Savner muligheden for 1440 x 900
Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 11-05-09 09:09

Hej

Efter at ha leget med W7 har jeg geninstaleret de pågældende maskiner.

Jeg har en switch så jeg kan køre med en "Yüsmart" skærm til både min Dell's
dockingstation og til min ca. 3 år gamle FujitsuSiemens (FS) desktop.

Inden W7 kørte skærmopløsningen perfekt.

Efter format. har jeg ikke længere mulighed for at vælge 1440 x 900 so
skærmen skal bruge for at se ok ud.

Min FS henter drivere ved at man smider en skive i som så åbenbart forbinder
til FS!?

Skærmkortet er et ATI Radeon xpress 200 series som jeg ikke lige kan finde
en bedre driver til.

Smed så et andet grafikkort i som indtil da havde kørt fint med 1440 x 900 i
en ældre maskine, men her bliver cden med drivere (Point of view) afvist.

Det hele er simpelt hen som forhekset!

Hva faen gør man?

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Max

Dato : 11-05-09 09:42

Hej Hans

> Hva faen gør man?

Holder sig fra Beta versioner.

--
Mvh Max

Fra : N_B_DK

Dato : 11-05-09 11:02

"Max" <max_jens@post9.tele.dk.invalid> wrote in message

> Holder sig fra Beta versioner.

W7 er ikke længere i beta stadiet, men i RC stadiet.

--
MVH. N_B_DK

HP MSA20 kabinet købes.

Fra : Max

Dato : 11-05-09 11:38

Hej N_B_DK

> W7 er ikke længere i beta stadiet, men i RC stadiet.

Ikke meget bedre, vi venter til SP1 er kommet :)

--
Mvh Max

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 11-05-09 11:47

Max skrev:

> Ikke meget bedre, vi venter til SP1 er kommet :)

Royalt flertal?

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 11-05-09 10:21

Hans Paulin (6310) skrev:

> Jeg har en switch

Jeg løj faktisk før!

Tidligere kørte jeg uden switch og da var der ingen problemer; prøvede lige
at pille den af og nu kører foreløbig min Dell laptop fint via
dockingstation og ekstra skærm!

Dagen er reddet!
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 11-05-09 12:30

Hans Paulin (6310) skrev:

> Tidligere kørte jeg uden switch og da var der ingen problemer;
> prøvede lige at pille den af og nu kører foreløbig min Dell laptop
> fint via dockingstation og ekstra skærm!

Og uden switch kører osse desktoppen perfekt; jeg får nu muligheden for
overhovedet at vælge 1440 x 900

Weird!
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : N.O.Svendsen

Dato : 26-05-09 08:33

> [...]
>
> Smed så et andet grafikkort i som indtil da havde kørt fint med 1440 x 900
> i en ældre maskine, men her bliver cden med drivere (Point of view)

Hvis du har Nvidia control panel installeret, kan du lave din egen "custom
resolution", det var jeg nødt til på min syncmaster, den kører 1680x1050.

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 30-05-09 20:42

N.O.Svendsen skrev:

> Hvis du har Nvidia control panel installeret, kan du lave din egen
> "custom resolution", det var jeg nødt til på min syncmaster, den
> kører 1680x1050.

Jeg sendte switchen retur (havde lige købt den) og købte en ekstra skærm
Hans
www.zofiaoghans.dk