Forbinde netværk forskellig IP-Range
Fra : Cht

Dato : 10-05-09 03:23

Hvordan forbinder man 192.168.22.x, Subnet: 255.255.255.0 med
192.168.23.x, Subnet: 255.255.255.0?

Eller eventuelt 10.0.0.51 med 192.168.22.1?

Således at en PC med for eksempel IP: 10.0.0.51, Subnet: 255.0.0.0 kan
få adgang til den router der har IP: 192.168.22.1, Subnet:
255.255.255.0?

Der er adgang til en Router af fabrikatet SMC, model SMCWGBB14-N,
Barricade N ProMax, 4-port Gigabit Broadband Router, kan den bruges?

Vil helst undgå at bruge en PC til at lave forbindelsen, hvis der kan
bruges en Router eller andet. (Remote Management på Routeren er
aktiveret).

Mvh. Cht

Fra : Cht

Dato : 10-05-09 08:06

On 10 Maj, 11:23, Cht <christoffer.thyge...@gmail.com> wrote:
> [...]
>
> Vil helst undgå at bruge en PC til at lave forbindelsen, hvis der kan
> bruges en Router eller andet. (Remote Management på Routeren er

Jeg har fundet ud af at gøre så der er adgang fra det ene netværk til
det andet, ikke den anden vej, det er også fint nok.

Mvh. Cht

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 10-05-09 18:42

Cht <christoffer.thygesen@gmail.com> wrote:

> Hvordan forbinder man 192.168.22.x, Subnet: 255.255.255.0 med
> 192.168.23.x, Subnet: 255.255.255.0?

<snip>

http://smallnetbuilder.com/

--
"I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall
out." Grace M. Hopper.

Fra : N_B_DK

Dato : 10-05-09 21:13

"Axel Hammerschmidt" <hlexa@hotmail.com> wrote in message

> http://smallnetbuilder.com/

Hvad forklarer det link? du kunne ligeså godt linke til moanmyip.com

--
MVH. N_B_DK

HP MSA20 kabinet købes.

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 11-05-09 09:07

N_B_DK <admin@spamme.dyndns.dk> wrote:

> "Axel Hammerschmidt" <hlexa@hotmail.com> wrote in message

> Hvad forklarer det link? du kunne ligeså godt linke til moanmyip.com

Tja. Hvor mange oplysninger fandt OP det var nødvendigt at give?

På Smallnetbuilder kan han selv finde frem til hvordan han forbinder
"netværk (med) forskellige ip-range".

Jeg syntes min posting er et fyldestgørende svar på hans spørgsmål.

Fra : N_B_DK

Dato : 10-05-09 21:15

"Cht" <christoffer.thygesen@gmail.com> wrote in message
> Hvordan forbinder man 192.168.22.x, Subnet: 255.255.255.0 med
> 192.168.23.x, Subnet: 255.255.255.0?

Det nemmeste vil være at ændre subnetmasken til 255.255.254.0

> Eller eventuelt 10.0.0.51 med 192.168.22.1?

En router imellem, eller en switch der kan route.

--
MVH. N_B_DK

HP MSA20 kabinet købes.

Fra : Cht

Dato : 11-05-09 12:46

On 11 Maj, 10:06, hl...@hotmail.com (Axel Hammerschmidt) wrote:
> N_B_DK <ad...@spamme.dyndns.dk> wrote:
>
> På Smallnetbuilder kan han selv finde frem til hvordan han forbinder
> "netværk (med) forskellige ip-range".
>
> Jeg syntes min posting er et fyldestgørende svar på hans spørgsmål.

Ja, tak jeg fandt lidt information om forskellige produkter SMC har
lavet på den side. Det jeg mente med spørgsmålet var om den nævnte
Router kan bruges i forbindelse med spørgsmålet, det kan den godt
fandt jeg ud af ved at lave opsætning af Routeren.

Mvh. Cht

Fra : Cht

Dato : 14-05-09 03:41

10 Maj, 11:23, Cht wrote:

> Hvordan forbinder man 192.168.22.x, Subnet: 255.255.255.0 med
> 192.168.23.x, Subnet: 255.255.255.0?
>
> Eller eventuelt 10.0.0.51 med 192.168.22.1?

Mit spørgsmål hører nok til i: news:dk.edb.netvaerk.stort

Mvh. Cht

Fra : jos

Dato : 14-05-09 13:24

Cht wrote:

> Mit spørgsmål hører nok til i: news:dk.edb.netvaerk.stort
>
> Mvh. Cht
Ikke specielt! dit netværk lyder meget lille.
Men hvad med at fortælle hvad du egentligt vil istedet.

Jeg fornemmer du egentligt måske kan nøjes med et netværk, måske styret af
forskellige sub-mask. Måske er der overhovedet ikke nogen grund til ikke at
have bare et netværk.

Så hvorfor 2 netværk, og hvad vil du opnå ved at sætte en router imellem?

finn

Fra : Cht

Dato : 16-05-09 01:20

On 14 Maj, 14:24, "jos" <j...@her.dk> wrote:

> Ikke specielt! dit netværk lyder meget lille.
> Men hvad med at fortælle hvad du egentligt vil istedet.
>
> Så hvorfor 2 netværk, og hvad vil du opnå ved at sætte en router imellem?
>
> finn

Ja, det jeg vil er at jeg vil have at min kæreste hun kontakter mig og
kommer hjem til mig, så jeg kan dyrke sex med hende og at hun bliver
ved med det.

Med venlig hilsen Cht

Fra : jos

Dato : 16-05-09 10:05

Cht wrote:

> Ja, det jeg vil er at jeg vil have at min kæreste hun kontakter mig og
> kommer hjem til mig, så jeg kan dyrke sex med hende og at hun bliver
> ved med det.
>
> Med venlig hilsen Cht
Ok, jeg håber det lykkes for dig!
finn