TDC Home trio
Fra : Jytte

Dato : 26-04-09 12:34

Hej Gruppe

Jeg ved ikke om det er det rette forum at spørge i.

Jeg påtænker at udskifte min:

TDC fastnet/duet mini (med eet mobilnummer), Yousee Bredbånd(20 Mbit/2 Mbit)
og Yousee kabel tv tillægspakke og med 1 off. dynamisk ip adresse

Med en Home trio. Ud over at sparer penge ville det være rart med kun eet
girokort.

Er der ting jeg skal være opmærksom på i forbindelse med et skifte i forhold
til de 3 produkter jeg har nu??

MVH

Jytte

Fra : Johannes Jørgensen

Dato : 26-04-09 13:48

"Jytte" <ejrettemailadresse@nejtilspam.com> wrote in message
> [...]
> girokort.
>
> Er der ting jeg skal være opmærksom på i forbindelse med et skifte i

Hvis du har flere TV skal du have en box til hver.

JJ

Fra : Jytte

Dato : 26-04-09 14:46

"Johannes Jørgensen" <johs-jspam@mail.dk> skrev i meddelelsen

> "Jytte" <ejrettemailadresse@nejtilspam.com> wrote in message

> Hvis du har flere TV skal du have en box til hver.
>
> JJ

Hej Johannes J

Tusind tak for svar.

Ja jeg har to, så det var et meget infomativt og godt svar.

MVH

Jytte

Fra : Peter

Dato : 26-04-09 18:07

"Jytte" <ejrettemailadresse@nejtilspam.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> girokort.
>
> Er der ting jeg skal være opmærksom på i forbindelse med et skifte i

Måske!!!

To forskellige familier i min bekendtskabskreds, har begge fået TDC trible
pack, og er særdeles utilfredse, for ikke at sige efterhånden næsten
skaldede.
Hvis TV endeligt virker, virker telefon og Internet ikke. Hvis telefonen
virker er der ingen forbindelse til Internettet, og når der så endelig igen
(normalt efter flere dage) endelig er netforbindelse, virker enten telefon
eller TV ikke mere. Dette har nu stået på i mere end 3 måneder, har kostet
et utal af timer i telefonkøen til TDC, som tilsyneladende ikke aner hvad
der er galt. De kan i hvert fald ikke få lortet til at virke.
F.eks tilbragte de hele Påsken helt uden TV og delvis og skiftevis uden
telefon og Internet.
Det eneste stabile i den kontrakt er regningerne, de kommer altid til tiden,
men i dette tilfælde kan du nægte at betale dem, for det du betaler for
virker jo alligevel ikke.

Så er det problemer du ønsker, kan jeg varmt anbefale TDC's trible pack
løsning.
Ønsker du derimod noget stabilt, så skal du nok finde en anden løsning.

PeterB

Fra : Jytte

Dato : 26-04-09 18:12

> [...]
> løsning.
> Ønsker du derimod noget stabilt, så skal du nok finde en anden løsning.

Hej PeterB

Tusind tak for din respons, hvor er det godt at få de erfaringer, det ville
TDC aldrig selv oplyse.

Det var meget oplysende, og skræmmende

Nej jeg afskriver den mulighed, bestemt.

Tusind tak igen.

MVH

Jytte

Fra : Jean

Dato : 26-04-09 21:32

Jytte skrev:
> Tusind tak for din respons, hvor er det godt at få de erfaringer, det
> ville TDC aldrig selv oplyse.

Det er bestemt heller ikke hovedparten der har den oplevelse.

Jeg kender flere - mere end 5 - der har produktet, og de har uafhængigt af
hinanden varmt anbefalet det til mig. Jeg har ikke selv mulighed for
kabelTV, kun parabol... så jeg påtænker at skifte til TDCs løsning, da jeg
alligevel er kunde hos dem.

Bemærk dog dette:
Hvert ekstra TV koster 59,- kr. pr. md.
"Hovedboksen" koster 66,50 kr. pr. md... bliver opkrævet som 399,- pr.
halvår.

Så din mindstepris bliver mindst 399+66,50+59 pr. md.
Derudover skal du betale 69 kr. pr. for at kunne optage 1 kanal, og se en
anden... når de første 6 måneder er gået.

Du kan se kanalerne her:
http://privat.tdc.dk/element.php?dogtag=f5_p_tv_kanal

Mvh Jean.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 26-04-09 11:20

On 26 Apr., 19:06, "Peter" <doc_0...@hotmail.com> wrote:

> [...]
> men i dette tilfælde kan du nægte at betale dem, for det du betaler for

Hvis det er et generelt problem, havde de nok stoppet for tilmeldinger
indtil problemet er fundet!

begge mine naboer har det, og de er vist meget tilfredse med det!

Problemet som du siger, kunne tyde på et problem med VPN kanalerne til
internet, tv og telefoni...

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 26-04-09 20:05

"Jytte" <> skrev i meddelelsen ...

> [...]
> girokort.
>
> Er der ting jeg skal være opmærksom på i forbindelse med et skifte i

Hvorfor ikke nedlægge din fastnet og læg telefoni over til Yousee?
Har selv Yousee, men har ikke fastnet telefon ved dem.

mvh
Henning

Fra : Steintz

Dato : 27-04-09 01:48

On 26 Apr., 13:34, "Jytte" <ejrettemailadre...@nejtilspam.com> wrote:
> [...]
> girokort.
>
> Er der ting jeg skal være opmærksom på i forbindelse med et skifte i forhold

Tjek evt. dette forum.
http://www.recordere.dk/forum/forum_topics.asp?FID=61&PN=1