Undskyld jeg vækker jer!
Fra : jos

Dato : 18-05-09 17:09

Men jeg er ved at forsøge at installere ASSP på en Winner2k3
jeg har hentet Activeperl for windows, og vil installere assp med

perl assp.pl.

det kommer der en mængde output ud af, hvor de linier so melder fejl,
mangler modulerne:
Net::DNSBL
URIBL
file::scan::CLAMAV
Net::LDAP
Net::DNS
Email::Valid
Email::Send
Mail::SPF
Mail:.SRS
Digest::MD5
File::Readbackwards
Tie::RDBM
Net::IP::Match::Regexp
Net::CIDR::Lite module
Text::Iconv
Email::MIME::Modifier
--
Hvordan er det jeg får disse moduler installeret?
De fremgår ikke i perlmanageren.

finn
- gammel, men alligevel ny

Fra : jos

Dato : 18-05-09 18:29

jos wrote:
> Men jeg er ved at forsøge at installere ASSP på en Winner2k3
> jeg har hentet Activeperl for windows, og vil installere assp med
>
> perl assp.pl.
>
> det kommer der en mængde output ud af, hvor de linier so melder fejl,
> mangler modulerne:
> Net::DNSBL
> URIBL
> file::scan::CLAMAV
> Net::LDAP
> Net::DNS
> Email::Valid
> Email::Send
> Mail::SPF
> [...]

Obs - har fundet løsningen (perl packageman-query), så undskyld

finn