Mine forældres guldbryllup
Fra : Ukendt

Dato : 01-04-09 19:46

Hej.
Måske er dette den forkerte kategori, men jeg ved ikke hvor jeg ellers skal
prøve.

Mine forældre har snart guldbryllup, og jeg skal sammen med mine søskende
finde en gave til dem. Vi har ca. 3000 kr. at gøre med - og deres
ønskeseddel er totalt kedelig! Duge, køkkenmaskiner osv.

Vi vil gerne finde noget, som IKKE står på listen - f.eks. en oplevelse i
form af teater eller musik evt. incl en god middag. De har talt om at komme
ind og høre Four Jacks, men deres tourne-plan går kun til 23. maj indtil
videre. De er ikke til weekendophold eller wellness-ophold. De går tit i
teatret, ser Tivolirevy og Cirkus-revy hvert år.

De er 68 og 72 år og UTROLIG ungdommelige. Spiller golf, går stavgang,
cykler, går i fitness-center. Af musik hælder de til James Last (men en
weekendtur til Berlin til hans afskedskoncert har de ikke lyst til).

Så altså ... ikke nogen nem opgave. Men hvis du har en ide, så kom med den -
om ikke andet kan den måske være ledetråd til noget andet ....

hilsen Anne-Lise

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 01-04-09 20:37

"Trekroner" <xx> writes:

> Måske er dette den forkerte kategori, men jeg ved ikke hvor jeg ellers skal
> prøve.

Tja, den er godt nok mest til forældre og deres problemer med poderne,
men skidt. :)

> Mine forældre har snart guldbryllup, og jeg skal sammen med mine søskende
> finde en gave til dem. Vi har ca. 3000 kr. at gøre med - og deres
> ønskeseddel er totalt kedelig! Duge, køkkenmaskiner osv.

Sådan er forældre tit. Vi gav min far et gavekort til 10
forestillinger i Nordjyllands MedieCenter da han blev 60. Så når han
tog mor med, så var det jo kun 5 gange, men det var en stor succes.

> [...]
> videre. De er ikke til weekendophold eller wellness-ophold. De går tit i
> teatret, ser Tivolirevy og Cirkus-revy hvert år.

Hvad med billetter til det kongelige teaters teaterforestillinger? Men
på den anden side, hvis de alligevel gør det, så er det jo ikke så sjovt.

> De er 68 og 72 år og UTROLIG ungdommelige. Spiller golf, går stavgang,
> cykler, går i fitness-center. Af musik hælder de til James Last (men en
> weekendtur til Berlin til hans afskedskoncert har de ikke lyst til).

Hvis man nu kombinerede et weekendophold med en gang golf? Se f.eks.
på golfruten.dk.

Mvh Trine

Stor brugskunstforretning med fuldt sortiment i de søde Gjøltrolde

Fra : Lars Raaby

Dato : 03-04-09 15:32

Trekroner skrev:
> Hej.
> Måske er dette den forkerte kategori, men jeg ved ikke hvor jeg ellers skal
> prøve.
Prøv gruppen dk.snak
I denne gruppe snakker vi om børn.
http://www.usenet.dk/fundats/dk.familie.barn.txt

--
Venlig Hilsen
Lars Raaby

Fra : marlene

Dato : 03-04-09 16:55

"Trekroner" <xx> skrev i en meddelelse
> [...]
>

>prøv at se på Olsobåden, de har ture med koncerter, måske er der en
>kunstner der falder i smag og de på den måde kommer på et lille cruise
da svigerfar blev 70 år fik han to billetter til årets julekoncet i
operahuset, i følge alle os børn og børnebørn, god oplevelse, men det var
også første gang de var der.