Re: Router til Profiber 50/50 mbit
Fra : mugge

Dato : 13-04-09 10:47

>Hva' mener du med at WRP400'eren ikke kan trække hastigheden? Den
>er rated til omkring 80 mbit, så den burde i hvert fald kunne klare
>en 50 mbit forbindelse.

Jamen, det kan den altså ikke, hvorimod at hvis jeg sætter den anden
fra profiber til som ikke er trådløs, så kan den sagtens trække de
50mbit.
Jeg skal ikke bruge den trådløse del til at trække de 50mbit med, så
det er ikke hovedsagen, men den skal være trådløs, da jeg skal bruge
den trådløse del til andet udstyr og den der fulgte med Profiber
abn. er altså ikke trådløs.

--
--------------------------------- --- -- -
Posted with NewsLeecher v3.9 Final

Fra : Chano Andersen

Dato : 13-04-09 12:05

mugge wrote:
> [...]
> det er ikke hovedsagen, men den skal være trådløs, da jeg skal bruge
> den trådløse del til andet udstyr og den der fulgte med Profiber

Er løsningen så ikke at kombinere dem? Slå DHCP serveren i WRP400'eren
fra, giv den en IP adresse der ligger på dit LAN, hvis du f.eks. bruger
192.168.1.* så giv WRP400'eren den sidste nemlig .254, sæt routeren fra
Profiber i en af LAN portene. Så fungere den kun som AccessPoint. Sådan
har jeg selv sat en WRT54G'er op med en router fra Cybercity.

- Chano Andersen