Leder efter ny tørdragt - gode råd
Fra : TT

Dato : 05-04-09 20:49

Hej med jer,

Jeg er ved at skulle have skiftet min dragt, den er slidt og stiv
efterhånden. Jeg er besluttet på komprimeret neopren som jeg har nu, eller
crushed. Men vil ikke betale for DUI, det er for dyrt. og har derfor kigget
noget på O Three, er der nogle her der har erfaringer med dem ?? Jeg kigger
på den der hedder RI 2/100 :
http://www.othree.co.uk/index.php?option=com_content&task=view&id=34&Itemid=37

Jeg har ikke prøvet neopren som halsmanchet, hvad siger i ?? alternativt
mangler jeg Warm neck funktionen fra min nuværende dragt.

Hvad med støvler, integrerede eller "rock Boots"

Latex i håndled, pga. Si-Tech handskerne.

-Pft.
Torben

Fra : Søren Arnvig

Dato : 05-04-09 21:43

"TT" <trp@fjerndette-hajq.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> crushed. Men vil ikke betale for DUI, det er for dyrt. og har derfor
> kigget noget på O Three, er der nogle her der har erfaringer med dem ??

Jeg fik sådan en fætter for 3 år siden. Målsyet ved Greisen.
Min 5'te tørdragt og den bedste dragt jeg endnu har haft.

> Jeg har ikke prøvet neopren som halsmanchet, hvad siger i ?? alternativt
> mangler jeg Warm neck funktionen fra min nuværende dragt.

Neopren halsmanchet fungerer fint for mig, men den skal sættes rigtigt,
med 1.5 - 2 cm ombuk ellers siver den.

Med standard løs hætte er den fint varm om halsen

> Hvad med støvler, integrerede eller "rock Boots"

Jeg har integrerede støvler, har ikke prøvet rockboots,
men har hørt både godt og skidt om det.
Ved normalt brug er det ikke noget problem med en integreret støvle.

> Latex i håndled, pga. Si-Tech handskerne.

Jeg har neopren mancheter, da jeg altid bruger vådhandsker

Søren Arnvig

Fra : TT

Dato : 06-04-09 10:07

"Søren Arnvig" <fnug@arnvig.fjern.dk> wrote in message

> [...]
> Ved normalt brug er det ikke noget problem med en integreret støvle.

> Jeg har neopren mancheter, da jeg altid bruger vådhandsker

Super, tak for info, det bekræfter mig i mine forventninger. Jeg prøver at
skrive til dem, pundet er jo lavt i øjeblikket

-Torben

Fra : Sten Nordstrøm

Dato : 06-04-09 10:56

Hvor meget har du brugt den i de 3 år (antal dyk).

Sten