Nogle services virker ikke for visse bruge~
Fra : Leif Neland

Dato : 21-05-09 11:55

Vi kører 123flashchat på vores server.

Selve chatten kører på port 51127
audio/video på red5 media-server på port 1935

Enkelte besøgende har problemer med at komme på.
Nogle kan ikke logge på 51127, andre kan komme på, men ikke få webcam'et
til at køre. Det er de samme brugere, der har de samme problemer hver gang.

Selvom de har problemer, fungerer det fint for en masse andre samtidig.

De, der har problemer, kan godt komme på producenten af chattens demoside.

Serveren sidder bag en netbsd-firewall.

Leverandøren siger at de ikke kan hjælpe, når det ikke ligger på deres
servere.

Hvad skal jeg kigge efter, hvad kan jeg spørge brugerne med problemer om?

Leif