Kattepasning nær Kbh.
Fra : Nina

Dato : 31-03-09 21:22

Hej ng.

Vi har tidligere haft en rigtig god oplevelse med en kattepasser, der
kom ud, mens vi var på ferie og passede vores katte i vores hjem.
Desværre har vi mistet nummeret/hjemmesiden på den fantastiske kvinde,
der tog sig godt af vores missere. Hende vi benyttede os af boede vist i
Nærum.
Er der nogle, der har gode erfaringer med lignende? Vi vil selvfølgelig
helst genfinde hende vi tidligere har gode erfaringer med, for der var
virkelig service for pengene.

- Nina

Fra : Nina

Dato : 31-03-09 22:00

Nina skrev:
> [...]
> Er der nogle, der har gode erfaringer med lignende? Vi vil selvfølgelig
> helst genfinde hende vi tidligere har gode erfaringer med, for der var

HURRA!

Jeg tænkte mig om, og tjekkede min mail for gamle korrespondancer. Det
resulterede i: http://www.pet-care.dk/
Men jeg kan i hvert fald anbefale hende hehe...

- Nina

Fra : Bjarne

Dato : 06-04-09 13:20

Nina skrev:

> HURRA!
>
> Jeg tænkte mig om, og tjekkede min mail for gamle korrespondancer. Det
> resulterede i: http://www.pet-care.dk/
> Men jeg kan i hvert fald anbefale hende hehe...

Jeg kiggede med og synes, det ligner et interessant alternativ.

En lille ting undrer jeg mig dog over, og det er, at der ikke står noget
om, hvad der aftales for situationer, hvor kattene måtte blive syge,
kattepasseren brække benet eller andre uforudsete hændelser. Hvis man er
professionel, er det vel også vigtigt at have fastlagt ansvaret?

Noget helt andet: Findes der fora eller lignende, som formidler kontakt
mellem kattenes mennesker, så man kan hjælpe hinanden med kattepasning?

Det ville efter min mening være det ideelle. Jeg ville med gælde prøve
at leve op til andre kattes forventninger om erstatningsmennesker, hvis
jeg til gengæld vidste, at de katte, som jeg er menneske for, var i gode
hænder, når jeg selv tillader mig groft at omsorgssvigte dem ved at
forlade dem i flere dage.

Men findes det?

vh

Bjarne

Fra : Nina

Dato : 06-04-09 20:08

Bjarne skrev:

> [...]
> jeg til gengæld vidste, at de katte, som jeg er menneske for, var i gode
> hænder, når jeg selv tillader mig groft at omsorgssvigte dem ved at

Hej Bjarne.

Jeg er helt sikker på, at der er fora som du snakker om - jeg havde bare
ikke tid op til påsken til at finde en, jeg rent faktisk ville lukke ind
i mit hjem.

Med hende vi benytter os af, så kommer hun hjem til dig, og har et
"møde", hvor hun noterer ALT - hvad kan katten lide, ikke lide, hvor
plejer den at være osv osv. Og her sørger hun selvfølgelig også for at
sikre sig, at hun har nr. til kattens alm. dyrelæge samt nummeret på os.
Og så får man tilsendt en kontrakt på alle de ting man har aftalt. Super
betryggende, at man har alt sort på hvidt - og at man ved, at passeren
har alle informationer. Det var også grunden til, at vi gerne ville
benytte den samme igen, da der var virkelig god service.
Sidst lå der sågar en lang beskrivelse af, hvordan kattene havde opført
sig, mens vi havde været på ferie

- Nina