Bleer i Bilka
Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 05-04-09 08:03

Hej

Når nu Bilka har tilbud på bleer, er det så ligesom i Netto, at man
gerne skal være der en time før de åbner, eller har de faktisk bleer
hele ugen?

Jeg overvejer nemlig at købe en kasse Up & Go for at se om de er bedre
for min ryg - og naturligvis om de holder tæt. :)

Mvh Trine

Stor brugskunstforretning med fuldt sortiment i de søde Gjøltrolde

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 05-04-09 08:06

Trine Kornum Christiansen <news@trinekc.dk> writes:

> Når nu Bilka har tilbud på bleer, er det så ligesom i Netto, at man
> gerne skal være der en time før de åbner, eller har de faktisk bleer
> hele ugen?

Never mind - jeg har lige fundet ud af at Liberos bleer ikke er
svanemærkede. Så vi holder os til Coops. :)

Fra : Ukendt

Dato : 30-04-09 21:11

Trine Kornum Christiansen wrote:
> Jeg overvejer nemlig at købe en kasse Up & Go for at se om de er bedre
> for min ryg - og naturligvis om de holder tæt. :)

For din ryg? Er det dig der skal gå med dem på?

Mvh Stone (som ingen børn har, og derfor ikke aner hvad Trine snakker om!)

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 01-05-09 07:43

"Stone" <-> writes:

> For din ryg? Er det dig der skal gå med dem på?
>
> Mvh Stone (som ingen børn har, og derfor ikke aner hvad Trine snakker om!)

Nej, det kan jeg egentlig godt forstå. Mine ryghvirvler har det med at
gå af led og når jeg skal løfte Ellens bagdel for at placere bleen gør
det ret ondt. Men med buksebleer, altså nogen der skal tages på som et
par trusser, kan Ellen stå op og hjælpe til. Og på den måde tror jeg
min ryg bliver belastet mindre.