Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Alle SP-opsparere skal betale omkostninger~
Fra : bosol

Dato : 27-03-09 07:36

Alle, der har en SP-opsparing, skal være med til at betale for, at
opsparingen kan hæves - uanset om de selv ønsker at hæve deres penge
eller ej.

http://www.dinepenge.dk/skat/artikel/sp-udbetaling-koster-100-mio-kroner

Ja det ATP giver med den ene hånd, tager de i omkostninger med den
anden hånd, men 100 mio kroner er trods alt mange penge, når det hele
kan foregå elektronisk og ind på en NEMKONTO, som SKAT kan

Fra : Jesper Lauridsen

Dato : 06-04-09 22:00

On Fri, 27 Mar 2009 06:35:54 -0700 (PDT), bosol <bosolengo@gmail.com> wrote:

> [...]
>anden hånd, men 100 mio kroner er trods alt mange penge, når det hele
>kan foregå elektronisk og ind på en NEMKONTO, som SKAT kan

Cirka en halvtredser per mand?

Fra : Ukendt

Dato : 07-04-09 10:25

Jesper Lauridsen wrote:

> Cirka en halvtredser per mand?

Hvad så med kvinderne

Fra : J

Dato : 07-04-09 18:01

<Just> skrev i en meddelelse

> Hvad så med kvinderne
- og os, der for år siden flyttede SP til egen bank?

Fra : Optimus Prime

Dato : 08-04-09 07:26

J skrev:
> - og os, der for år siden flyttede SP til egen bank?

Min bank har sagt de afventer ATP's udmelding - og kommer det til at
kostegebyrer der, så vil de nok også gøre det... Solidaritet så det
batter