Zzzzzzzzzzzz
Fra : Bjarne K.

Dato : 21-03-09 20:03

Kan huske, at der for lang tid siden var nogle indlæg om hjemmelavede eller
købte senge til vufferne, lavet af flamingo kugler (Kryger eller så)

Nogen der har prøver og som har nogle erfraringer de vil dele ud af ?

Bjarne K.

Fra : Cressi

Dato : 25-03-09 15:20

On 21 Mar., 20:02, "Bjarne K." <n...@nej.ni> wrote:
> [...]
> købte senge til vufferne, lavet af flamingo kugler (Kryger eller så)
>
> Nogen der har prøver og som har nogle erfraringer de vil dele ud af ?

Det er såmænd kun en uge siden jeg så at Rema stadig ligger inde med
restparti af disse senge (store puder) har selv købt tidligere de
leveres i flere størrelser jeg har selv den store og den er bare
rigtig god. Den isolerer godt når hunden er våd og kold
Spørg i nærmeste Rema
Venlig hilsen Cressi

Fra : Bjarne K.

Dato : 25-03-09 23:47

"Cressi" <mail.bjarne@gmail.com> wrote in message
> [...]
> leveres i flere størrelser jeg har selv den store og den er bare
> rigtig god. Den isolerer godt når hunden er våd og kold

Tak, det vil jeg prøve.

Bjarne K.

Fra : jytte

Dato : 26-03-09 01:23

> [...]
> købte senge til vufferne, lavet af flamingo kugler (Kryger eller så)
>
> Nogen der har prøver og som har nogle erfraringer de vil dele ud af ?

En ganske almindelig sækkestol er et stort hit her i huset. Den er
også rimelig billig

Hilsen Jytte M

Fra : Bjarne K.

Dato : 26-03-09 20:30

"jytte" <mollie-mor@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Med venlig hilsen
>
> Bjarne K.

> En ganske almindelig sækkestol er et stort hit her i huset. Den er

Jeg vil prøve at checke hos Jysk, de har sækkestole til 199,-

Hvis den ikke er stor nok, må vi vel prøve at lave dem selv.

Tak for hjælpen til alle.

Bjarne K.