Lakrens/polering af cv
Fra : kazz

Dato : 07-04-09 21:41

Vi har lige købt ny/brugt cv og den forrige ejer har ikke været så flink til
vedigeholde vognen udvendigt.
Jeg har været igang med noget specielt caravan voks fra turtle men
resultatet bliver ikke helt så godt som forventet, og vognen trænger til en
grundpolering/lakrens inden voksen for at komme helt op og stå som den skal.

Jeg har tidligere brugt slipoline til bilen når den har fået den helt store
tur, men er træt af at bruge det på de hamrede plader på cv´en for det er
næsten umuligt at fjerne fra revnerne i pladen medmindre man bruger en
børste og en masse knofedt.

Nogen som prøvet nogle alternativer til lakrens/polering som ikke har samme
tendens til at sætte sig i revnerne ??

L & J

Fra : oz3bto

Dato : 08-04-09 15:16

"kazz" <kazz@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Nogen som prøvet nogle alternativer til lakrens/polering som ikke har
> samme tendens til at sætte sig i revnerne ??

Vi har lige købt de gamles vogn som siden sidste sommer har stået slået op
på en campingplads,, Da den kom hjem var den ikke ret køn at se på

Efter en tur i den lokale bilvask med en af de dyre vaske (minus
undervognsskyld) med voks und alles ser den næsten ud som da den var ny i
1979

Jeg fik dog hjælp af ejeren af hallen da maskinen skulle have lidt hjælp
til at finde ud af sådan en