Hjælp! Akut! Amme søges!
Fra : Siri

Dato : 21-03-09 20:07

Jeg bringer følgende videre, og håber på, at nogen her, eller nogen, der
kender nogen, kan hjælpe:
Gitte skrev:
"Jeg håber inderligt, at I kan hjælpe mig.

Min hunkat (1.gangsfødende) har født 3 små killinger – men hun vil ikke
have
noget med dem at gøre. Jeg har efterhånden prøvet alt – og er ved at miste
håbet.

Killingerne har livslyst, men desværre ikke vægten med sig 56 – 59- 70
gr. De sutter fint på éngangssprøjte - men jeg har et job at passe fra
mandag...

Jeg håber, der er en venlig sjæl, der kan hjælpe - for de fortjener
bestemt en chance.

Mange hilsner
Gitte
Mit tlf. nr er 60804119 - 35108040

PS: Jeg bor i København…. N. lige ved Nørrebro station.

Kender du en amme-missemor, der kan tage en eller flere af de kære små
til sig, så sig fluks til!
Du kan finde mig på min email medetsmil@sol.dk, eller via Kattegale.dk,
hvor Gitte også har oprettet en alarm-tråd.

Hjælp! Kender du en nybagt missemor med mælk og instinkterne i orden?
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : A. S. Nielsen

Dato : 22-03-09 23:09

"Siri" <medetsmilKATTE@BAKKEyahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvor Gitte også har oprettet en alarm-tråd.
>
> Hjælp! Kender du en nybagt missemor med mælk og instinkterne i orden?

Hej Siri

Prøv at kontakte www.hittekilling.dk for råd og vejledning:

http://www.hittekilling.dk/index.php?option=com_content&task=view&id=29&Itemid=47

mvh Anelise