Stakkels Siri - igen!
Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 30-03-09 17:06

Hej

Så har Siri atter været uheldig. Vi gik lige så fredeligt i baghaven,
da hun kunner humpende ovre fra indkørslen i går eftermiddags. Hun
kunne næsten ikke gå og hun ville ikke så gerne støtte på venstre
forben. En undersøgelse viste at der ikke var noget i poterne og at
der ikke sad noget (meget) forkert. Hun ømmer sig jo ikke når man gør
onde ting ved hende. Så hun fik noget smertestillende til natten og
dyrlægebesøget blev udskudt til i dag.

Den bette stakkel har forstuvet albuen. Så nu er der dømt hvile og ro
de næste fjorten dage og smertestillende medicin. Hvilen og roen er
træls - både for os og hende, men det smertestillende er bare dejligt.
Man tager sprøjten frem og straks sidder hunden og tigger om at måtte
få sin medicin. Det må virkelig smage godt!

Mvh Trine

Stor brugskunstforretning med fuldt sortiment i de søde Gjøltrolde

Fra : Tove Krieger

Dato : 30-03-09 17:25

In news:u8wmn573h.fsf@trinekc.dk,
Trine Kornum Christiansen <news@trinekc.dk> typed:
> [...]
> Man tager sprøjten frem og straks sidder hunden og tigger om at måtte
> få sin medicin. Det må virkelig smage godt!

Nårh, stakkels Siri - den store gode hund. Giv hende en stor trøstekrammer,
men pas på benet.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : ager

Dato : 30-03-09 17:47

"Trine Kornum Christiansen" <news@trinekc.dk> skrev i meddelelsen
> Hej
>
> Så har Siri atter været uheldig.

hun har da virkelig været uheldig nogle gange den lille stakkel!

Hvad kan hun have lavet?

God bedring til hende!

--
Mvh. Marie
www.agers.dk

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 30-03-09 19:11

"ager" <big@city.dk> writes:

> Hvad kan hun have lavet?

Skrumlet ned af en kantsten er vores bedste bud. Og det værste er
næsten at Ellen ikke kan lade hende være. De plejer ellers at tumle
rundt sammen, men det skal de jo ikke lige de næste uger.

Fra : ager

Dato : 30-03-09 19:19

> Skrumlet ned af en kantsten er vores bedste bud. Og det værste er
> næsten at Ellen ikke kan lade hende være. De plejer ellers at tumle
> rundt sammen, men det skal de jo ikke lige de næste uger.

hmm ja der er jo noget vægt bag, når sådan et pus "skrumler rundt"..
stakkels siri.

Hvor gammel er Ellen blevet?, kan hun ikke forstå, at Siri har av i benet og
skal hvile sig meget lang tid før det kan blive bedre og de kan lege
igen? -ja det kan være svært at forklare de små poder..

Kunne du låne et stort bur, hundetelt til hende?, ja Siri altså.. GG

--
Mvh. Marie
www.agers.dk

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 30-03-09 20:06

"ager" <big@city.dk> writes:

> Hvor gammel er Ellen blevet?, kan hun ikke forstå, at Siri har av i
> benet og skal hvile sig meget lang tid før det kan blive bedre og de
> kan lege igen? -ja det kan være svært at forklare de små poder..

Hun blev et år sidste fredag. Så hun forstår desværre ikke helt så
meget endnu. Men hun ved hvad et knus er og hun er meget gavmild med
dem - og det er da ikke det værste. :)

> Kunne du låne et stort bur, hundetelt til hende?, ja Siri altså.. GG

Hmm. Det kunne være en løsning: Siri op i Ellens kravlegård! Eller
måske snarere kravlegården ned over Siri. ;) Men det meste af tiden er
Siri ude og Ellen er inde, så det går nok.

Fra : ager

Dato : 31-03-09 06:28

> Hun blev et år sidste fredag. Så hun forstår desværre ikke helt så
> meget endnu. Men hun ved hvad et knus er og hun er meget gavmild med
> dem - og det er da ikke det værste. :)

nej så er det nok begrænset hvor meget forklaring hun kan kapere GG..
huskede ikke hvor længe siden det var i fik hende..herlig alder iøvrigt!

> Hmm. Det kunne være en løsning: Siri op i Ellens kravlegård! Eller
> måske snarere kravlegården ned over Siri. ;) Men det meste af tiden er
> Siri ude og Ellen er inde, så det går nok.

Faktisk så brugte jeg rammerne fra kravlegården til vores gamle boxerdreng,
da han rekreerede sig efter blodproppen, den gav lide mere frihed end buret,
tror faktisk ved eftertanke at vi ikke havde noget bur dengang.. nå, men det
virkede rigtigt fint han var ikke aflukket fra selskabet, men han havde fred
for ungerne og den unge cairn.

--
Mvh. Marie
www.agers.dk