Hvad er det værd?
Fra : Benny

Dato : 12-05-09 18:47

Har en gammel computer med et ATI Radon 9250 med 128Mb ram.
Hvad svarer det til på Nvidia GPUerne? Har et GeForce 4 ti 4200 og er det
bedre eller dårligere?
Benny

Fra : Lasse Jensen

Dato : 17-05-09 18:08

On Tue, 12 May 2009 19:47:18 +0200, Benny wrote:

> Har en gammel computer med et ATI Radon 9250 med 128Mb ram. Hvad svarer
> det til på Nvidia GPUerne? Har et GeForce 4 ti 4200 og er det bedre
> eller dårligere?

Det er nok tæt på det samme. Men fyr op for en gammel 3Dmark2003 og tjek
efter. Sætter mine penge på at Geforce kortet vil være en smule
hurtigere. Men nok ikke meget.

--
Lasse Jensen