14-04-09 16:55

Leif Langgaard, skrev:

> Hvem sagde "tæppetisser"

Du har sagt det 2 gange nu

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 14-04-09 22:24

On Tue, 14 Apr 2009 16:32:10 +0200, "Pwh" <kkkjhh@email.dk> wrote:

>Alle hunde under 40kg er jo tæppetissere

Ahem... så har jeg 3 tæppetissere og kun én rigtig hund?

Tror mere at det er dine der er blevet lidt for tunge!

--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Pwh

Dato : 15-04-09 06:58

Leyna, skrev:

> Ahem... så har jeg 3 tæppetissere og kun én rigtig hund?

Du skal vel snart have nogle flerer

> Tror mere at det er dine der er blevet lidt for tunge!

Min ældste storesøster som intet aner om hunde var på besøg igår,
hun syntes at Tyson var blevet lidt bred i det
Angel mente hun dog ikke så for tyk ud, men det er hun altså

Ps.
Hvordan går det med din nabos hvalpe, er de blevet solgt.
Jeg skal nok lade værer med at moralicerer mere om det

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 15-04-09 08:40

On Wed, 15 Apr 2009 07:57:47 +0200, "Pwh" <kkkjhh@email.dk> wrote:

>Du skal vel snart have nogle flerer

Nope. Her er smertegrænsen nået, så der bliver ingen nye hunde før
disse 4 har levet deres liv helt ud.
Desværre kom jeg til at lave en deal med min mand om at hvis han
skulle ha' gæs, så skulle jeg altså ha' en hund mere. DET gik han med
på. DAMN! Jeg kan ikke overkomme mere... og det er han godt klar over.
Mænd! *SUK*

>Min ældste storesøster som intet aner om hunde var på besøg igår,
>hun syntes at Tyson var blevet lidt bred i det
>Angel mente hun dog ikke så for tyk ud, men det er hun altså

Jeg har ikke fået vejet mine for nylig, men både Vaks og Hans er altså
noget brede i det, mens Maggie og Oy er i rigtig flot form. Vaks
ligger vel omkring 45 kg. Hans på 39, men han er jo osse mindre og
væsentligt spinklere bygget, såeh...

>Ps.
>Hvordan går det med din nabos hvalpe, er de blevet solgt.
>Jeg skal nok lade værer med at moralicerer mere om det

Halvdelen er nu solgt, og vi gør vores bedste for at få afsat resten.
De er bare så supersøde, og selvfølgelig har jeg forelsket mig
uhjælpeligt i en næsten hvid hvalp med semilang pels. DAMN! Han er
bare SÅ lækker... og så bliver han STOR. *GG* men bare rolig -jeg skal
ikke have flere.
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Pwh

Dato : 15-04-09 09:48

Leyna, skrev:

> [...]
> skulle ha' gæs, så skulle jeg altså ha' en hund mere. DET gik han med
> på. DAMN! Jeg kan ikke overkomme mere... og det er han godt klar over.

Du kunne da til den tid gører som jeg har planer om,
begynde og avle racerene hunde selv, der kunne salget
af hvalpene jo bidrage til husholdningen.

> Jeg har ikke fået vejet mine for nylig, men både Vaks og Hans er altså
> noget brede i det, mens Maggie og Oy er i rigtig flot form.

Jeg synes ikke at Tyson er blevet bredere,
men hans hoved synes jeg er skrumpet en del

Forelske sig kan man lynbørge gører

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 15-04-09 17:24

On Wed, 15 Apr 2009 10:48:14 +0200, "Pwh" <kkkjhh@email.dk> wrote:

>Du kunne da til den tid gører som jeg har planer om,
>begynde og avle racerene hunde selv, der kunne salget
>af hvalpene jo bidrage til husholdningen.

Hehe... Mit helbred bliver desværre ikke bedre, så næste gang bliver
det kun een hund. Til gengæld vil jeg så gerne ha' en raceren næste
gang. Ikke fordi jeg ikke holder af blæandingerne (for det gør jeg),
men fordi jeg er blevet dybt fascineret af den engelske Mastiff. Så
kan du snakke om "gammel dame med en tæppetisser." *LOL*

Og så ville jeg slet ikke egne mig til at avle. Jeg kan jo ikke skille
mig af med nogle af dem igen, så det er slet ikke mig

>Jeg synes ikke at Tyson er blevet bredere,
>men hans hoved synes jeg er skrumpet en del

*LOL* Det var netop det problem jeg fik på BARF. Jeg må dog lige sige
at vi overhovedet ikke har haft problemer med Hans' hud/pels siden, og
jeg er begyndt at tro at det måske i højere grad skyldes noget stress.
Anyway, så har han ikke fejlet det fjerneste de sidste par år. Det er
utroligt.

