Lynkursus her inden sommer?
Fra : Frank K. Jensen

Dato : 11-03-09 19:03

Hej,

Jeg er på jagt efter et dykkerkursus inden jeg skal til Australien her til
sommer. Da jeg ikke har kunnet finde et Padi kursus i nærheden af Struer,
kunne jeg godt tænke mig at det var rimeligt koncentreret (~2 weekender) så
jeg ikke skal køre langt mange gange.

Kan jeg finde det? Har I nogle forslag her et sted i Jylland, gerne i
nærheden af Århus (eller selvfølgelig Struer).

mvh Frank

Fra : Seerup

Dato : 11-03-09 22:45

> [...]
|
| Kan jeg finde det? Har I nogle forslag her et sted i Jylland, gerne i
| nærheden af Århus (eller selvfølgelig Struer).

For en "menneskealder" siden tog jeg min OWD på Kattegatcentret i Grenå. Dét kan
kun anbefales.

Jeg tog det som ugekursus i en ferieuge, men de kørte det også over et par
weekends dengang. Men prøv selv at kikke på deres web:
http://www.kattegatcentret.com/Kattegat/Pages/DK/Aktuelt/Fritidsdykker.asp

Som sidebemærkning kan nævnes, at jeg dengang boede på Grenå vandrehjem, som
ligger 3-4Km fra Kattegatcentret.

Seerup.

Fra : Jacob Jacobsen

Dato : 11-03-09 17:30

On 11 Mar., 22:44, "Seerup" <seerup@a_a_l_b_o_r_g_dyk.dk> wrote:
> [...]

Hej Frank

Hvis du vil tage kursét i Århus kan jeg på det varmeste anbefale Dive-
zone ved Bertil Schnell, http://www.divezone.dk/,
Ring og tag en snak med ham, han er utrolig venlig og pædagoisk,
skulle jeg tage et grundkursus ville jeg vælge en instruktør som
Bertil, der udover at undervise osse dykker meget selv.
Han underviser lige fra grundkursus til Adv. Nitrox-niveau...

Mvh.

Jacob Jacobsen

Fra : Ukendt

Dato : 16-03-09 20:24

Enig,
Tog selv (hele familien faktisk) cert i Kattegat centeret.

Teddy og hans folk er gode til undervisning.
Det er også sjovere at lave bassingdyk i akvariet end i en svømmehal.
--
Venlig hilsen
Ole "Toggal" Juhl (Storefut)