Alternativ til Stofa's 50Mbit?
Fra : agricolaagricola@hot~

Dato : 18-05-09 04:49

Hej

Er der nogen der ved om diverse teleselskaber har løsninger på vej som
kan konkurrere med Stofa's 50/2Mbit løsning?

Har lige snakket med min nuværende udbyder (Cybercity, 20/1Mbit), og
ifølge den medarbejder jeg snakked med, så kunne de ikke "matche"
Stofa i øjeblikket.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 18-05-09 12:32

agricolaagricola@hotmail.com skrev:

> Er der nogen der ved om diverse teleselskaber har løsninger på vej som
> kan konkurrere med Stofa's 50/2Mbit løsning?

Hvor bor du?

Her i Horsens er Profiber ved at rulle fiber ud. De tilbyder op
til 50/50. Om det bliver billigere end Stofa(net) eller ej,
kommer an på ens valg blandt mulighederne, og forbrug. Tv og
telefoni er inkluderet i prisen. Under (næsten) alle
omstændigheder får man hurtigere opload end Stofanet kan tilbyde.

--
Bertel

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 18-05-09 12:39

On Mon, 18 May 2009 03:48:44 -0700 (PDT), agricolaagricola@hotmail.com
wrote:

> Er der nogen der ved om diverse teleselskaber har løsninger på vej som
> kan konkurrere med Stofa's 50/2Mbit løsning?

Fibernetselskaberne kan generelt godt.
http://www.danskfibernet.dk/

-A
--
http://www.hojmark.org/

Fra : agricolaagricola@hot~

Dato : 18-05-09 05:40

On 18 Maj, 13:32, Bertel Lund Hansen <unosp...@lundhansen.dk> wrote:

> [...]
> telefoni er inkluderet i prisen. Under (næsten) alle
> omstændigheder får man hurtigere opload end Stofanet kan tilbyde.

Jeg bor "desværre" i Århus (Skejby), så der er, så vidt jeg ved, ikke
så mange alternativer ud over kabel (Stofa) og ADSL.

Fra : Jens

Dato : 18-05-09 14:44

<agricolaagricola@hotmail.com> skrev i meddelelsen

>Jeg bor "desværre" i Århus (Skejby), så der er, så vidt jeg ved, ikke
>så mange alternativer ud over kabel (Stofa) og ADSL.

Måske TDC kan levere vDSL ? Kig her:
http://erhverv.tdc.dk/publish.php?id=15334 og giv dem et ring...

Jens

Fra : agricolaagricola@hot~

Dato : 19-05-09 00:29

On 18 Maj, 15:43, "Jens" <jens.joensson@_FJERNDETTE_gmail.com> wrote:
> <agricolaagric...@hotmail.com> skrev i meddelelsennews:c969c929-1257-4243-a2c6-a45b2e68487e@r3g2000vbp.googlegroups.com...

> Måske TDC kan levere vDSL ? Kig her:http://erhverv.tdc.dk/publish.php?id=15334og giv dem et ring...
>
> Jens

Ser cool ud, men når man lige får lagt moms oveni, så bliver det
liiiige en lille smule for dyrt, desværre

Fra : TBC

Dato : 25-05-09 08:45

On 18 Maj, 12:48, agricolaagric...@hotmail.com wrote:
> Hej
>
> Er der nogen der ved om diverse teleselskaber har løsninger på vej som
> kan konkurrere med Stofa's 50/2Mbit løsning?

Kun hvis de tilbyder fiberbaserede løsninger eller i det mindste bare
vDSL, hvor det for sidsnævntes vedkommende dog er ret væsentligt hvor
man bor i forhold til telefioncentralen.

TBC