>Forelske sig kan man lynbørge gører

Og specielt når man selv har sådan lidt med dem at gøre...
Der kommer nye billeder ind imellem på http://leyna.dk/fie.htm
De sidste er taget lige før påske, og nu er der kun de lyse hvalpe
tilbage.
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Tove Krieger

Dato : 15-04-09 17:50

In news:hq1cu4l9gaolkk5ilidiln20p4cbb2fq1g@4ax.com,
Leyna <leyna@leyna.dk> typed:

> Der kommer nye billeder ind imellem på http://leyna.dk/fie.htm
> De sidste er taget lige før påske, og nu er der kun de lyse hvalpe
> tilbage.

Hvor *er* de dog bedårende allesammen. Jeg er især forgabt i de lyse, de har
sådan et sødt udtryk. Jeg håber da at de også bliver afsat.

Jeg kunne helt sikkert sidde en hel dag og kæle med sådan et bundt
skønheder.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Pwh

Dato : 16-04-09 21:16

Leyna, skrev:
> Til gengæld vil jeg så gerne ha' en raceren næste
> gang. Ikke fordi jeg ikke holder af blæandingerne (for det gør jeg),
> men fordi jeg er blevet dybt fascineret af den engelske Mastiff.

Og du vælger den race ud fra ???????

/Jens (som intet har imod Mastiff)

Fra : Leyna

Dato : 17-04-09 00:11

On Thu, 16 Apr 2009 22:15:55 +0200, "Pwh" <kkkjhh@email.dk> wrote:

>Og du vælger den race ud fra ???????

Størrelsen fascinerer mig, og dens rolige sind tiltaler mig meget.
Prøv lige at se størrelsen bare på den hoved.

http://images.topix.com/gallery/up-5P8MCAGD0UQQ243A.jpg

Det kan man da kalde en maxi-hund.

--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : ager

Dato : 17-04-09 06:03

"Leyna" <leyna@leyna.dk> skrev i meddelelsen

> Størrelsen fascinerer mig, og dens rolige sind tiltaler mig meget.
> Prøv lige at se størrelsen bare på den hoved.
>
> http://images.topix.com/gallery/up-5P8MCAGD0UQQ243A.jpg
>
> Det kan man da kalde en maxi-hund.

MUMS siger jeg bare ((-;

--
Mvh. Marie
www.agers.dk

Fra : Pwh

Dato : 17-04-09 07:37

Leyna, skrev:

> Størrelsen fascinerer mig, og dens rolige sind tiltaler mig meget.
> Prøv lige at se størrelsen bare på den hoved.

Du kan sgu da ikke primært vælge en hund ud fra den udseende,
nu skuffer du mig lidt.

/Jens

Fra : ager

Dato : 17-04-09 08:02

"Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i meddelelsen

> Du kan sgu da ikke primært vælge en hund ud fra den udseende,
> nu skuffer du mig lidt.

Gnid nu øjnene jens..
citat " og dens rolige sind tiltaler mig meget " -citat slut.. ((-;

De har også et sind der siger spar to, faktisk var vi på jagt efter en
engelsk mastif, dengang vi skulle have stor hund igen, men pga. den ret
snævre gruppe opdrættere herhjemme droppede vi det igen, det er en race man
skal se sig godt for med.
både mht. til psyke og helbred.
Men nogle imponerende sindige og rolige hunde, helt bestemt.

Men jeg er nu glad for at det blev en boxer igen-igen, tror nok at en
mastiff i sidste ende er en kende for lad til mit humør (-;

--
Mvh. Marie
www.agers.dk

Fra : Leyna

Dato : 17-04-09 12:18

On Fri, 17 Apr 2009 08:36:48 +0200, "Pwh" <kkkjhh@email.dk> wrote:

>Du kan sgu da ikke primært vælge en hund ud fra den udseende,
>nu skuffer du mig lidt.

