TV
Fra : Ukendt

Dato : 01-04-09 21:26

Jeg har ellers hørt, at hunde ikke kan se fjernsyn, men forleden var der en
sort narkohund i TV som snusede til nogle kufferter - vores lille
tæppetisser røg op og markerede og knurrede fælt ad skærmen.
Nogle dage før var den blevet temmelig forskrækket over en stor sort
blanding, der løb løs og var kommet buldrende hen og havde gøet den lige ind
i "ansigtet".

andre der ved, om hunde faktisk kan se tv - eller bare reagerer på bevægelse
og lyde?

Fra : jopa

Dato : 01-04-09 21:30

"Firstname Lastname" <None> skrev

> andre der ved, om hunde faktisk kan se tv - eller bare reagerer på
> bevægelse og lyde?

Selvfølgelig kan de det.
Min ligger da trofast foran fladskærmen hver aften og følger med.

Er der hunde på skærmen piber han og vil ind i Fjernsynet og lege med dem

Han elsker at se Kommisær Rex på TV Charlie

--
Mvh. John
http://jp-web.dk

Fra : Sybil

Dato : 02-04-09 09:42

"Firstname Lastname" <None> skrev i meddelelsen
> [...]
> ind i "ansigtet".
>
> andre der ved, om hunde faktisk kan se tv - eller bare reagerer på

Vores hunde reagerer hvis der er gøen fra tv'et (selvfølgelig)
Leffe følger med hvis der er programmer om løver og lign. ellers gider de
ikke kigge på tv'et.

Majken

Fra : Ukendt

Dato : 02-04-09 17:53

Vores pudel er meget interesseret i TV, hvis der er dyr på skærmen giver han
et "Vuf" og leder rundt i stuen efter diverse tyggeben, det virker som om
han er bange for at dyrerne i tvét tager hans ting, så vil han trods alt
hellere selv indsamle tingene end miste dem til dem der er inde i skærmen

vores anden hund, en Lhaso Apso er ligeglad med hvad der foregår på skærmen,
men den bliver nogen gange inspireret af den anden hund til at deltage i
"indsamlingen" af tyggeting.

Lone.

Fra : ager

Dato : 03-04-09 06:11

> [...]
> ind i "ansigtet".
>
> andre der ved, om hunde faktisk kan se tv - eller bare reagerer på
Mine nuværende er ret ligeglade, dog kan de godt spidse ører, hvis der er
hunde elller katte der "siger noget" i tv.
i mit barndomshjem havde vi et par shih tzu`er, og den ene sad "bamse",
altså som en præriehund foran skærmen hver gang der var dyreudsendelser og
fulgte helt klart med, den anden havde travlt med at undresøge hvor hulen de
var henne, bag tv`et osv.

--
Mvh. Marie
www.agers.dk