Perspektiv news server?
Fra : mlt

Dato : 09-04-09 19:21

Har perspektiv bredbånd ikke en nyhedsserver som deres kunder kan bruge?

Fra : Jens Jensen

Dato : 09-04-09 19:40

mlt skrev, Den 09-04-2009 20:21:
> Har perspektiv bredbånd ikke en nyhedsserver som deres kunder kan bruge?

Du kan bruge en gratis nyhedsserver som fx Sunsite. Tilmelding sker på
http://dotsrc.org/.

Fra : mlt

Dato : 09-04-09 19:50

I know, men mit spørgsmål gik på om Perspektiv har eller ikke har en
nyhedserver.

Fra : Jens Jensen

Dato : 09-04-09 19:52

mlt skrev, Den 09-04-2009 20:50:
> I know, men mit spørgsmål gik på om Perspektiv har eller ikke har en
> nyhedserver.

Det ved jeg ikke. Er du ikke tilfreds med Sunsite?

Fra : mlt

Dato : 09-04-09 20:18

Af en eller anden grund så kan jeg ikke længere finde:

sci.math

den var ellers tilgængelig for nogle uger tilbage.

Fra : Jens Jensen

Dato : 09-04-09 20:34

mlt skrev, Den 09-04-2009 21:17:
> Af en eller anden grund så kan jeg ikke længere finde:
>
> sci.math

Jeg kan se sci.math på Sunsite. Har lige downloaded headers.

Fra : mlt

Dato : 09-04-09 20:38

Hm jeg kan kun se:

sci.materials
sci.materials.ceramics
sci.math.research
sci.math.symbolic

Kan det være perspektiv som sætter en begrænsning på hvor mange grupper man
kan hente?

Fra : Hauge

Dato : 09-04-09 20:41

mlt wrote:
> Kan det være perspektiv som sætter en begrænsning på hvor mange
> grupper man kan hente?

Nej absolut umuligt, prøv at opdatere listen.

mvh Hauge

Fra : mlt

Dato : 09-04-09 20:44

Tak det hjalp da jeg valgte "reset"