Hvorfor dog ikke? Vælger de fleste ikke ud fra hvad de kan lide ved
racen?

Men størrelsen er altså osse af en afgørende betydning. Vores hus
ligger åbenbart i en "røver-rede", men med sådan en basse tror jeg
ikke vi behøver frygte indbrud.
En anden ting er, at den ikke kræver meget motion, og jeg bliver jo
ikke yngre, så jeg skal ikke have de hyperaktive jagthunde mere.
Og så er det jo blot en fremtidsdrøm, for jeg skal ikke ha' flere før
de 4 jeg har engang er væk.
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Pwh

Dato : 18-04-09 08:18

Leyna, skrev:

> Hvorfor dog ikke? Vælger de fleste ikke ud fra hvad de kan lide ved
> racen?

Mange vælger også forkert.
Jeg synes det primære må værer at sindet passer til en.

> Men størrelsen er altså osse af en afgørende betydning. Vores hus
> ligger åbenbart i en "røver-rede", men med sådan en basse tror jeg
> ikke vi behøver frygte indbrud.

Kender ikke meget til racen, så jeg ved ikke om den egner sig som
vagthund.

> [...]
> ikke yngre, så jeg skal ikke have de hyperaktive jagthunde mere.
> Og så er det jo blot en fremtidsdrøm, for jeg skal ikke ha' flere før

Det er altid godt at drømme, ikke dem alle man behøver leve ud
Enig i at det da også rent udseendesmæssigt er en hund der appelerer til mig,
men som Marie skriver tror jeg den er en kende for lad ud fra det
jeg har læst om den.

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 19-04-09 09:29

On Sat, 18 Apr 2009 09:18:07 +0200, "Pwh" <kkkjhh@email.dk> wrote:

>Mange vælger også forkert.
>Jeg synes det primære må værer at sindet passer til en.

Hånden på hjertet, Jens. Hvis nu det var en ankelbider der passede til
dig rent temperamentsmæssigt, ville du så vælge sådan en?

>Kender ikke meget til racen, så jeg ved ikke om den egner sig som
>vagthund.

Uanset hvor godmodig den så måtte være ville du så turde gå ind i et
hus til sådan en bamse? Jeg ville i hvert fald ikke, og vi er så osse
et af de få huse her på vejen som IKKE har haft indbrud. Måske Vaks'
ry som kamphund alligevel ikke er så dårligt? *GG*

> [...]
>Enig i at det da også rent udseendesmæssigt er en hund der appelerer til mig,
>men som Marie skriver tror jeg den er en kende for lad ud fra det

Jeg har korresponderet lidt med en opdrætter, og jeg tror at dens
tempo vil passe mig rigtig fint... Specielt om 10 år, når det muligvis
bliver aktuelt.
Da jeg skulle have hund denne gang, da drømte jeg om Rottweiler, men
dér sagde manden fra. han er vist lidt utryg ved Rotter. Så kiggede
jeg mig lun på Berner Sennen, men den har tendens til kræft, og så lå
den en del udenfor vores økonomiske rækkevidde (dengang). At jeg fik
Vaks, var jo fordi vennerne og min mand i al hemmelighed havde valgt
Vaks til mig, og ham er jeg jo lige så superlykkelig for, som jeg
ville have været for "drømmehunden" eller en bette ankelbider. *SS*
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Pwh

Dato : 19-04-09 17:58

Leyna, skrev:

> Hånden på hjertet, Jens. Hvis nu det var en ankelbider der passede til
> dig rent temperamentsmæssigt, ville du så vælge sådan en?

Den ville jo ikke passe til min opfattelse af at have hund.
Intet galt med små hunde, de kan værer søde nok.
Men jeg er mest til hunde med lidt power i,
har da nogle gode slåskampe med mine hunde
En hund skal efter min opfattelse også kunne passe på huset og mig,
det dur en tæppetisser ikke rigtigt til.
Så man kan måske omvendt sige at mit sind ikke passer til små hunde

> Uanset hvor godmodig den så måtte være ville du så turde gå ind i et
> hus til sådan en bamse?

