Zimmer Frei
Fra : obak

Dato : 18-04-09 19:02

Nogen her der ved hvad prisen er på en overnatning.

Fra : F.Syndergaard

Dato : 18-04-09 20:03

"obak" <obak@xxxitdybet.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen her der ved hvad prisen er på en overnatning.

For mig er det gratis.
Jeg kan bo hos min søster

--
MVH.
Finni

Fra : lhs

Dato : 18-04-09 23:41

og jeg bor hos min nabo, altså ham ved siden af ham

Fra : obak

Dato : 19-04-09 11:46

"lhs" <shane(fjern)@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> og jeg bor hos min nabo, altså ham ved siden af ham

Tak for serøsiteten af de afgivne svar...

Fra : camping@fabel.dk

Dato : 19-04-09 11:50

"obak" <obak@xxxitdybet.dk> skrev i meddelelsen

> Tak for serøsiteten af de afgivne svar...

Ja, de var ikke på højeste niveau - men, dit spørgsmål er heller ikke lige
at gå til. Hvor, i Danmark? Hvor mange personer, ved hvilken by, eller på
landet? Du kunne have givet folk en chanse for at svare.

--
Med venlig hilsen,

Carsten Stage

Fra : obak

Dato : 19-04-09 14:50

<camping@fabel.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> at gå til. Hvor, i Danmark? Hvor mange personer, ved hvilken by, eller på
> landet? Du kunne have givet folk en chanse for at svare.

Jeg skal til Tyskland, som jeg nok burde have skrevet.

Fra : S.B.

Dato : 19-04-09 15:54

> <camping@fabel.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg skal til Tyskland, som jeg nok burde have skrevet.

Kommer an på så meget, jo tættere på das autobahn des dyrer er det.

Gå på googel maps, zoom ind på det område hvor du regner med at skal
overnatte, skriv gasthaus eller gasthof i søgefeltet, så popper de op som er
i området, ved at klikke på de enkelte bogstaver som indikere de
forskellige, kan du oftes finde deres web adresse, og ved at åbne den, kan
du se deres priser.

Book i god tid, i næste md. er dem som er mest attraktive optaget

Søren

Fra : T. Hartung

Dato : 19-04-09 15:58

"obak" <obak@xxxitdybet.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg skal til Tyskland, som jeg nok burde have skrevet.

Så kom vi lidt tættere på - har været på B&B 2 gang i marts i D det kostede
ca. ? 22-25 pr. per. i dobbeltværelse privat.

Som regel beregner de sig ? 3-5 ekstra ved en enkelt overnatning idet der
således er ekstra besvær med rengøring.
m.v.

Brug nettet - via det lokale turistburo kan man oftest finde masser af
"Gasthaus/Pension".

--
mvh.
T. Hartung

Fra : T. Hartung

Dato : 19-04-09 18:32

"T. Hartung" <T.Hartung@NOmail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> m.v.
>
> Brug nettet - via det lokale turistburo kan man oftest finde masser af

hmmmm "euro-tegn" bliver til ? ...... sæt selv ind :))

Fra : Gamle

Dato : 19-04-09 12:20

obak wrote:
> Nogen her der ved hvad prisen er på en overnatning.

Det er nok det der hedder bed and breakfast.
I Ry ved Skanderborg koster det 360,00 kr for et db. vrl. med morgenmad. I
Ebeltoft skudehavn lige ved fregatten Jylland koster det 500,00 kr.
Men tag en søgning på bed and breakfast, så kan du vurdere hvor du vil
overnatte.

Mvh.
Torben