TOP-3 blandt verdens bedste dykkersteder
Fra : Hans Jorgen Nielsen

Dato : 21-03-09 19:07

prøv det skønne Philippinerne- S A B A N G

Bo i mit WHITE HOUSE i ferie resort området
Puerto Galera - Sabang White Beach.

Lejepris for 14 dage kun ialt kr. 3.750 - med plads til op til
12 sovende (12 familier) = ca. 50 kr. pr. døgn pr. person.

GOLF-DYKNING-STRAND-DASEFERIE-SEJLADS-SHOPPING-KULTUR og meget mere.

se website http://www.hans-dk.com Afsnit DYKNING/DIVING
mobile +45 61705398
Hans Nielsen

Fra : jagge

Dato : 22-03-09 23:39

Hans Jorgen Nielsen <hansjnielsen@82DFIgmail.com> wrote:

> prøv det skønne Philippinerne- S A B A N G
>
> Bo i mit WHITE HOUSE i ferie resort området

Find dog et andet sted at reklamere, det er ikke det news er til.

Jakob

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 30-03-09 07:05

jagge <jagge@noname.invalid> wrote:

> Find dog et andet sted at reklamere, det er ikke det news er til.

Det er jo ikke rigtigt. Nogle news grupper jo beregnet til at reklame,
så spørgsmålet er her om denne gruppe er beregnet til det.

Desuden kan man jo pænt fortælle Hans at han skal finde en korrekt
gruppe, hvis han ikke er klar over Usenets regler.

--
med venlig hilsen Jesper Haaber Gylling
http://www.gylling.net/