Seje Nanna
Fra : tinaandynanna@gmail.~

Dato : 11-03-09 12:10

I går var dagen for Nannas sterilisation og øremærkning. Mandag kl.
20:00 startede, efter dyrlægens anvisning, faste med adgang til vand.
Det gik jo ud over Andy, da det ikke er muligt at fodre ham noget
sted, uden lillepigen også kan nå det. Andy gik nærmest i panik da
madskålene var væk, og støvsugeren havde taget de udlagte depoter. Han
fik dog lidt at spise i løbet af natten, mens jeg holdt Nanna. Tirsdag
morgen var han sååå sulten, at han brækkede sig... Nanna tog det
derimod fint.

Falck Kæledyr ankom 5 minutter før den tid jeg havde fået oplyst (de
plejer at komme 5 minutter før den bestilte tid ved dyrlægen...), og
jeg kørte med. Ingen skal køre med mine dyr, uden jeg er med.

15:30 blev hun hentet igen - sølle og groggy, men glad for at se mig.
Betale, få udleveret krave og kopi af øremærkningsregistreringerne,
fodersmagsprøve fra RC, information om evt. kvalme, ting at være obs
på, mv.

Herhjemme blev hun lukket ud af boksen, slingrede ud på badeværelset
for at tjekke, om favoritbæskæftigelse nr. 1 stadig var der: At høre
vandet løbe fra håndvasken og ned i kloakken. Derefter slingrede hun
ind til madskålen, stoppede i hovedet, vraltede på bakken for at
tisse, vejen tilbage slog hun forbi vandskålen, hvor hun fik drukket
en stor tår vand, og så bad hun om at komme op til mig.

De næste fire timer var hun med ca. 20 minutters mellemrum ovre ved
madskålen, og ellers sov hun hos mig. Havde stillet vådfoder m. vand
frem, så hun fik noget væske i sig samtidig.

Andy ville meget gerne vaske hendes ører, det måtte jeg hjælpe hende
med at sige fra til, til Andy store utilfredshed. Sikke en diskussion
han og jeg havde.

Hun har kun lige vasket såret rent for de par dråber indtørret blod
der sad, ellers har hverken hun eller Andy rørt det. Sår og sår... Det
er lillebitte.

I nat blev jeg vækket af at de mundhuggedes over en soveplads, og
klokken syv i morges spænede de rundt efter hinanden.

Seje Nanna! Hun tager alt i stiv pote.

Tina
/med Andy og Nanna

Fra : Bente Hansen 5592

Dato : 11-03-09 21:00

<tinaandynanna@gmail.com> skrev i meddelelsen
[...]

Wau må jeg sige.
Jeg er så det næste offer for kniven, eller det er Affi
Han skal ha fjernet dem der ringer hunkattende frem i vores område, tusses i
øre og stikkes. Satser på at han oz får et stik i det ene øre, hvor de
hissige mider stadig lever

Så puhaaa min bebs har det nok ikk godt imorgen aften :(

/Bente

Fra : battlefields

Dato : 13-03-09 14:50

<tinaandynanna@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Hej
Godt det er overstået, man er jo altid lidt bekymret for dem når de er hos
dyrlægen.
Det er så dejligt når de er blevet sig selv igen efter sådan en omgang.
Hilsen Vibeke
www.battlefields.dk