Bide negle
Fra : Hans Mikkelsen

Dato : 23-03-09 23:30

Mojn !!

Min dejlige dansk/svensk på 10 år, har gennem de sidste år fået den vane, at
han ligger og "gnasker" i sine poter, og kan også finde på at bide negle,
selv om han een gang hver måned får neglene klippet på en hundesalon. Hvad
gør vi forkert ??? Han får markedets bedste foder og bliver luftet morgen og
aften !!
Når jeg spørger, er det ikke fordi jeg ikke kan holde ud og høre på hans
"gnasken" (så ved jeg at han hygger sig), men chefen (husets frue) bryder
sig ikke om det. Det jeg er bange for der dels, at han måske kan oparbejde
en infektion, dels at han måske kan få overført smitte fra andre hunde.
Man er jo lidt "øm" om sin hund når man har passeret de 75 år o.s.v.
Med venlig hilsen
Hans

Fra : Hm

Dato : 24-03-09 11:17

Hej Hans

Den kan have udslet mellem tærene der klør.

Der kan måske også sidde en splint l.lign.

Det er en uskik da det nemt kan give svamp o.lign. hvis poten er fugtig hele
tiden.

Så I må i gang med forstørrelses glasset - der skal ikke meget til at lave
en irretiation.

Hvis I ikke finder noget, er det nok bare en dårlig vane, så sig den skal
stoppe med det

Hanne