Selvforskyldt :-))
Fra : Pwh

Dato : 07-04-09 17:50

Har lige købt stort ind hos min barfpusher.
Så køterne har lige gumlet et par grisehaler skyllet
ned med nogle hesteben, og så er der en grisepote til dessert.
Så er der dømt hård mave *10 imorgen,
men så langt tænker en hund nok ikke

/Jens (som får et billigt grin imorgen)

Fra : Ivan Madsen

Dato : 07-04-09 21:04

On Tue, 7 Apr 2009 18:50:19 +0200, "Pwh" <kkkjhh@email.dk> wrote:

> [...]
>Så køterne har lige gumlet et par grisehaler skyllet
>ned med nogle hesteben, og så er der en grisepote til dessert.

Er det når du skal samle sten i posen? )

Fra : Tove Krieger

Dato : 07-04-09 21:26

In news:grg08p$6kj$1@newsbin.cybercity.dk,
Pwh <kkkjhh@email.dk> typed:

> Så er der dømt hård mave *10 imorgen,
> men så langt tænker en hund nok ikke

Hvad søren tror du at de har dig til ?

> /Jens (som får et billigt grin imorgen)

Hvor er du altså ond. Pas nu på nemesis.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Pwh

Dato : 08-04-09 11:29

Tove Krieger, skrev:
> In news:grg08p$6kj$1@newsbin.cybercity.dk,
> Pwh <kkkjhh@email.dk> typed:

> Hvad søren tror du at de har dig til ?

Så er de ilde stedt

> Hvor er du altså ond. Pas nu på nemesis.

Det er nu ikke bare af ondskab, men for at forebygge
at de får tilstoppede analkirtler.

/Jens