"isolering" af gulv i fortelt
Fra : Søren Bay

Dato : 03-04-09 12:19

Hejsa

Vil det have nogen effekt at lægge sådan noget skumplast ud, som man
bruger under trægulve, mellem presseningen på jorden og tæppet? Vi har
en datter på 20 måneder, så det meste leg foregår på jorden

--
Søren Bay - http://www.flyingfish.dk
Modeltog, IT-udstyr og meget andet til salg - http://shop.flyingfish.dk

Fra : Jørgen L.

Dato : 03-04-09 12:51

"Søren Bay" <bay@cool.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> bruger under trægulve, mellem presseningen på jorden og tæppet? Vi har en
> datter på 20 måneder, så det meste leg foregår på jorden

Hej Søren.

Jo det vil hjælpe, vi har prøvet dette, men jeg mener ikke at det er nok til
et barn.
Brug i stedet Isabellas Comfort carpet eller en masse ligge underlag.

Skal i ligge fast eller normader ?

--
Hilsen Jørgen
Toyota Landcruiser 3,0 D-4D & LMC Lord Ambassador 560 RD

Fra : Søren Bay

Dato : 03-04-09 13:18

Jørgen L. skrev:
> [...]
> til et barn.
> Brug i stedet Isabellas Comfort carpet eller en masse ligge underlag.

Her i foråret fast, da vi er ved at renovere hus

OK, jeg vil se om jeg kan finde alternativer!

Fra : Jørgen L.

Dato : 03-04-09 13:22

> Her i foråret fast, da vi er ved at renovere hus
>
> OK, jeg vil se om jeg kan finde alternativer!

I skal også tænke på at kulden ikke kun kommer fra jorden men også fra
siderne, da telt og understykke jo ikke er isoleret, betragt det lidt som
udendørs i læ.

Fra : Roy Øyan

Dato : 03-04-09 19:22

On Fri, 03 Apr 2009 13:19:19 +0200, Søren Bay <bay@cool.dk> wrote:

> [...]
>bruger under trægulve, mellem presseningen på jorden og tæppet? Vi har
>en datter på 20 måneder, så det meste leg foregår på jorden

Jeg ville foreslå å løfte gulvet fra bakken. Legg europaller, eller bygg
opp med 2*4 lektre el.l. Så presenning, isolasjon, Teppe.

Muligens noe stabiliserende mellom isolasjon og teppe. Selv bruker jeg
tre-heller.

Det er en grei løsning for vintercamping, og vil garantert gi ett mye
mere lunt gulv.
Det å løfte gulvet gir stor forskjell, har selv vært gjennom fasene med
bare presenning, iso-plater på bakken, og nå paller på bakken. Og har
kjent forskjellen.