Video til et netværk
Fra : Nielsen

Dato : 12-05-09 20:11

Hej

Jeg har et video camera som jeg vil have på nettet, så jeg kan se det ude i
den store verden.
Det er et med CVBS udgang tror jeg nok det hedder, der er 2 ledninger et med
video og et med lyd.
Hvordan kommer jeg på nettet med det, jeg har en router som det skal kobles
til, er der nogen gode forslag.

flemming

Fra : Towli

Dato : 13-05-09 11:59

Du bliver nok nødt til at komme omkring en computer med et netkort og "video
in".
Jeg tror umiddelbart du er langt bedre hjulpet med et rigtigt webcam (hvis
jeg forstår hvad du spørger om)
/T

Fra : Jens Fallesen

Dato : 13-05-09 12:17

Nielsen wrote:

> [...]
> med video og et med lyd.
> Hvordan kommer jeg på nettet med det, jeg har en router som det skal

Du kan bruge en network video server (forskellige leverandører kalder
det lidt forskellige ting). Her er et eksempel:

http://www.axis.com/products/cam_241s/index.htm

--
Jens

Fra : Jens Fallesen

Dato : 13-05-09 12:18

Jens Fallesen wrote:

> http://www.axis.com/products/cam_241s/index.htm

Bedre bud, da du ville have lyd på:

http://www.axis.com/products/cam_243sa/index.htm

--
Jens

Fra : Nielsen

Dato : 13-05-09 13:07

"Jens Fallesen" <jf@avicnet.co.uk> skrev i meddelelsen

> Bedre bud, da du ville have lyd på:
>
> http://www.axis.com/products/cam_243sa/index.htm
>

> --
> Jens

Tak for hjælpen, nu har jeg noget at arbejde videre på, det var hvis lige
det jeg skal bruge.

flemming