Netgear CVG824G v2
Fra : elsekarla@stofanet.d~

Dato : 29-04-09 07:02

Hej.

Da jeg havde TDC Kabeltv, fik jeg trådløs modem/router Netgear CVG824G
v2.

Nu er jeg flyttet, og her er Stofanet.

Ved nogen, om jeg kan ændre på ovennævnte router, så den kan bruges på
Stofas net? Og evt. hvordan jeg skal gøre det?

Mange hilsner
elsek

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 30-04-09 09:23

elsekarla@stofanet.dk skrev:

> Ved nogen, om jeg kan ændre på ovennævnte router, så den kan bruges på
> Stofas net?

Jeg kender ikke routeren, men man kan bruge standardroutere på
Stofanet. Jeg har brugt tre forskellige fabrikater nu.

--
Bertel

Fra : Jens Jensen

Dato : 30-04-09 13:55

elsekarla@stofanet.dk wrote, On 29-04-2009 15:01:
> Ved nogen, om jeg kan ændre på ovennævnte router, så den kan bruges på
> Stofas net? Og evt. hvordan jeg skal gøre det?

Så vidt jeg kan finde ud af ved at søge på Internettet, så er det en
boks med indbygget kabelmodem, men det kan ikke lade sig gøre at forbigå
modemdelen. Jeg ville bruge Stofas eget kabelmodem, da det sikkert giver
færrest problemer. Hvis du ønsker at forbinde flere PC'er til Stofanet
kan du bruge en trådløs router i stedet for at købe Stofas familiepakke
(eller hvad de kalder det).

Fra : Lars Jensen

Dato : 30-04-09 14:51

> [...]
>
> Ved nogen, om jeg kan ændre på ovennævnte router, så den kan bruges på
> Stofas net? Og evt. hvordan jeg skal gøre det?

Det kan du ikke.

Kabelmodemet vil ikke kunne komme online, det skal være oprettet hos
Stofa for at kunne det.

> Mange hilsner
> elsek

Lars B.