Usenethost søges, nogen der har et godt rå~
Fra : nørden

Dato : 21-04-09 16:10

Hej.

Jeg søger en billig usenetudbyder, helst en der har noget der minder
om taletidskort, altså man betaler et beløb, og så har man xxMB trafik
som ikke nødvendigvis skal være brugt inden for et bestemt tidsrum.

vh.
Carsten.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 21-04-09 17:02

nørden skrev:

> Jeg søger en billig usenetudbyder

Skal du bruge binærgrupper?

--
Bertel

Fra : nørden

Dato : 21-04-09 17:59

On Tue, 21 Apr 2009 18:01:48 +0200, Bertel Lund Hansen
<unospamo@lundhansen.dk> wrote:

>Skal du bruge binærgrupper?

Helst :)

Jeg har søgt lidt, men det ser ud til at alle har et fast beløb pr.
mdr. kan det virkelig passe?

vh.
Carsten.

Fra : Klaus Ellegaard

Dato : 21-04-09 18:17

nørden <carstande@gmail.com> writes:

>Jeg har søgt lidt, men det ser ud til at alle har et fast beløb pr.
>mdr. kan det virkelig passe?

Det koster enorme mængder penge at køre en stor infrastruktur, som
et binært news-setup kræver. Hvis ens kunder primært er folk, der
kan nøjes med at betale $10 hvert andet år, fordi de ikke henter
ret mange artikler, kan det ikke løbe rundt.

Hvis man derimod "tvinger" dem til at betale $10/måned, så er der
pludselig råd til driften også.

Så ja, hovedparten af udbyderne kører med pris/måned. Jeg skal
dog ikke udelukke, at der er nogle få, der ikke gør det. Men i
så fald kender jeg dem desværre ikke.

Mvh.
   Klaus.

Fra : nørden

Dato : 22-04-09 17:26

On Tue, 21 Apr 2009 17:16:48 +0000 (UTC), Klaus Ellegaard
<klausellegaard@msn.com> wrote:

> [...]
>
>Så ja, hovedparten af udbyderne kører med pris/måned. Jeg skal
>dog ikke udelukke, at der er nogle få, der ikke gør det. Men i

Det kan der jo være noget om, nu kigger jeg lige lidt rundt, og ser
hvad jeg beslutter mig for.

vh.
Carsten.

Fra : Rene Joergensen

Dato : 21-04-09 18:21

Klaus Ellegaard <klausellegaard@msn.com> wrote:

> Så ja, hovedparten af udbyderne kører med pris/måned. Jeg skal
> dog ikke udelukke, at der er nogle få, der ikke gør det. Men i
> så fald kender jeg dem desværre ikke.

Hos Astraweb kan man købe blokke af trafik.

http://www.news.astraweb.com/plans.html

--
-René

Fra : nørden

Dato : 22-04-09 17:27

On 21 Apr 2009 17:20:41 GMT, Rene Joergensen <nospam@fzr.dk> wrote:

>Hos Astraweb kan man købe blokke af trafik.
>
>http://www.news.astraweb.com/plans.html

Det var lige sådan noget jeg ledte efter, takker for tipset.

vh.
Carsten.

Fra : Jesper Lund

Dato : 21-04-09 19:59

nørden wrote:

> Jeg har søgt lidt, men det ser ud til at alle har et fast beløb pr. mdr.
> kan det virkelig passe?

Disse har betaling for XX GB som aldrig udløber (block accounts)

Astraweb
http://www.news.astraweb.com/

Usenet-News
http://www.usenet-news.net/

Du kan eventuelt vælge begge, så får du en højere completion.

--
Jesper Lund

Fra : nørden

Dato : 22-04-09 17:28

On 21 Apr 2009 18:58:54 GMT, Jesper Lund <usenet@jesperlund.com>
wrote:

> [...]
>
>Usenet-News
>http://www.usenet-news.net/
>
>Du kan eventuelt vælge begge, så får du en højere completion.

Ser rigtigt godt ud, mange tak for hjælpen.

vh.
Carsten.

Fra : C.A.

Dato : 09-05-09 02:38

Så tror jeg jeg er tilfreds.

Thunderbird var alt rigeligt til mig, og astra som blev anbefalet var
det jeg søgte intet abb. men en fast block man køber.

Mange tak til alle der hjalp.

vh.
nørden :)