Det har du uden tvivl ret i, jeg kunne godt nærer mig

/Jens (som ikke gider bøje sig for at skulle klappe sin hund)

Fra : ager

Dato : 15-04-09 05:40

> Ps.
> Det ser ud til at dit råd med tranebær hjælper på Angel,
> synes ikke hun har lækket i lang tid, tak for tippet

Det var godt, jeg synes også at det har haft en rigtig god effekt på Emma,
så nu er det "kun" når ryggen trygger at hun har uheld.

Hun er iøvrigt blevet bodyguard for en bedte 8 ugers hvalp på 1200gr. GG..
Emma er støttepædagog på hvalpe og unghundeholdet hvor jeg træner, og hun er
kanon god til det, så det er hendes faste "job" hver uge.

--
Mvh. Marie
www.agers.dk

Fra : Pwh

Dato : 15-04-09 07:00

ager, skrev:
> [...]
> GG.. Emma er støttepædagog på hvalpe og unghundeholdet hvor jeg
> træner, og hun er kanon god til det, så det er hendes faste "job"

Lyder godt, det ville mine ikke egne sig til.
De mener at hvalpe skal opdrages med fast pote,
nok fordi de selv er vokset op med masser af bank

/Jens

Fra : ager

Dato : 15-04-09 07:09

> Lyder godt, det ville mine ikke egne sig til.
> De mener at hvalpe skal opdrages med fast pote,
> nok fordi de selv er vokset op med masser af bank

Hun kan såmænd godt sætte dem på plads, specielt unghundene, men på en god
måde. Og det har bøllerne også godt af at lære fra en voksen hund der ikke
bare ryger i hovedet på dem.
men de helt små bebser er hun så sød og blid overfor, virker meget
beskyttende og går imellem hvis en af de større hvalpe lige skal tromle de
små for meget.

--
Mvh. Marie
www.agers.dk

Fra : Pwh

Dato : 15-04-09 07:29

ager, skrev:
> [...]
> en god måde. Og det har bøllerne også godt af at lære fra en voksen
> hund der ikke bare ryger i hovedet på dem.

Der kan Tyson desværre godt værer lidt grovkornet overfor unghunde,
en tur hen af græsset med hans gab omkring halsen er hans måde
Kan heldigvis styrer det de fleste gange inden det sker ved at sige
"du er sød nu tyson", så bliver det ved lidt brummeri og visen tænder
Angel lægger som regel ud med at rejse børster og kunrrer,
den finke bryder sig jævnt hen bare ikke om andre hunde

> men de helt små bebser er hun så sød og blid overfor, virker meget
> beskyttende og går imellem hvis en af de større hvalpe lige skal
> tromle de små for meget.

Herligt at se på, så bliver man stolt af sin hund

/Jens

Fra : Pwh

Dato : 14-04-09 15:28

/Peter, skrev:
> "Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i en meddelelse
>
> Og du fatter ikke hvilken beslasning du selv er
> - med din arraogante og egoistiske holdning til andre mennnekser og
> deres hunde.

Og du fatter hvor belastede du er når du konsekvent ikke
kan holde dig til topic.
Start dog en selvstændig tråd hvor du sviner folk til der lufter
deres hunde uden snor, så kan jeg måske få lov til at diskuterer
det som jeg havde som topic i de tråde jeg starter.

> Hvorfra ved du at der ikke er påbud om hunde skal føres i snor i
> pågælde område?

Det var der ikke skiltet med, så må jeg formode at de generelle
regler gælder på pågældende sted.

/Jens

Fra : Kim Christensen

Dato : 14-04-09 14:39

On 14 Apr., 21:28, "Pwh" <kkk...@email.dk> wrote:
> [...]

Der må være noget af et overtryk så.... mon sikkerhedsventilen er
tilstoppet?

> Med de korte bagben må de så slæbe hen af jorden

Det er ligesom med de tyske turisters biler. De har bagagerummet
propfyldt med alt til hele ferien, derfor slæber bagenden af bilen hen
ad jorden. Schæfere er jo auch made in Deutschland, so der er ein
sammenhæng.

Hilsen Kim

Fra : ager

Dato : 15-04-09 05:42

"Kim Christensen" <SLETTESnemoris@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> [...]

propfyldt med alt til hele ferien, derfor slæber bagenden af bilen hen
ad jorden. Schæfere er jo auch made in Deutschland, so der er ein

--
Mvh. Marie
www.agers.dk